Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי אקסמפלר שנשמע שמור יחסית מסוכנות טרייד מוביל.

מדובר בדגם reference מבציר 2011 יד ראשונה פרטית עם 50 אלף על הכביש.

הרכב צריך להגיע לסוכנות ביום שלישי ואני רוצה לקחת אותו לבדיקה.

 

האם יש מחלות מיוחדות לרכב (קראתי שיש בדגמים מסויים תקלה בכניסה להילוך 3)?

מה אפשר לבדוק עצמאית לפני שאני מכניס את הרכב למכון?

 

עד עכשיו נסעתי בקורולה מזדקנת שעברה אליי מההורים. ככה שאין לי יותר מידיי ניסיון עם רכבים מודרניים.

קצת על עצמי... נוסע כל יום מקרית-גת לבית שמש מעדיף גיר ידני.

 

תודה וגוד שאבס!

פורסם

על הבעיה עם הילוך 3 לא שמעתי

לפני שאתה הולך למכון יש דברים שגם אתה יכול לבדוק,תקינות מערכת החשמל כמו מיזוג/חימום,חלונות חשמל,לגבי תאונות תבדוק מרווח שווה בין מכסה מנוע לכנפיים הקדמיות ותא מטען לכנפיים האחוריות.

תבדוק שיש היסטורית טיפולים.

באיזה מחיר היא מוצעת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפי מחירון משוקלל היא עולה 47 (עלתה לכביש בדצמבר 11) .

 

לא עדיף להוסיף קצת ולקנות נגיד את ב 1.2 טורבו ידנית למשל ?

פורסם

הבנתי שהטיפולים שלה יותר יקרים, ולפי דעתי הדגם שאתה מדבר עליו מגיע עם הגיר הרובוטי שאני לא כל כך מעוניין בו.

פורסם
הבנתי שהטיפולים שלה יותר יקרים, ולפי דעתי הדגם שאתה מדבר עליו מגיע עם הגיר הרובוטי שאני לא כל כך מעוניין בו.

 

יש 1.2 ידנית (לי הייתה כזאת).

ולא כאלה יותר יקרים, אבל לא נכנס לך לכיס.

פורסם

תתחדש. אני כשנה וחצי נוסע על אוטו כזה וממש מרוצה. רכשתי אותו חדש. אתמול האמוציות גברו ורכשתי דאסטר 4X4, הציעו לי בטרייד 46K החלטתי למכור בעצמי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

באמת קנית דאסטר?

יהיה מאוד מעניין לשמוע חוות דעת על הרכב הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תתחדש. אני כשנה וחצי נוסע על אוטו כזה וממש מרוצה. רכשתי אותו חדש. אתמול האמוציות גברו ורכשתי דאסטר 4X4, הציעו לי בטרייד 46K החלטתי למכור בעצמי.

לדגם שקניתי אין מחשב דרך. אתה יודע במקרה כמה ליטר נשאר במיכל כאשר נדלקת נורית הדלק?

×
×
  • תוכן חדש...