Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אירוע רכיבה לאופנועים קלאסיים אשר לכד את דמיונם של רוכבים בכל העולם.

מה שהחל בשנת 2012 כאירוע חד-פעמי להעלאת המודעות למאבק בסרטן הערמונית, הפך לתופעה גלובלית, עם מעל 11,000 משתתפים ב-145 ערים ברחבי העולם. השנה, 2014, צפויים לקחת חלק באירוע קרוב ל-20,000 משתתפים בלמעלה מ-220 ערים ברחבי העולם ובפעם הראשונה - גם תל אביב על המפה!

 

 

האירוע משלב סטייל עם אופנוענות:

 

הכלים: קפה רייסרים, בוברים, טרקרים, סקרמבלרים, קלאסיקות ישנות וחדשות, או כל כלי דו/תלת גלגלי שיש לו קטע מיוחד.

 

הרוכבים (והרוכבות!): מחויטים, מגוהצים, מעונבים, מסוגננים ומשופמים!

 

ביחד, ניקח חלק בתופעה עולמית ייחודית ומשעשעת

 

http://www.gentlemansride.com/about/countries/israel

 

https://www.facebook.com/events/753991264646626/

 

 

תאריך: יום שישי 26 לספטמבר 2014

מסלול מדויק ושעה יפורסמו בהמשך

 

 

סרטון:

פורסם

אני כרגע בונה שני קפה-רייסרים, ואפילו יש חליפה מוכנה... רק חבל שהאופנועים לא יהיו מוכנים לתאריך הזה...

אין דבר, בשנה הבאה, רק נקווה החליפה עדיין תתאים.

פורסם

יכול להיות מעניין. רציתי לדעת עוד פרטים על המטרה של הארוע, מסלול וזמנים. אין לי חשבון פייסבוק ולכן אין לי גישה למידע הזה.

פורסם
יכול להיות מעניין. רציתי לדעת עוד פרטים על המטרה של הארוע, מסלול וזמנים. אין לי חשבון פייסבוק ולכן אין לי גישה למידע הזה.

 

האתר אינו בפייסבוק,אם תרשם תוכל לראות את כל הפרטים,תקציר

נפגשים ב 26 משעה 10:30 בחניית סינמה סיטי גלילות

בשעה 11:30 יציאה לרכיבה ברחובות ת"א

סיום המסלול בבר מסעדה במרכז ת"א

המטרה היא להנות ולהפגש באווירה הומוריסטית וג'נטלמנית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...