Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה חשבתי להזמין את המערכת מולטמדיה הזו

http://www.aliexpress.com/item/HD-2-...876965601.html

 

לדעתי זו מערכת פצצה , רציתי לקבל קצת מהידע שלכם מה אתם חושבים על המערכת מבחינת הפונקציות שלה

נראה לי שיש בה הכל , רק חשוב לי לדעת שהיא תפעל בארץ ואני מבצע את ההזמנה

 

מישהו הזמין בעברו מערכת מולטימדיה מאיזה אתר קניות עולמי ?

אני יכול להיות בטוח שזה יעבור במכס ולא יעצרו לי ?

והכי חשוב איך המערכת הזאת מבחינת הנתונים ?

ומי שיודע כמה אני אמור לשלם מיסים בסך הכל ?

תודה לעונים

פורסם

מערכת סינית ,קח בחשבון שיכולים להיות באגים, אף אחד לא יכול להבטיח שזה לא יעצר במכס, 35% ותלוי עוד בחברת שילוח,קח בחשבון גם מבחינת סאונד על הפנים כל המותגים הסיניים!!

פורסם

לא שווה חצי מהמחיר שלו, לא מבין למה אנשים מזמינים את המערכות הסיניות האלו..

כמעט באותו מחיר אתה קונה בארץ דאבל דין של פיוניר.

תזמין מסגרת לדאבל דין שתתאים לרכב שלך ותקנה מערכת נורמלית.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם
לא שווה חצי מהמחיר שלו, לא מבין למה אנשים מזמינים את המערכות הסיניות האלו..

כמעט באותו מחיר אתה קונה בארץ דאבל דין של פיוניר.

תזמין מסגרת לדאבל דין שתתאים לרכב שלך ותקנה מערכת נורמלית.

 

אני בספק שפיוניר יתנו לי את כל הפונקציות שהמערכת הזו נותנת לי

אבל בכל מקרה אני יברר לפני את המחירים .

×
×
  • תוכן חדש...