Jump to content

taldo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי taldo

  1. אהלן, סובארו B4 שנת 2000 מנוע 1994 סמ"ק. לאחר נסיעה של כ15 דקות המנוע מתחיל להתחמם, ברגע שנוסעים ולוחצים על הגז הוא מצליח להתקרר חזרה ולהגיע לטמפ' הרצויה לפי מד החום אבל כשמגיעים לעצירה (פקק, רמזור) המנוע מתחמם חזרה. רדיאטור יחסית חדש, תרמוסטט הוחלף לא מזמן, אין נזילה נראית לעין אבל מפלס המים לאט לאט יורד. נאמר לי שבסובארו בדרך כלל זו לא משאבת המים שנהרסת כי הכנפיים שלה לא עשויות מפלסטיק ושחייבים להחליף ראש מנוע, או את המנוע כולו.. מישהו במקרה נתקל במשהו דומה ויודע לייעץ? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...