Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב צביקה חידוד קל, עד כמה שידוע לי ברוב האונברסיטאות הדרישה היום להנדסה היא ל4 יחידות מתמטיקה

כאשר אני מתאר לי שהרף הוא מינימום 80-85 נקודות, וחלק כמותי בפסיכומטרי של 120-130.

פורסם (נערך)

בשביל להתקבל לאונ' עם ציונים כאלה במתמטיקה, הכמותי בפסיכו צריך לגרד את ה150 מלמטה.

 

אני מכיר כאלה שרק בשביל ה 5 יח"ל מתמטיקה או פיזיקה (one thing at a time כדבריך) נאלצו לרדת לחצי משרה ועדיין לא הפציצו בבגרות. זה מאוד תלוי בבן אדם ובמשמעת העצמית שלו.

 

קשה לי להתייחס לשיקולים ואינטרסים של האוניברסיטה לגבי קבלה של בוגרי מכינות כי אני לא חלק ממערך מקבלי ההחלטות שלה, אני יכול רק לספר איך נראה מהצד שלי מה שקורה בפועל.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם

רשמית השתכנעתי לצערי, חשבתי שמצאתי את דרך המלך אבל כנראה שלא הכל ורוד.

לא חשבתי לרגע שאו"פ זה קל, אבל כן הייתי מודע למציאות שאני בא עם 0 ידע קודם במתמטיקה, ולהגיד שיש לי ראש או אין לי למתמטיקה זה קצת גדול עלי.

נלך להשלים מתמטיקה בשאיפה לקבל לכל הפחות 85 נקודות ב4 יח'.

ולאחר מכן פסיכו, ואז נראה מכינה בפיזיקה או השלמה עצמאית.

חברה המון תודה.

 

אשאל שאלה אחרת עכשיו, מישהו מכיר מוסד במרכז (מכללה) שמלמדת תעשייה ניהול/אזרחית? אני גר בנס ציונה מחפש משהו באיזור.

נראה מה אומרים ואולי אזרום על זה ואתאים את הציונים לפי הדרישות.

Seat Mii 3Doors

פורסם

בתור סטודנט במשרה מלאה ובעל משפחה, אחרי 6 שנים באו"פ אני יכול להגיד לך שזה לא קשה, זה מאוד קשה.

נשאר לי עוד 6 קורסים ולצערי באו"פ זה רק נשמע מעט.

בלי ידע קודם במתמטיקה ובלי ראש למתמטיקה חבל על הזמן שלך ולכן החלטת נכון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נלך להשלים מתמטיקה בשאיפה לקבל לכל הפחות 85 נקודות ב4 יח'.

למה 4 יחידות?

 

הנדסת תעשייה וניהול אתה יכול ללמוד ב-HIT חולון שזאת יחסית אחלה מכללה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בתור סטודנט במשרה מלאה ובעל משפחה, אחרי 6 שנים באו"פ אני יכול להגיד לך שזה לא קשה, זה מאוד קשה.

נשאר לי עוד 6 קורסים ולצערי באו"פ זה רק נשמע מעט.

בלי ידע קודם במתמטיקה ובלי ראש למתמטיקה חבל על הזמן שלך ולכן החלטת נכון.

כך נראה, המון תודה ובהצלחה!

למה 4 יחידות?

 

הנדסת תעשייה וניהול אתה יכול ללמוד ב-HIT חולון שזאת יחסית אחלה מכללה.

התואר נקרא שם "לימודי ניהול טכנולוגיה .B.Sc"?

אחלה מכללה, והאמת שקרובה אלי מאוד (לאור העובדה שאני עובד בחולון).

עדיין צריך 4 יחידות, למה לא 5? כי נראה לי יותר ריאלי להוציא 80-85 ב4 מאשר 70+ ב5, מעדיף ללכת על הדרישה המינימלית, לא ישנה לי יותר מדי.

טועה גם כאן?

Seat Mii 3Doors

פורסם

לדעתי אתה טועה, בסיס מתמטי חזק יותר (משמע 5 יחידות) ישרת אותך בהמשך הדרך. הדבר אפשרי גם עם 4 יחידות כן? אבל אם כבר אז כבר כמו שאומרים

פורסם
לדעתי אתה טועה, בסיס מתמטי חזק יותר (משמע 5 יחידות) ישרת אותך בהמשך הדרך. הדבר אפשרי גם עם 4 יחידות כן? אבל אם כבר אז כבר כמו שאומרים

כשהתייעצתי אצל יואל גבע/קידום שניהם המליצו לי לקחת את הזמן להשלים בצורה עצמאית את הפערי ידע בין 3 ל4 (לא ניסו לדחוף לי קורס 3 ואז 4), להגיע ל4 בפברואר בצורה יותר שלמה.

כנראה שזה הכיוון שאקח...

Seat Mii 3Doors

×
×
  • תוכן חדש...