Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה על כבישים מ"בלייזר"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וד"א, בשתי כתבות ההמשך בנושא הכבישים הלל פוסק ירד לקטע של סטאלבט עם מכוניות ("מאזדה לאנטיס, בסדר? חלאס, נגמרו לנו המכוניות המועדפות.")

 

לב

:razz: He must have read this thread

 

.Moti

פורסם
:razz: He must have read this thread

 

 

 

 

 

 

.Moti

LOL

בדיוק באתי להגיד את זה

סנטו פועל רבות למען העיתונאות המוטורית בישראל...

חבל רק שהיא לא מכירה בי

:nono:

:-D

פורסם
אז הבלייזר שלך הוא זונה, זה מה שאתה אומר?

קראתי את המגזין כמה פעמים. באמת תת רמה (למרות שתת רמה מהנה בצורה מסוימת). הכרתי פעם מישהו שעובד שם והוא בחור נחמד ובעל כשרון כתיבה. לטעמי זה קצת מבוזבז במגזין כזה שהוא ממש מגזין של "חבר'ה". (כשמדובר בחבר'ה של הכתבים בעיקר, עם אינספור בדיחות פרטיות וירידות הדדיות).

הבעיה בבלייזר שהוא לא לוקח שום דבר עד הסוף. מדבר אל אנשי אמצע הדרך, שלא ממש מחפשים להתעמק אלא פשוט מחפשים להפיג את השעמום בזמן שהם יושבים על האסלה.

בלייזר הוא עיתון שירותים מוצלח.

והיי, מי אמר שחייבים לרדת לעומק של כל דבר? מה, כל ירחון שיוצא לאור חייב להיות נאשיונאל ג'יאוגרפיק?

כן, זה עיתון רדוד. כן, הוא זונת השירותים של המדור. אבל כל עוד הוא מבדר אותי על האסלה, בשמירות ולפני השינה, אני לא רואה שום בעיה איתו.

 

דרך אגב - ההומור הפנימי שאתה מדבר עליו מתחיל להצחיק אחרי חודשיים-שלוש. כנראה שמתישהו גם הקורא הופך להיות חלק מה"חבר'ה".

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, כאורח מזדמן של פעם, וקורא לעיתים בהווה, אי אפשר היה להתעלם מהת'רד הזה. חבל שילך סתם ככה לאיבוד, בלי איזו תגובה קטנה. בעצם שתיים.

 

1. יצא לי פעם, לא זוכר ממש מתי, לנסוע במכונית עם יותר מ-100 כ"ס. בחיי, פעם אפילו ישבתי ביציע של מסלול מרוצים, ואפילו תפסתי טרמפ עם מישהו שנהג נורא מהר מאילת לתל אביב. בגלל זה חשבו בבלייזר שאני יכול לכתוב דבר או שניים על כבישים מהירים ועל מכוניות מהירות. בגלל זה. רק בגלל זה.

 

ולקורא מוטי:

it's kind of refreshing to read comments, concerning the opposite linkage between so called "show-off" writing style, and actual driving abilities. And that, coming from someone signing his words with "Record holder for miatas around SOW raceway in every configuration". With all due respect to the records, and the record holder, what does it say about you?

×
×
  • תוכן חדש...