Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ..

שוב שרטו לי את האוטו , אך הפעם זה הרבנ יותר רציני. כל האוטו מלא שריטות, ושריטות עמוקות שעברו את הצבע. איך אני יכול למצוא את הבן אדם שעושה את זה ? האוטו חונה בחנייה תת קרקעית ואני לא בטוח אם אפשר

להתקין שם מצלמת אבטחה.

ואם לא האם אפשר איכשהו להתקין מצלמה שתפעל ברגע שתרגיש מכה באוטו ?

תודה לכל העונים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ידוע לי על מצלמות, אבל לדודה שלי יש שלט שמתריע לה מתי נוגעים לה ברכב ובדיוק באיזה איזור ברכב.

 

זה של רב בריח אם אני לא טועה, זה יכול לעזור לך רק אם אתה ממש תגיב מהר לאזעקה של השלט.

 

בכ"מ, רק מצלמת אבטחה, אין משהו אחר..

פורסם

מאחל את המחלות הקשות ביותר שאפשר לאחל לאנשים כאלו.

חלאות אדם.

קראתי שיש סוגי מצלמות שפועלות ברגע שיש תנועה ברקע..מקווה שזה יעשה את העבודה לתפוס את הבהמה הזה

Opel Adam S 2017

פורסם

האזעקה של רב בריח קצת מעצבנת, מספיק שחתול יגע ברכב , השלט יצפצף .

לגבי מצלמות אם אין לי אפשרות להתקין שם מצלמה יש מצלמות wifi/ בלוטוס עולה בערך 500 שקל אני לא בטוח עם זה על חשמל או בטריות. אני חושב ששניהם.

היא מצלמת ומקליטה ושולחת לך ישר את המידע ישר לאפלקציה בנייד.

פורסם

יש מצלמה בדיוק בכניסה לחניון שמצלמת את מי שנכנס ויוצא , ויש אחת באמצע , דיברתי עם הועד של הביניין ומסתבר המצלמה שבאמצע לא עובדת כבר כמה שבועות כי מישהו חתך לה את הכבל . חשמל זה לא בעיה לארגן , השאלה אם אני יוכל להתעלק על התשתית שיש שם ולהעביר כבל לבית , או למצוא מצלמה אלחוטית שאני יוכל לחבר כבל אנטנה שיאריך לה את הטווח קליטה. מי שרוצה תמונות :IMG_1709.jpgIMG_1710.jpg

 

 

IMG_1711.jpg

פורסם

אנשים סמרטוטים.

מטריף כל פעם מחדש ההתנקלויות האלה לרכוש של אחר.

מקווה שתמצא את מי שעשה את זה.

 

סורי על ההתעלקות, אבל למי שיש עוד פרטים על האזעקה של רב בריח שמופעלת בנגיעה, אשמח לשמוע.

"יאללה בירי".

פורסם

אתה יכול לקנות מצלמת רכב ובזמן החניה לחבר אותה למטען נייד חזק של חברה מוכרת, את החישוב של כמה MAH לקנות מישהו אחר יצטרך לאמר לך, רק אל תשכח להטעין את המטען ביום ובלילה להדליק את המצלמה.

שים לב שתצטרך מצלמה איכותית יחסית כדוגמת המוביוס כדי שתחזיק המון זמן למשך כמה ימים/שבועות/חודשים עד השריטה הבאה של השכן.

 

צ'יפופו חפש בגוגל "אזעקת ביפר רב בריח", נמצאת אצל המון אנשים, מקבלים שלט דיגיטלי עם שרטוט של רכב וכשיש התראה הוא מראה לך על גבי השלט מאיזו נקודה ההתראה.

gg81830.jpg

Miata ND2

 

פורסם

אחרי ששכו מטורלל הכניס לי עגלה לתוך כנף בבימר התקנתי שתי מצלמות כדי שיהיה כיסוי מלא. המתקין התחבר לקו תאורת חרום בחניון.

פורסם
אתה יכול לקנות מצלמת רכב ובזמן החניה לחבר אותה למטען נייד חזק של חברה מוכרת, את החישוב של כמה MAH לקנות מישהו אחר יצטרך לאמר לך, רק אל תשכח להטעין את המטען ביום ובלילה להדליק את המצלמה.

שים לב שתצטרך מצלמה איכותית יחסית כדוגמת המוביוס כדי שתחזיק המון זמן למשך כמה ימים/שבועות/חודשים עד השריטה הבאה של השכן.

 

צ'יפופו חפש בגוגל "אזעקת ביפר רב בריח", נמצאת אצל המון אנשים, מקבלים שלט דיגיטלי עם שרטוט של רכב וכשיש התראה הוא מראה לך על גבי השלט מאיזו נקודה ההתראה.

[ATTACH=CONFIG]400532[/ATTACH]

 

אור תודה רבה, אברר על זה.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...