Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, רציתי לברר על צביעת הפלסטיקה של הבפנים של שברולט ספארק .

מה מו מי איפה כמה .....?

 

http://images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=AwrB8pDSv89TuzQAUc.JzbkF;_ylu=X3oDMTIzZGxiOWdhBHNlYwNzcgRzbGsDaW1nBG9pZAMxZmRhNDkxOGY2NjcxMGFkMjU1NjA5N2M2MjliMjNiNgRncG9zAzIzBGl0A2Jpbmc-?back=http%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fyhs%2Fsearch%3Fp%3D%25D7%25A9%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2598%2B%25D7%25A1%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%26type%3Dds_199_492%26fr2%3Dpiv-web%26hsimp%3Dyhs-default%26hspart%3Daztec%26tab%3Dorganic%26ri%3D23&w=520&h=374&imgurl=www.icar.co.il%2F_media%2Fuserfiles%2Fimage%2Fimages%2FChevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_44%281%29.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.icar.co.il%2F%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91%2F%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94_%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%3A_%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98_%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7%2F&size=30.7KB&name=%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99+%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94+%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%3A+%3Cb%3E%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98+%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7%3C%2Fb%3E&p=%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98+%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7&oid=1fda4918f66710ad2556097c629b23b6&fr2=piv-web&fr=&tt=%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99+%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94+%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%3A+%3Cb%3E%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98+%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7%3C%2Fb%3E&b=0&ni=21&no=23&ts=&tab=organic&sigr=130eua8go&sigb=15s4cv0ha&sigi=12tbr2h3d&sigt=11usk62ds&sign=11usk62ds&.crumb=zgXPc045nBT&type=ds_199_492&fr2=piv-web&hsimp=yhs-default&hspart=aztec

 

בסגנון הזה , רק צבע אחר .

אגב, סתם שאלה שמעניינת אותי . האם חלונות שחורים זה מאושר ע"י משרד התחבורה ועובר טסט ?.

עריכה אחרונה על ידי eldan777
פורסם

לדעתי זה לא סיפור גדול לעשות את זה לבד יש כמה אופציות:

אתה יכול להזמין מדבקה מאיביי ולהדביק לבד .

צביעה עם ספריי מיועד לפלסטיק

וגם פלסטידיפ למרות שלא היה את אפקט הברק

 

לגבי החלונות השחורים כל הפורום מוצף בזה, מותר רק את שני החלונות במושב האחורי

×
×
  • תוכן חדש...