Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 שנת 2000 מנוע 1994 סמ"ק - מנוע מתחמם


taldo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן,

סובארו B4 שנת 2000 מנוע 1994 סמ"ק. לאחר נסיעה של כ15 דקות המנוע מתחיל להתחמם, ברגע שנוסעים ולוחצים על הגז הוא מצליח להתקרר חזרה ולהגיע לטמפ' הרצויה לפי מד החום אבל כשמגיעים לעצירה (פקק, רמזור) המנוע מתחמם חזרה.

 

רדיאטור יחסית חדש, תרמוסטט הוחלף לא מזמן, אין נזילה נראית לעין אבל מפלס המים לאט לאט יורד.

נאמר לי שבסובארו בדרך כלל זו לא משאבת המים שנהרסת כי הכנפיים שלה לא עשויות מפלסטיק ושחייבים להחליף ראש מנוע, או את המנוע כולו..

 

מישהו במקרה נתקל במשהו דומה ויודע לייעץ?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימפטום אידיאלי למשאבת מיים שסיימה את חייה. תבקש הסבר קצת הגיוני יותר מהמוסך ועל פי מה הם קובעים שמדובר בראש מנוע? מה הבדיקות שנעשו על ידיהם כדי להגיע למסקנה זו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי טל,

 

יש להיכנס למרכז שרות מורשה לאבחון התקלה לפתרון.

התחממות הינה נושא שיכול להיווצר ממכלול שלם של מרכיבים.

 

תדוה ומקווה שעזרתי, אייל :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...