Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחפש רכב משפחה ובנוסף שישמש גם כרכב עבודה .

כרגע יש לנו סיטרואן C4 פיקאסו 7 מקומות בנזין 2000 רובוטי שבהחלט עונה על הדרישות.

אבל לדעתנו השימוש שלו כרכב עבודה גרם לו לסבול בלאי גבוה יחסית .( לא קשור לצרפתיות היו לנו כמה צרפתיות לפניו (מסחריות+ פרטיות ) שהיו סדר גמור.

לא חייב 7 מקומות כן חייב מקום למטען כמו שיש לרכב 7 מקומות שמקפלים מושבים. (לא צריך רכב משלוחים אבל מעמיס לפעמים ).

תקציב עד 200 אלף ₪ כולל מע"מ.

חייב להיות נוח משמש כרכב משפחה לאדם עם כאבי גב( בנוחות הסיטרואן מנצחת ).

 

מה דעתכם ?

ד"א לא נעול על צרפתיות למרות ההרגל.

פורסם

בס''ד

 

תוסיף עוד 20 אלף ותקנה סיינה מאלבר אוטו מפנק ברמות שרק אמריקאים גדולים אוהבים

 

תנוחת ישיבה גבוהה ונוחה מתלים רכים (זה לא רכב לתקוף פניות כן ?) מנוע חזק

 

ומרווח הרבה יותר ממה שאתה מקבל בC4 היום וכשתרצה להסיע 7 אנשים מבוגרים וגדולים לא תצטרך לכווץ אף אחד :)

פורסם

קנה C4 דיזל מהדגם החדש עולה 180000 ש"ח ובא עם חמש שנים אחריות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הפיקאסו דיזל זאת הצעה מצויינת,מנוע פשוט מדהים עם המון מומנט,וגיר אוטומטי פלנטרי,יפני,כמו שצריך להיות גיר אוטומטי,והכי הרבה נוחות שתוכל לקבל לשקל.

וכמו שנאמר יש לך 5 שנים אחריות.

פורסם

בתקציב הזה בדוק פורד גלאקסי. מרווחת, נוחה ומבצעת.

צריכת הדלק אינה נמוכה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בגלל שמדובר ברכב עבודה רכבים בעלי אופי בזבזני בדלק ממש לא באים בחשבון .

C4 חדשה ב180 מחיר בשמיים , הקודמת נמכרה במבצעיםב139 אלף ₪ בנזין רבוטי.

מה לגבי הסיאט אלהמרה , טרנספורטר , מרצדס ויטו ...

פורסם

מס' אפשרויות נוספות:

שברולט אורלנדו דיזל

סקודה סופרב סטיישן- יש כאלו

גיפים יד 2 עם תא מטען סביר יכולים להתאים:

טויוטה לנד קרוזר ארוך

מיצובישי קינג ארוך

ניסאן פייתפיינדר

גיפ גרנד צרוקי דיזל- קשה למצוא אבל יכול להיות אופציה מעניינת, משנת 2011 צורה חדשה ומנוע דיזל של VM עם 241 כ"ס עם מומנט גדול, יכולת שטח טובה, ונסיעה רכה. תוכל למצוא גם דגמי בנזין עם מנוע 3.6, מנוע מצויין וניתן בקלות להסבה לגז לחיסכון בעלויות הדלק

מידע נוסף על גיפ גרנד צרוקי

דרור- מנהל מוטורקאר

פורסם

אם אתה צריך רכב חזק ועמיד לעבודה עם מרווח מאחור, תשקול אאוטלנדר ידני 5 מקומות. הרכב עולה כחדש 145 אלף. יש לו תא מטען ענקי (במקום 2 המושבים הנוספים) והמושבים בשורה שנייה מתקפלים.

בדומה לו יש את השברולט קפטיבה ספורט ב 133 אלף במוטודיל רק שהוא אוטומטי

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אם אתה צריך רכב חזק ועמיד לעבודה עם מרווח מאחור, תשקול אאוטלנדר ידני 5 מקומות. הרכב עולה כחדש 145 אלף. יש לו תא מטען ענקי (במקום 2 המושבים הנוספים) והמושבים בשורה שנייה מתקפלים.

בדומה לו יש את השברולט קפטיבה ספורט ב 133 אלף במוטודיל רק שהוא אוטומטי

 

כמה עולה הדיזל ?

פורסם
קפטיבה או אאוטלנדר?

 

אואטלנדר ( למי שיודע מה המחיר האמיתי שניתן לסגור על רכב כזה ) הבנתי כבר שזה או זה או הסיטרואן.

פורסם

אאוטלנד מחיר רשמי 225000 בפועל? לך לאולם התצוגה ותשאל. (אם יש להם במלאי בכלל)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי אין שום צורך לקחת דיזל אם פיקאסו רובוטית עשתה את העבודה. המיצובישי הידני עושה 1 ל 12, מאוד זריז יחסית לגודל שלו ופרט לכמה תוספות קטנות שניתן להוסיף לבד, לדעתי לצרכי עבןדה נותן חבילה יותר משתלמת

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...