Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צומת להבים - עמוסה ומסוכנת - דיון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום נסעתי לבאר שבע.

ממה שראיתי בונים מחלף לפני צומת להבים (אפילו אפשר לראות את השלדים של השלטי פניות), בשלב מסויים הנתיבים המקבילים של כביש 40 התרחקו אחד מהשני.

 

בצומת להבים לא היה סימני עבודות כלל.

 

ממה שנראה לי לפי העבודות, כביש 6 וכביש 40 הולכים להיות כמו מחלף דניאל שמפגיש את כביש 1 ו-6, ז"א הכבישים יתחברו אחד לשני במחלף מאחז, בית קמה ודבירה יהפכו למחלפים ויהיה שוב פיצול לכביש 6 לכיוון צומת שוקת.

 

כביש 31 ישמש רק כביש גישה ללהבים או כביש לתושבי רהט/אופקים שייסעו לכיוון ים המלח, היתרון היחד הוא צמצום כמות המשאיות שפונות כיום שמאלה בצומת להבים, מקסימום יעשו שם עם השנים מחלף כמו שיש במפגש של הכבישים 4, 41 ו-42.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לדעתי מישהו עם אינטרס כלכלי מפעיל פה לחץ חזק שלא יהיה שם מחלף ואז לאנשים לא תהיה ברירה אלא לעלות על כביש 6.

לפי מה שהשר אומר בסרטון- לא יהיה מחלף בלהבים והוא מתגאה שכביש 6 יפתור את הבעיה.

פורסם

ברגע שאתה מוסיף לכביש 40 וכביש 31 גם את כביש 6 עד צומת שוקת אז אתה מוריד את הלחץ של מי שבא מכיוון קריית גת ורוצה לפנות שמאלה בצומת.

הפניה שמאלה תהיה רק בשביל גישה ללהבים, מי שיגיע מצפון וירצה לנסוע לכיוון ערד/ים המלח אז הוא ימשיך על כביש 6 דרך הפיצול המתוכנן.

 

חוץ מזה עם ההשלמה לכביש 6 התנועה לכיוון באר שבע תצטמצם, לאילת המשאיות ייסעו דרך עוקף באר שבע (ותהיה גם אופציה ממחלף שוקת העתידי למחלף חטיבת הנגב שיש רק רמזור אחד לכיוון עומר), לכיוון מצפה רמון כביש 6 ימשיך עד צומת הנגב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כאן הם אומרים שלא יהיה מחלף בצומת להבים...

 

אני מנסה להיזכר מתי היה הסיור, אם לפני יוני 2013 (התאריך שבו הכתבה הזו שודרה) או אחרי.

אני זוכר בוודאות שדיברנו על מחלף להבים, אבל בהחלט יכול להיות שתוכניות משתנות עם הזמן.

בכל מקרה, גם אני משער שברגע שיפתח כביש 6 מלהבים דרומה התנועה תפחת משמעותית ואיתה גם התנועה בצומת. יקח עוד שנה שנתיים אבל זה יקרה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסיפור האמיתי הוא שהיה תקציב למחלף אחד בדרום או בצומת להבים או ברמת חובב מה שניקרא היום נאות חובב. בגלל פוליטיקה כמובן המחלף נבנה ברמת חובב. לכן בלהבים לא יהיה מחלף. נקוה שכביש 6 יורד את העומס בקצת.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ושוב, תאונה קשה ליד צומת להבים. אמנם לא בצומת עצמה אבל עדיין, הכביש שם מאוד מאוד מסוכן וזו בעיה ידועה ולא חדשה.

"תודה רבה" למשרד התחבורה על התאונה המחרידה.

פורסם

מזעזע:

http://www.mako.co.il/news-israel/local-q1_2015/Article-3f1c90cb86f4b41004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

 

ממה שנאמר לי כל צד האוטובוס נחתך ע"י ה"כף" של הטרקטור. מי באותו צד נפגע משמעותית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כול הכביש הזה מסוכן מאוד.

במיוחד איפה שיש עיקולים ששם נהגים נוסעים במהירות שלא תואמת את הדרך, ולא שומרים על נתיב נסיעתם .

פורסם
מה שהבנתי לפי החדשות (אם הבנתי נכון) זה שהטרקטור היה על המשאית וכנראה הוא נפל ממנה.

אז לא נראה לי כל כך משרד התחבורה אשם.

 

הכביש זוועתי. גם אם זה נכון (ויחקרו את זה, וייקח הרבה זמן עד שיגיעו למסקנות) הכביש זוועתי, עמוס מאוד והוא דו סטרי. מדובר בכביש ראשי הישובים באזור גודלים בקצב מטורף ויש ישובים חדשים שמקימים.

גם אם זה נכון שהטרקטור נפל מהמשאית, לא היה לנהג סיכוי להתחמק ממנו.

פורסם

לפי מה שהבנתי האוטובוס והמשאית התנגשו חזיתית, והטרקטור נפל על צידו של האוטובוס כתוצאה מהתאונה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לא ניכרת בחזית האוטובוס פגיעה שתעיד על התנגשות חזיתית עם משאית. מה שברור הוא שהטרקטור השתחרר (מסיבה שלא בהכרח כללה התנגשות עם האוטובוס) והכף שלו פגעה באוטובוס מחלקו הקדמי (כלומר, זה לא קרה כשהם מקבילים אלא לפני כן) ועד חלקו האחורי, וכתוצאה מכך נהרגו שמונת (!) היושבות במושבים החיצוניים בצד זה.

 

לא שזה בהכרח היה עוזר, אבל בדרך חד מסלולית זה תמיד רעיון טוב להיצמד לפס הצהוב. כמו כן, ייתכן שחגירת חגורות באוטובוס (שזה דבר שכמעט אף אחד לא מקפיד עליו) היתה עוזרת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מה הקשר בין חגירת חגורות לזה שהטרקטור גילח חצי אוטובוס?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חגירת חגורות במקרה של טרקטור שנופל ממשאית הישר לתוך אוטובוס = מוות בטוח ומהיר. אם מדובר בתאונה חזיתית, כמובן שחגורות עוזרות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...