Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי קיה ספורטאג' 2001, ידני, מצמד הידרואולי.

לאחר החלפת מנוע במוסך (מורשה קיה), נאמר לי מהמוסך שיש בעיה במשאבות מצמד, נתתי את האישור להחליף כדי להיות בראש שקט..

לאחר שהוצאתי את הרכב מהמוסך (ועוד אחרי נסיעת מבחן של המוסך..) שמתי לב שיש רעש בזמן החלפת הילוכים מהמצמד:

כאשר הרכב מונע:

גיר בניוטרל - לחיצה ושחרור של המצמד - אין רעש כלל.

גיר בהילוך - בלחיצה מלאה על המצמד - אין רעש. ברגע שאני מתחיל לשחרר את המצמד מתחיל הרעש לכל אורך המהלך ומתחזק ככל שמתקרב לנקודת החיכוך של הגלגל תנופה עם מצמד, כאשר ההילוך משולב והרכב בנסיעה - אין רעש.

כמו כן, ההילוכים נכנסים חלק בעמידה ובנסיעה איטית, אולם במהירות מעל 60 בערך יש לפעמים קושי בשילוב הילוך.

הרעש הוא של חיכוך מתמשך או מייסב גמור..

עכשיו פה השאלה שלי -

לפני שהרכב נכנס למוסך, הכל היה תקין, הילוכים משתלבים חלק ולא היה רעש כלל!

חזרתי אל המוסך כמובן, והוא טוען שהמייסב לחץ גמור וצריך להחליף (כמובן על חשבוני).

מה עוד יכולה להיות הבעיה? סביר שהמוסך לא ביצע את העבודה כמו שצריך וגרם לזה בהרכבת המנוע.

(עכשיו לך תוכיח שהכל היה תקין לפני..)

 

תודה מראש!!

פורסם

זה מריח כמו בעייה של הדיסק של הקלטץ ולא מיסב לחץ

יכול להיות השהטיבו אותו בשמן או גריז במהלך החלפת המנוע

×
×
  • תוכן חדש...