Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

לאחר הפוסט שפתחתי בייעוץ לבחירת רכב במקום ההונדה הקודמת שהלכה טוטאלוס

ואחרי שבשבועיים האחרונים די חרשתי על חומר קריאה ונסעתי על עוד כמה רכבים שונים על מנת להתרשם

כמו סוזוקי SX4 האצ'בק. מאזדה 3 ספיריט מנוע 2.0 ועוד כמה אחרים.

הגעתי למסקנה שאף אחת אני לא מתחבר אליה אחרי ההונדה. ומאותו רגע נשארתי ממוקד על הונדה בלי להתפזר סתם.

אז במהלך הזמן הזה חפרתי ביד 2 בלי סוף הייתי בכמה מגרשים גדולים כמו טרייד מובייל ואוטו סנטר.(חייב לציין לרעה את אוטו סנטר עושה רושם שהם מחפשים רק מפגרים שיבואו לקנות רכבים ושידחפו להם מה שבא להם במחיר שבא להם וזה למרות שהיה להם עסקה שיכלתי לסגור במזומן באותו רגע שמצאתי מה שחיפשתי) טרייד מובייל דווקא יחסי אנוש מעולים.(למדו שבשביל למכור צריך לתת יחס) אבל המחירים הרבה פחות אנושיים. רצו למכור לי הונדה סיוויק 07 יד ראשונה עם 50K ק"מ שמורה במחיר מחירון(59 אלף ש"ח)

לשמחתי לא סגרתי היות והם לחצו שלשום להגיע דחוף ולתת להם מקדמה וזה עוד לפני שלקחתי את הרכב לבדיקה. כנראה לחץ של היום האחרון של החודש לסגור עסקאות.

צר לי אבל אני זה שקונה. ואני לא קונה מאף אחד עם אולטימטום.

 

בסוף קניתי הונדה סיוויק מבנאדם פרטי. שנת 2008 צבע זהב/שמפניה. בדיוק הצבע שהיה לי והכי אהבתי אותו.

הרכב עשה 60K. נלקח לבדיקה. תוצאות מעולות.(הבדיקה נעשתה בסופר פרונט חייב לשבח אותם לטובה על כל פיפס באוטו הם שמו לב אליו)

מעבר לכסת"ח הרגיל היה לו רק סימני חנייה קלים מקדימה ואחורה(נשים...) וצמיגים מקוריים שלא הוחלפו מיומו הראשון של הרכב וכבר יבשים.

 

המחיר נסגר על 62

 

שוב תודה לכם חברים. עכשיו רק נשאר להחליף צמיגים לרכב שאני מתלבט לגביהם. ולחפש מישהו שיעשה לו טיפול פנימי וחיצוני(דייטלניג זה נקרא?)

 

תודה על העזרה חברים

פורסם
שלום חברים

לאחר הפוסט שפתחתי בייעוץ לבחירת רכב במקום ההונדה הקודמת שהלכה טוטאלוס

ואחרי שבשבועיים האחרונים די חרשתי על חומר קריאה ונסעתי על עוד כמה רכבים שונים על מנת להתרשם

כמו סוזוקי SX4 האצ'בק. מאזדה 3 ספיריט מנוע 2.0 ועוד כמה אחרים.

הגעתי למסקנה שאף אחת אני לא מתחבר אליה אחרי ההונדה. ומאותו רגע נשארתי ממוקד על הונדה בלי להתפזר סתם.

אז במהלך הזמן הזה חפרתי ביד 2 בלי סוף הייתי בכמה מגרשים גדולים כמו טרייד מובייל ואוטו סנטר.(חייב לציין לרעה את אוטו סנטר עושה רושם שהם מחפשים רק מפגרים שיבואו לקנות רכבים ושידחפו להם מה שבא להם במחיר שבא להם וזה למרות שהיה להם עסקה שיכלתי לסגור במזומן באותו רגע שמצאתי מה שחיפשתי) טרייד מובייל דווקא יחסי אנוש מעולים.(למדו שבשביל למכור צריך לתת יחס) אבל המחירים הרבה פחות אנושיים. רצו למכור לי הונדה סיוויק 07 יד ראשונה עם 50K ק"מ שמורה במחיר מחירון(59 אלף ש"ח)

לשמחתי לא סגרתי היות והם לחצו שלשום להגיע דחוף ולתת להם מקדמה וזה עוד לפני שלקחתי את הרכב לבדיקה. כנראה לחץ של היום האחרון של החודש לסגור עסקאות.

צר לי אבל אני זה שקונה. ואני לא קונה מאף אחד עם אולטימטום.

 

בסוף קניתי הונדה סיוויק מבנאדם פרטי. שנת 2008 צבע זהב/שמפניה. בדיוק הצבע שהיה לי והכי אהבתי אותו.

הרכב עשה 60K. נלקח לבדיקה. תוצאות מעולות.(הבדיקה נעשתה בסופר פרונט חייב לשבח אותם לטובה על כל פיפס באוטו הם שמו לב אליו)

מעבר לכסת"ח הרגיל היה לו רק סימני חנייה קלים מקדימה ואחורה(נשים...) וצמיגים מקוריים שלא הוחלפו מיומו הראשון של הרכב וכבר יבשים.

 

המחיר נסגר על 62

 

שוב תודה לכם חברים. עכשיו רק נשאר להחליף צמיגים לרכב שאני מתלבט לגביהם. ולחפש מישהו שיעשה לו טיפול פנימי וחיצוני(דייטלניג זה נקרא?)

 

תודה על העזרה חברים

מה קשור נשים למכות חניה ? כמות הגברים הקופים שנוהגים בארץ כמו חיות רעות ודופקת רכבים בחנייה היא לא פחות מכמות הנשים, שלא לדבר על מעורבות של גברים בתאונות דרכים.

פורסם
מה קשור נשים למכות חניה ? כמות הגברים הקופים שנוהגים בארץ כמו חיות רעות ודופקת רכבים בחנייה היא לא פחות מכמות הנשים, שלא לדבר על מעורבות של גברים בתאונות דרכים.

מסכים בהחלט.

אבל זה שהרכב היה אצל נהגת שנהגה בו רק מוסיף לסטיגמה.

בכל אופן זה היה רק לבדיחותא. זאת לא מטרת הפוסט שפתחתי.

המטרה הייתה תודה לפורום הנפלא

פורסם
מה קשור נשים למכות חניה ? כמות הגברים הקופים שנוהגים בארץ כמו חיות רעות ודופקת רכבים בחנייה היא לא פחות מכמות הנשים, שלא לדבר על מעורבות של גברים בתאונות דרכים.

אני לא יכול :brickwall::roflmao::roflmao:

×
×
  • תוכן חדש...