Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצת צמיגים ( רביעייה ) עבור FORD MONDEO 2.0 240HP


Guest Automatic1
שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חבר'ה,

 

הייתי רוצה לדעת ולקבל המלצה על צמיגים כמובן.

 

הרביעייה שיש לי היא המקורית כרגע של GOODYEAR במידה 215/50/17 ואני מעוניין ככל הנראה ב 235 (אין בעיה להעלות ויש את זה ברכב באפשרויות ).

 

התקציב הוא כזה, זאת אומרת אני יודע שהצמיגים שכיוונתי אליהם, CONTI PREMIUM CONTACT 5 עולים באיזור ה 1200 ש"ח לצמיג לכן אפשר להגיד שעד 1300, במידה והצמיג שווה את זה, אוכל לשלם גם 1,500 לצמיג ל 4-5 השנים הבאות.

 

שמתי עין על: 3 michelin pilot sport a/s ומה דעתכם עליו?

 

אני מחפש קודם כל ככה:

 

1. הכי חשוב לי זה השקט והנוחות נסיעה, קודם כל.

 

2. צמיג לכל העונות עם אחיזה מעולה ללא פשרות גם ברטוב ( ברור שלא מסתדר עם 1 )

 

3. צמיג עם ביצועים ברגעים שבהם אני נדרש להוריד 35 קג"מ לרצפה ואולי אף יותר בעתיד ( 42-43 ).

 

4. אני מעדיף צמיג שישרוד בערך 4 שנים לפחות לפניי שיתקלף או משהו כזה, זאת אומרת אמור להיות צמיג בעל מקדם שחיקה בהתאם

 

מודה לכם מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה-קונטי' SC5 מקבל ביקורות מצויינות ברחבי אירופה, לא פחות טובות מאלה של ה-PS3 המשובח. בהחלט שני צמיגים מצויינים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי כרגע ב S_MAX יש 235/18/45 מישלן פרימסי. עונה על דרישות השקט והשחיקה וטריות לאורך זמן.

ב ST יש 235/18/40 גודייר אסימטריק 2. מוקדם לדבר על שחיקה, זמן וטריות (הם נראים חדשים לאחר שנה ו 13K) מבחינת אחיזה הם טובים במיוחד לאחר שהתחממו. הPS3 יענינו אותי יום אחד...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה PS3 שווה את ההשקעה ברכבים חזקים כמו שלך (למי שמוכן להשקיע) וגם של שי,אני יכול לומר בוודאות אצלי (450 כס) והרכב

לא מעז לברוח...צמיג מדהים שרק אחרי 18 אלף מראה סמנים (אצלי) של נטישה(4X4 S3).

צמיג שמעלה את רמת הביטחון של נהגים חזקים ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המישלין נחשבים הכי טובים כרגע. צמיגי ספורט בדרך כלל מתבלים מהר יחסית. יתכן שתצליח לסחוב איתם ארבע שנים, אבל זה מאוד תלוי באופי הנהיגה שלך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**** רק לוודא שאנחנו מדברים על הדגם הבא: [h=1]Pilot® Sport A/S 3[/h]

ולא על PILOT SPORT 3 כן?

 

זה הדגם: http://www.michelin.ca/tire-selector/size/235/50/17/OE/BNW/pilot-sport-a-s-3/tire-details

 

אפשר לדעת מחיר ריאלי לקניה? כמה עלה לכם? מהיכן?

 

זהו לגבי הבלאי, אם יחזיקו בתנאים סבירים ונוחים לפחות 3 שנים זה יהיה מצויין עבורי.

 

הבנתי שה TW שלהם הוא 500 ! לעומת ה PILOT SPORT 3 שאני חושב שחלק אולי התכוונו אליו, הוא 320.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאני רוצה לדעת האם יש את הגרסא הזאת בארץ, שכן ה TW שלה מתאים לי והביצועים גם כן.

 

אני לא מבין למה הגרסא הזאת לא תהיה רלוונטית לארץ שלנו, A / S זה בדיוק מה שצריך בארץ. קיץ, חורף ובין לבין ולפעמים שלג בחרמון או במקומות נבחרים ;).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שה-A/S מיובא ארצה.

ה-PS3 הרגיל מופיע גם באתר טיירס4יו וגם באתר טיירדיל לדוגמה (1000-1300 ש"ח לצמיג), אם כי ב-4יו מצוין תיוג GRNX כך שאולי מדובר בגרסה אחרת "ירוקה".

אנחנו מדברים על מידה 235/45R17 ו(95V או 94W), נכון?

 

גרסאת ה-A/S נמצאת בקטגוריה נמוכה יותר מהגירסה הרגילה מעצם ייעודה השונה.

התכליתיות של צמיג "כל העונות" לא כל כך משמעותי בארץ וצמיג קיץ שאינו סמי-סליק ומעבר יודע להתמודד טוב עם ניקוז מים הנדרש בעונה הגשומה, ויציע אחיזה עדיפה בזמן שהכביש יבש (והטמפ' מעל כ-7 מעלות).

לגבי שלג, ה-A/S עדין לא אידיאלי אם כי עדיף על פני צמיג קיץ, ואפשר להימנע מנסיעה כזו בארץ במעט ההזדמנויות הקיימות (ראה דיונים בענין רק לאחרונה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא כזה, שהציונים של צמיג ה A / S מבחינת הנוחות ומן הסתם מבחינת השחיקה, טובים בהרבה מה PILOT SPORT 3 "הרגיל".

ניתן לראות את זה באתר כמובן. הבדלי השחיקה הם משמעותיים ולא בקצת.

 

השאלה היא כזאת, האם למישהו באמת היה נסיון משמעותי לאורך זמן רב עם PS3 "הרגילים" או איכשהו דרך מישהו עם ה A/S.

לא רואה סיבה למה לא להעדיף באופן משמעותי ומובהק את גרסאת ה A/S שנראה כי עדיפה בכל פרמטר מבחינת הדרישות שלי לעומת הרגיל.

 

בעיקר נתוני השחיקה המשמעותיים.

 

235/50/17 יש שם דירוג Y אצל ה A / S שזה מן הסתם מעל ומעבר למה שאני צריך וקוד העומס שלהם הוא 96.

 

למרות שאני בכלל חושב האם נדרשת לי מידה של 235 לעומת 215 כיום.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מדד לסעיף הנוחות. בשביל זה תצטרך למצוא מישהו עם רכב דומה ומידת צמיגים דומה.

 

למרות שלא מדובר בצמיג שמתיימר למיטב ידיעתי להתחרות ב-PS3, אתה יכול גם להסתפק בטויו T1Sport בחצי-שליש מחיר.

 

אתה בטוח שזו המידה?

הוראת הרישום שמצאתי מציינת אחרת: http://car.mot.gov.il/ORIL/2011/3/11-0496.pdf

 

על ההבדלים בין סוגי הצמיגים:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/All-Season-Tyres-How-Do-They-Stack-Up.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...