Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בתכנון פרויקט בגבס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לעשות עיגול בגבס ע"י חריצת חריצים בנייר בצד החיצוני של הגבס ואז אפשר לעגל אותו, לאחר מכאן סוגרים מבחוץ את החריצים ע"י גבס (החומר) ורצועות נייר.

פורסם

חד משמעית הפרויקט שבתמונה לא עשוי מגבס.

המדפים הישרים דקים מידי.

הבעיה היותר גדולה מלעגל את לוחות הגבס, היא לעגל את הקונסטרוקציה.

 

מגבס המינימום: פרופיל 5 ס"מ+1.5+1.5 ס"מ לוחות גבס אתה מגיע ל-8 ס"מ.

גם העמידות של זה תהיה בעייתית מאד.

 

זה ככה"נ MDF צבוע בתנור.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

Mdf או קוריאן.

את המדפים השטוחים ניתן לעשות גם מלוחות צמנט בורד (ג׳יימס הארדי וכו). גבס לא יעמוד בשחיקה, וישקע ללא קונסטרוקציה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חיפוש בגוגל תמונות היה מעלה את התשובה. MDF.

 

https://www.google.co.il/search?tbs=sbi:AMhZZis7_1C_1xYgSVJ4iSIBlAKkJmJ0yI8uyqtZgWYFOabqAsgofhiDgnwBT0bGeBHiPZZ-11o2zlKCeJ9_1738QIPld9hLrTMSe_1pjFwHxy3x01dCXkvBKgPKAwjC-aNnDs6bei_1ARhGpmoClMX0apcnOOM9C9BB6jpXM3kCdMBjlDKDNSkBGE3cd3RZLIW_1chLONt_1M4pKGgszS-PTp1E-AZ2wafuNnPgJ2iD8LR9s0BGnGAezPp5QDF8i3IECdIfy1IOwV51D9rjm-IOoOPWrmUoNXB14L3neFvTpAMXQXgOoaRJWKwXNlG8V8kvzaaEIr_1t5AeAohXia4jqsWh8jrLDNIL1ZwYjqtGywucCwp5gAuKS8FgNcn46-LWrjxm30BlD3MgRKPuRz65br8cPiz5EkiMj8PxWFFa4z5oyMA30N3CwO-dVLcz579VaNIiwK7enf7syIoronKXJuzyjJc25X5tfXAOZ06YBV7tpb5diJ98DOyMVi7q0abae8ZruI3MaWX9hxaRVUHrbzaNuN3Tp4OI6fGJfq60296z-A_1sW9PBLkFW6qizR1JYxWCp3iHMvN5iAUcfBW83nmfqeVKaJbXZGVSq7zhTnBshtPHDjuN6L0gCZS6cjFGLlNJ8zBp0YL8IqxY7tvRQ_1zc25PLwLn9YEcq9BD3_1ukeSU2hfCzsZU2UpVIeDsF1xDhzdutq2mZ5OLVWD4kRg8n4SWrs86gyn3YfL0xAko3HqIZk5972tGc7145IOffB-9uPlO-DFNK9faZMu9YW8RYoIXdr_1Ftd2uzYqkt63UKzlgu_1C2DdHqHKEKRtivd9y9JbhJsrB_1OkSmBkb74XtcbnGqcLORl1YvZSLbq7RBnFSXzcgzekAvVB2dPSVO5V_1DjiW5Dlhg4kj7kf9YjRMDQnMw4bPE-tuvQVFMQK8HYK-3dddNtpehQCC67qhkYwy8g8Abvb41Pau0XzYjA6Sv1XlU8fLaJdrXAJg1iVw2lkBFyZcvyNHN3TATntxEy1uUslb-OSIsCkce5pBGTuOTz3NJ7aac4vEGMtNnrjI3WTHJrqRov2g8o8pT8YV9aXSmIh2xi4OwXevdw-NA_1Ityx63wGj3RSodPFryZAz8gsR6Xdj4ADaJ9ywbM5ELz2v2Oyy5AUgOUe5-gS-KcVEFzKxrMd8Ya3w3G_1QVA7Ts8eSuvU10g3-Qafxn8HMcCyc29XSfyX42fKgL1eIMPT80x2CxnUb73nH-vldxnI-ZpJOpEkr9f876qRCmpNQqALZuKshj-FxytSqB30gQyjTQDrWhe00nuTdVOcM1si_1qK_1UUR2YmHW0k3Tq9_1FhULpzR_1a2B94ahMFkuRgLhzMJNqlpSX-hfXSlbYB-eYSpua0fW-E7fY894TcYy0MEY0_11BLhQpFwF82um9Q1MENU8UgLOVlPmhx1rTHL3bGnIDgr7OKtbMeS3OMaHPSI-I-m6cT7Hfoag32qUN6dtu&btnG=%D7%97%D7%A4%D7%A9%20%D7%9C%D7%A4%D7%99%20%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94

 

וזה פרוייקט מצולם ומוסבר שם הכל.

 

מה שכן, לבחור חשוב לדעת האם זה אפשרי לביצוע מגבס, לדעתי הוא מודע לעניין שזה עץ אם השיג את התמונה מ MAKO או ממקום אחר של אותה וילה שסיקרו אותה.

פורסם

חותך דופן אחת (חיצונית) של הניצב במרווחים קבועים ומקבע לקיר בצורה הרצויה, כדי להקנות לקונסטרוקציה יותר קשיחות הייתי מחבר עוד אחד כזה רק הפוך ככה שהחלק שהולך לקיר ילך כלפי חוץ ואפשר יהיה לחבר אליו את הגבס הקדמי.

אחרי זה מחבר פרוסות קטנות של לוח גבס לפרוסות הפח שיצרת ובסוף מאחר הכל עם שפכטל.

פורסם
אני אכן מודע לכך שזה עשוי מ - MDF . השאלה היא איך יוצרים אלמנטים עגולים מגבס ? .

 

ראשית - משתמשים בפלטת גבס דקה מאוד, 6 מ"מ. פלטה של 6 מ"מ וגם 9 מ"מ נחשבות לגמישות יחסית ואפשר ליצור עימם כיפופים.

במידה והכיפופים חדים, יש לחרוץ את הפלטה (רק בצד אחד כמובן) מספר פעמים (קו מקביל לקו, כל נניח 3-5 ס"מ - בהתאם לחדות הכיפוף) ואז "לשבור" את החריצים (כאילו חותכים את הפלטה, אבל כמובן לא לחתוך אלא רק לבצע את השבר - שהנייר ישאר שלם).

 

את הקונסטרוקציה חותכים (כמו שכבר הסבירו לפני). כמובן שיש להשתמש במסלול ולא בניצב לצורך יצירת ה"נחש" הגמיש.

 

יש שמתמשים מעט בלחות (סמרטוט רטוב) ע"מ לרכך את הפלטת ואז לבצע כיפוף ללא שבר.

 

את הכל יש לשפכטל (כמו שעושים גמר גבס לקיר, עם נייר ושפכטל אמריקאי) ולצבוע.

 

בגדול, אלמנטים כמו בתמונה של פותה"ש לא נהוג לעשות מגבס מאחר ו...

א. עיבוד הגמר מצריך לא מעט זמן\שכבות\מיומנות

ב. העמידות תהיה סבירה לחלוטין אם הנ"ל יבוצע כמו שצריך

ג. זמן שווה כסף. עדיף לקנות או לעשות מ MDF - הכל יותר קל ופשוט, וגם התוצאה תצא טובה.

ד. רמת הגימור ההנדסית של כזה דבר (מבחינת זוויות, מקביליות וכד') היא מוטלת בספק (במיוחד לחובבן, אבל גם למקצוען) כי את העיגול הפנימי עוד אפשר לסמן עם נייר על הקיר (באמצעות שבלונה), אבל ליצור את התאום שלו "באויר" עם קונסטרוקציה חתוכה כמו נחש, יהיה מאוד קשה. פוטנציאל העקמת הוא גבוה מאוד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...