Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ההגה אצלי רועד בזמו בלימה במהירות גבוה, ואמרו לי שצריך להחליף צלחות ודיסקיות. אז כמה שאלות

1. אמרו לי שלא עושים יותר חריטות כי עלות חריטה עולה אותו דבר כמו מחיר של צלחת חדשה האם זה נכון?

2.הבנתי שיש מספר צלחות ודיסקיות בשוק החל מסיניות זולות, איטלקיות ומקוריות שאף אחד כמעט לא שם. מה באמת עדיף לשים? כי הבדלי המחירים הוא די גדול. ובכללי אשמח לכול מידע בנושא

פורסם

1. כשאפשר וכשמר ישראלי מעדיף לשים צלחות סיניות חדשות ב 100 שקלים לעומת חריטה של המקוריות, אז כן, כביכול חריטה לא משתלמת. אני עדייון הייתי הולך על חריטה ולא שם צלחות סיניות בלי אבא ואמא שרק אלוהים יודע מאיזה חומרים הן עשויות, באיזה תקנים הן עומדות או מה יהיה אורך החיים שלהן.

 

2. יש מגוון רחב של חלקי בלימה בשוק, לא רק צלחות, אלא גם רפידות, נוזלי בלמים וכו'. רפידות וצלחות מחברות טובות, לרוב ממותגים אירופאיים, יעשו עבודה לא פחות טובה ממוצר מקורי. אם תכתוב לנו איזה מותגים הציעו לך נוכל להמליץ או לשלול.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרפידות שהציעו לך מגיעות מבית טוב, לא רואה בעייה. את הצלחות אני לא מכיר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בדיוק באתי להמליץ לך על

Fermax.



לפי הפרסומים שלה זו חברה שיושבת בברזיל ומייצרת OEM במיוחד למיצובישי.

 

לא מעט מותגי ברקסים אחרים קונים ממנה סחורה וממתגים אותה בשמם.

 

המחיר לזוג צלחות במורשי מיצובישי הוא 500 שקל לפני מע"מ וזו נראה לי חלופה מספיק טובה למקורי.

קניתי זוג כזה וטרם הרכבתי אותו אז ניסיון פרקטי איתם עדיין אין לי.

 

 

פורסם
בדיוק באתי להמליץ לך על

Fermax.



לפי הפרסומים שלה זו חברה שיושבת בברזיל ומייצרת OEM במיוחד למיצובישי.

 

לא מעט מותגי ברקסים אחרים קונים ממנה סחורה וממתגים אותה בשמם.

 

המחיר לזוג צלחות במורשי מיצובישי הוא 500 שקל לפני מע"מ וזו נראה לי חלופה מספיק טובה למקורי.

קניתי זוג כזה וטרם הרכבתי אותו אז ניסיון פרקטי איתם עדיין אין לי.

 

 

 

אוקי תודה רבה

הרכבתי אותם בסוף ודיסקיות RAICAM מהמוסך לבית(ונסיעת מבחן קצרה) הצלחות מגיבות טוב בבלימות לא משמיעות רעש או חריקות בנתיים אני מרוצה.

כמובן שעוד לא בוצעו נסיעות ארוכות שהבלמים אמורים להתחמם ופה המבמחן האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...