Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 607 2200 סמ"ק 2005 -איזה גיר יש שם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא AL4 כי בדגמים המוקדמים (לפנטי מתיחת פנים ) הותקן שם גיר 4 הילוכים של ZF.

2005 זה שנת התפר אם זה דגם אחרי מתיחת פנים אז כנראה יש שם גיר aisin 6 הילוכים

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

למיטב ידיעתי ב-2.2 הותקן תמיד גיר AL4.

ב-3.0 ליטר היה גיר ZF בעל 4 הילוכים טרם מתיחת הפנים ו-6 הילוכים לאחריה.

 

אגב ובאופן מאוד תמוה, הן בשנת 2005 והן ב-2006 הגיעו 607 משני הדגמים (לפני ואחרי מתיחת הפנים)

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

לא היה גיר AL4 ב 2.2.

 

גיר AL4 לא הותקן בשום רכב עם מנוע מעל 2.0 ליטר, כנראה בגלל ש 150 כ"ס זה המקסימום שהוא יכול להחזיק.

 

 

פורסם

הייתה לי אחת כזו 2004,

הגיר שם עשה לי צרות צרורות,

היה הרבה בלאי לאוטו(והוא היה עם נתונים יפים).

אני לא הייתי ממהר לקנות רכב כזה.

בכל מקרה,

 

בהצלחה.

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם
לא היה גיר AL4 ב 2.2.

 

גיר AL4 לא הותקן בשום רכב עם מנוע מעל 2.0 ליטר, כנראה בגלל ש 150 כ"ס זה המקסימום שהוא יכול להחזיק.

 

לאחר בדיקה בתיעוד הטכני של פיג'ו אתה צודק חלקית. ה-607 2.2 אכן צוידה בגיר ZF, וליתר דיוק בדגם HP20. מהיכרות עם לנצ'יה קאפה שצוידה בדגם תיבת הילוכים זה, עלויות השיפוץ שלו אסטרונומיות, בטח בהשוואה ל-AL4.

 

יחד עם זאת גיר AL4 מופיע כתיבת ההילוכים של ה-407 2.2. כמו כן המגבלה לדעתי היא של מומנט ולא הספק, והיא לא מנעה מ-PSA להתקין אותו ב-308/C4 טורבו שחזקות יותר בהיבט זה ממנוע ה-2.2.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אני לא חושב שב 407 2.2 יש גיר AL4, אשמח לראות תיעוד טכני.

 

 

 

 

לגבי מנועי טורבו - AL4 הגיע בשילוב עם גירסאות 140 כ"ס בלבד, להן גם מומנט יחסית נמוך. ואף פעם לא בגירסאות חזקות יותר - 150, 156 כ"ס.

 

 

פורסם

בפז'ו 407 2.2 שהייתה לי ,היה בוודאות גיר של ZF ,וכך גם בכל האחרות. הגיר הזה חלק מאוד(יחסית ל AL4) אבל עצל מאוד הביצועים היו לא משהו בכלל.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בבקשה. ניתן לראות שגם גיר ה-ZF היה קיים בדגם זה.

ל-308 וה-C4 טורבו האוטומטיות (140 כ"ס) מומנט של כ-24.5 קג"מ, משמעותית יותר ממנוע ה-2.2.

 

שי

407AL4.jpg

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

שי,

 

תוכנת SERVICE BOX, כל עוד אתה לא מזין מספר שילדה נותנת לך את כל האפשרויות הקיימות לאותו דגם ולאו דווקא לגירסה שבחרת.

 

כלומר מה שרואים שייך גם לדגם 2.0, גם ל 2.2 וגם לאחרים.

 

 

ראה בדף שצירפתי:

 

בחרתי 206 עם מנוע 1.1.

כולנו יודעים שלא הייתה גירסה אוטומטית ל 1.1, אבל ברשימה מופיע גיר AL4.

111.JPG

 

 

×
×
  • תוכן חדש...