Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכיף, ניתן לראות את גודלה ביחס למטליות קטנות יותר (30X30 בערך, חלקם גם 40X40).

 

בקשר לאבקת כביסה - הגרגרים לא טובים לנו. הם נכנסים בין הסיבים ונשארים שם. ואז, בעת ניגוב הפח הם כמו חול, גרגרים שישרטו את הרכב ויגרמו לסרווילים. לכן משתמשים בנוזל.

M-TECH E46

פורסם

לא בהכרח נכון.

אני מייבש במכונה. התוצאות טובות בהרבה מייבוש בחבל.

ואני מדבר על מגבות איכותיות כמו האובר וה-1100 של הקוריאני.

פורסם

בדיוק הזמנתי מגבת גדולה של UBER, מקווה שתגיע בקרוב.

הבנתי את עניין הכביסה, אבל חידשת לי לגבי הייבוש. רק לוודא שהבנתי נכון, את המגבת אוכל להכניס למייבש כביסה ולא לא תיהרס?

פורסם

לא רוצה להיות נחרץ. אבל בפעם היחידה שניסיתי לייבש אותה בחבל זה גם לקח המון זמן וגם הסיבים נדבקו והיא הייתה קשה כמו מגבת רגילה.

אולי זה בגלל שהמים קשים באזור מגוריי, לא יודע, אבל פשוט זרקתי אותה למייבש ל20 דקות וחזרה לעצמה.

היום אני פשוט שם את כל המגבות וגם את הכפפה ישר מהמכונה למייבש.

לא נרשם נזק, הכל יוצא רך כמו ענן [emoji1]

פורסם

הכוונה שלי הייתה לייבוש במכונת כביסה (או שזה נקרא סחיטה? אני ממש ממש לא מבין בזה), מותר או אסור למי שאין מייבש כביסה?

אגב, מייבש כביסה לא יוצר על הבד (בין אם מגבת/מטלית ייבוש לרכש או חולצה) מן עיגולים קטנים כאלה?

 

אולי זה בגלל שהמים קשים באזור מגוריי, לא יודע, אבל פשוט זרקתי אותה למייבש ל20 דקות וחזרה לעצמה.

 

המים קשים והחשמל מטפטף על הריצפה? :biglaugh:

×
×
  • תוכן חדש...