Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה על כבישים מ"בלייזר"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש כתבה על כבישי נהיגה מ"בלייזר" חודש אוקטובר.

מישהו יכול לסרוק אותה בבקשה?

 

לב

Spirit In The Dark

פורסם

כן, דרך הקישור הזה גיליתי את סדרת הכתבות הזאת. בכל גיליון הם דיברו על בערך 6 כבישים באותו אזור.

כך שחסרים עוד 4....

 

לב

Spirit In The Dark

פורסם

ממש אהבתי (NOT)

 

מסתבר שלמגזין בלייזר יש רק 100 מנויים, כי הם ממליצים את הנסיעה רק על אימפרזה טורבו או על איבו 8.

והם אשכרה מדברים שם כמו שאנחנו לא מדברים פה בפורום (או לפחות משתדלים לקטול את מי שמדבר ככה). לעשות "החלקות מטורפות עם כל ארבעת הגלגלים" בשביל להרשים את הבחורה.

 

כל כך קשה לכתוב על כבישי הארץ בלי להיכנס לסרט?

 

yup

פורסם
ממש אהבתי (NOT)

 

מסתבר שלמגזין בלייזר יש רק 100 מנויים, כי הם ממליצים את הנסיעה רק על אימפרזה טורבו או על איבו 8.

והם אשכרה מדברים שם כמו שאנחנו לא מדברים פה בפורום (או לפחות משתדלים לקטול את מי שמדבר ככה). לעשות "החלקות מטורפות עם כל ארבעת הגלגלים" בשביל להרשים את הבחורה.

 

כל כך קשה לכתוב על כבישי הארץ בלי להיכנס לסרט?

 

yup

:roflmao:!! Sento, good catch there, LOL

 

Whenever someone talk too much about driving hard with cars like the Evo or STI, I wonder how much of the car's ability they know how to extract

 

.Moti

פורסם

לא הייתי ממעיט בערכו של הלל פוסק, אבל זו זכותכם לחשוב כך.

(מי שראה את דלת תא המטען של האימפרזה טורבו הלבנה שלו, לאחר שתלשו לו ממנה את הכנף

האחורית בפעם המי-יודע-כמה, לא היה רושם את מה שרשמתם :roll: )

 

בנוסף לזאת, בלייזר הוא מגזין שמציג דברים בצורה מוקצנת וילדותית-משהו (מגזין לגברים, לא?)

כך שיש להתייחס לכל אמרה כזו ברמת הרצינות הראויה לה (רצינות?! :lol: ).

 

אגב, אני אחד מאותם "מאה".

MCS 2008

פורסם
ממש אהבתי (NOT)

 

מסתבר שלמגזין בלייזר יש רק 100 מנויים, כי הם ממליצים את הנסיעה רק על אימפרזה טורבו או על איבו 8.

והם אשכרה מדברים שם כמו שאנחנו לא מדברים פה בפורום (או לפחות משתדלים לקטול את מי שמדבר ככה). לעשות "החלקות מטורפות עם כל ארבעת הגלגלים" בשביל להרשים את הבחורה.

 

כל כך קשה לכתוב על כבישי הארץ בלי להיכנס לסרט?

 

yup

תתפלא, למגאזין בלייזר יש כמה אלפי מנויים.... (בלי קשר להמלצות על הנסיעה).

 

אם אתה רוצה, גם אתה יכול להיות אחד מהם (רק 18 שח לחודש :-) ) :mm_tongue:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הכתבה אומנם מדגישה את הכבישים הנכונים,

אבל הייתי אוהב את הכתבה הרבה יותר אם הוא היה מקדיש חצי פסקה ואומר שלא צריך רכב ספורט בשביל להנות מהדרכים שם, בעיקר כי כמו שאמרת לבלייזר יש אלפי מנויים ולרובם אין אוטו שמציע ביצועים מיוחדים.

צר לי אבל אפילו לישראל יש המון מכוניות מעניינות להציע ולא רק אימפרזה ולאנסר יכולות לנסוע שם חזק.

ועם כל הכבוד לכתב, היה נחמד אם הוא לא היה מדבר על כביש כאילו זה ארוחה בבר בורגר ("אין צורך לחשוש מבעיות מיוחדות, חוץ מפנייה קצת מפתיעה ימינה באמצע העלייה").

 

אתה היית אומר דבר כזה למישהו בפורום?

dont think so

 

לפחות מוטי מסכים איתי... :)

פורסם

מסכים עם סנטו, המגזין הזה הוא על סף הוצאת דיבה לגברים.

 

אוקיי, שוביניסטיות בכיף, אין לי בעיה עם זה ובכלל הרעיון של המגזין מאוד מוצא חן בעיני, אבל לוקחים אנשים שכותבים במקומות אחרים (YNET...) וכאילו אומרים להם "הלל רוצה מוצצי ? אז עכשיו שיכתוב כתבה למגזין ואחרי זה ניקח אותו לאכול גלידה ולקנות קלפים של פאוור ריינג'רס".

 

בקיצור עם קצת עוברים את גבול ה"צחוקים" והטעם הטוב מבחינת רמת הכתיבה שלהם.

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

גם אני אחד מה"100" ולב , אם תבוא למפגש PSI הבא תזכיר לי ואני אביא לך את הכתבות.

ויש לי אוטו לנצל.

ובקשר למגזיני גברים , זה מאוד נפוץ בעולם , תפתח FHM לדוגמא , עיתון בעל תפוצה עולמית באין ספור גירסאות ותראה יופי מאיפה העתיקו את בלייזר , אז ההומור של בלייזר קצת יותר נמוך ובוטה , אבל מה לעשות

ישראלים לא ? :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בלייזר הוא עיתון חסר זכות קיום. ציצי מחפשים בעיתון ציצי, רכב בעיתון רכב, ובשביל בדיחות עתיקות הולכים לבקר את סבא בבית האבות.

אין שום סיבה לקרוא בלייזר.

פורסם

אלא אם כן אתה נשוי, ואז עיתון ציצי מעליב את אישתך. אם תעז להירשם לעיתון רכב אישתך תרצה קוסמופוליטן ועוד שבעה עיתונים בשביל להשוות את הציצי שלה לציצי של סלבס, וכבר לא אכפת לך איזה בדיחות יבואו כל עוד זה יגרום לך לשכוח מהנישואים הדכאוניים שאתה עובר.

 

גילוי נאות: סנטו לא נתפס בחכה, ומקווה שמישהו יירה בו כשכן.

 

וחוץ מזה אם כבר ממש מתקמצנים על כסף וזמן - כנסו לקאזא וחפשו בבת אחת אוטו הומור וציצי:

silvia funny porn

פורסם
בלייזר הוא עיתון חסר זכות קיום. ציצי מחפשים בעיתון ציצי, רכב בעיתון רכב, ובשביל בדיחות עתיקות הולכים לבקר את סבא בבית האבות.

אין שום סיבה לקרוא בלייזר.

לא מסכים בכלל.

העיתון מורכב מארבעה נושאים עיקריים, כאלו שמדברים כמעט אל כל גבר:

א. מכוניות

ב. ספורט

ג. בחורות יפות

ד. גאג'טים מגניבים

 

אם יש זכות קיום ל"לאישה" או "את", יש זכות קיום גם לבלייזר.

ויעידו כל הידיים שהעיתון שלי עובר בבסיס. אין אחד במדור שלא קורא את הבלייזר שלי לפחות פעם אחת בחודש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם יש זכות קיום ל"לאישה" או "את", יש זכות קיום גם לבלייזר.

ויעידו כל הידיים שהעיתון שלי עובר בבסיס. אין אחד במדור שלא קורא את הבלייזר שלי לפחות פעם אחת בחודש.

 

אז הבלייזר שלך הוא זונה, זה מה שאתה אומר?

 

קראתי את המגזין כמה פעמים. באמת תת רמה (למרות שתת רמה מהנה בצורה מסוימת). הכרתי פעם מישהו שעובד שם והוא בחור נחמד ובעל כשרון כתיבה. לטעמי זה קצת מבוזבז במגזין כזה שהוא ממש מגזין של "חבר'ה". (כשמדובר בחבר'ה של הכתבים בעיקר, עם אינספור בדיחות פרטיות וירידות הדדיות).

 

הבעיה בבלייזר שהוא לא לוקח שום דבר עד הסוף. מדבר אל אנשי אמצע הדרך, שלא ממש מחפשים להתעמק אלא פשוט מחפשים להפיג את השעמום בזמן שהם יושבים על האסלה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

OK, בתור אחד שקנה שני בלייזרים בחייו (וקרא עוד שניים...) שהוא דווקא לא כזה רע. יש בו את הקטעים של שטויות, אבל יש גם כתבות בלשון יותר רצינית. בקיצור - easy reading, לנקות את הראש.

וד"א, בשתי כתבות ההמשך בנושא הכבישים הלל פוסק ירד לקטע של סטאלבט עם מכוניות ("מאזדה לאנטיס, בסדר? חלאס, נגמרו לנו המכוניות המועדפות.")

 

לב

Spirit In The Dark

×
×
  • תוכן חדש...