Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים לגמרי. סובארו פורסטר רכב נהדר. אבל מי שמחפש הרבה אבזור יתאכזב, זה לא הצד החזק של הפורסטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
Tzvika-Pick בתור מאסטרו הפורום :) אפשר לדעת מה מאוד מצא חן בעינך במיצובישי שאתה ממליץ עליה? עשיתי נסיעת מבחן על הגירסא הרגילה ונסיעה בעליה לא פשוטה פה בחיפה הרכב פשוט לא לקח את העליה, הגיע ל6 אלף סלד ודיי נחנק היה חסר כח, עכשיו הגירסאת דיזל מענינית אבל זה יוצא 230 על הכביש זה הרבה מעבר למה שאני יכול לשלם לצערי.. אלא אם כן תחכים אותי :)
פורסם

הגרסה הרגילה מצוידת במנוע בנזין ללא טורבו ובגיר אוטומטי רציף. הגיר הזה אכן "מושך" את המנוע לסל"ד גבוה כדי לסחוט ממנו את המקסימום, זה אופי הפעולה של הגיר.

הדיזל, לעומת זאת, מצויד במנוע חזק הרבה יותר. הוא גם מגיע עם גיר אוטומטי רגיל, 6 הילוכים, ולא עם גיר רציף. לזה תוסיף רמת אבזור גבוהה מאוד שאין אפילו בבמוו המקביל, וקיבלת חבילה לא רעה בכלל.

 

עדיין, מבחינת איכות נסיעה אני הייתי מעדיף את הפורסטר על פני האאוטלנדר דיזל. לפורסטר יש יכולת שטח טובה יותר ונוחות נסיעה טובה יותר. אבל אתה מחפש אבזור וביצועים, ובאלו האאוטלנדר עדיף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הגרסה הרגילה מצוידת במנוע בנזין ללא טורבו ובגיר אוטומטי רציף. הגיר הזה אכן "מושך" את המנוע לסל"ד גבוה כדי לסחוט ממנו את המקסימום, זה אופי הפעולה של הגיר.

הדיזל, לעומת זאת, מצויד במנוע חזק הרבה יותר. הוא גם מגיע עם גיר אוטומטי רגיל, 6 הילוכים, ולא עם גיר רציף. לזה תוסיף רמת אבזור גבוהה מאוד שאין אפילו בבמוו המקביל, וקיבלת חבילה לא רעה בכלל.

 

עדיין, מבחינת איכות נסיעה אני הייתי מעדיף את הפורסטר על פני האאוטלנדר דיזל. לפורסטר יש יכולת שטח טובה יותר ונוחות נסיעה טובה יותר. אבל אתה מחפש אבזור וביצועים, ובאלו האאוטלנדר עדיף.

 

הבנתי תשובה לעניין,

לעניות דעתך כדאי לרדת מהX1 ? או שהוא אופציה לא רעה ? אגב יש איזה מבחן על המיצובישי גירסאת הדיזל פה בארץ?

פורסם

אתה יכול לקרוא חוות דעת של חברי הפורום על הרכב כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?552127-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%99-CarsForum&p=4589948&viewfull=1#post4589948

 

חוץ מזה אני מאמין שיש כתבות על הרכב הזה באתרים ישראליים. נראה לי שהיה משהו ב-icar או משהו כזה. תשתמש בגוגל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי היונדאי - יש לו גרסת דיזל שנשמעת מעניינת, לא יודע אם נהגת (לא נהגתי),

וההמלצה על פורסטר נכונה לדעתי, ואולי גם אאוטבק.

 

יש גם את ההונדה CRV שבדומה לאקורד העניקו לו גימור פנימי איכותי, מהודק ומוקפד

אך פרט לזה קצת עגלה.

The first one to get angry loses

פורסם
לגבי היונדאי - יש לו גרסת דיזל שנשמעת מעניינת, לא יודע אם נהגת (לא נהגתי),

וההמלצה על פורסטר נכונה לדעתי, ואולי גם אאוטבק.

 

יש גם את ההונדה CRV שבדומה לאקורד העניקו לו גימור פנימי איכותי, מהודק ומוקפד

אך פרט לזה קצת עגלה.

 

ההונדה עגלה ללא ספק אני יודע אחרי נסיעה בה

ביונדאי בהחלט אבחן את זה גם המחיר דיי בסדר 190 אלף שח.

פורסם

היונדאי בהחלט מציע חבילה מעניינת. הרכב גם מרווח יותר מכל מתחריו בקבוצה ואפילו מהספורטאז' (לא יודע אם זה מגובה בנתונים אבל כך זה מרגיש בשטח).

 

הבעייה העיקרית של הגרסה ב-190 היא המושבים. הם עשויים מבד מאוד פשוט והם מאוד קשים ולא נוחים.

 

אני חושב שיש ליונדאי בקרוב ימי מכירות למועדון חבר. אם אתה יכול ליהנות מההטבות שלהם איכשהו, אולי תשיג בערך במחיר הנ"ל את הגרסה המאובזרת יותר שמגיעה עם מושבי עור.

×
×
  • תוכן חדש...