Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שבוע שעבר עשיתי הפתעה לחברה שלי ולקחתי אותה לרודוס לחמישה ימים וכשחזרתי האוטו פשוט מריח זוועה! לא רק זה גם שפשוף לא נעים באוטו :\

ניסיתי לאוורר את הרכב לא עוזר ניסיתי לקנות ריחן קליפורניה יש ריח של הפחית אך עדיין מעט עקבות של אותו הריח.

יש חומרים שאפשר יהיה לנדף את הריח הזה מן הרכב? ושלא יחזור? השארתי את האוטו שיעשו לו טיפול בזמן שלא אהיה בארץ ו התוצאות זה הריח והשפשוף זה ממש מבאס, למען הסר ספק אחותי שפשפה את הרכב לא המוסך.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אני יודע שיש למגווירס מנטרל ריחות רעים. הוא לא מבשם, פשוט מנטרל את הריחות הלא נעימים, אבל זה מגיע רק בגלונים אם אני לא טועה.

פורסם

מתנצל על התגובה המאוחרת, נמצאה שקית ממתקי גומי שנראית ומריחה זוועה וזה היה מקור הריח שהצניח את הרכב. השקית נזרקה ואיתה חלף הריח.

תודה רבה לכולם :)

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם (נערך)

אתה מזכיר לי סיפור שהיה לי בשנות השמונים.

 

קניתי רכב חדש מהחברה שמח ומבסוט אני מגיע לעבודה וכל החבר'ה מקבלים אותי בשמחה ובששון.

יוצאים עם יין מלח ושום -מתחלים לפזר על הגלגלים מלח ויין למרות התרעומת שלי

שזה מיותר - "זה בסדר.... יעזור לך למזל ועין רעה...."כמובן שזה לא עזר כי הרכב הספציפי

קיבל הכי הרכב מכות חניה/פגיעות בפח. (לא יאומן כמה מכות, מדהים- אבל זה היה מבחינתי בית ספר לצביעת פח, כך למדתי הרבה בנושא)

 

אבל לא על כתבתי. אחרי תקופה שכחתי מהתעלול הנ"ל. כמנהגי אני דואג לנקות את הרכב ולטפח אותו

בחומרים יקרים דאז (הרבה אוטוגלים) מנקה ריפודים כל כמה חודשים,שטיחים עם סנו שטיחים

הכל מצוחצח ונקי. רק שאני מריח ריח חריף ולא מבין מנין הוא נובע? הופך את כל הרכב ולא מוצא כלום.

 

ממש מיואש מה פשר הריח החריף? הרי אפילו ערמת מגבות הייתי שומר בבאגז' למקרה שחברים ישבו רטובים מהים

או שבא לי להתפרע ברכב... אחרי כמה שבועות אני מגלה את השום בפינה אפלה בבגאז' מסריח ורקוב.

 

מאז לא רק שלא נכנס לי שום לרכב -אלא חל איסור מוחלט על הכנסת מזון לאכילה ברכב. :evil:

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...