Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באוטם כול 4 חודשים.

ובצבע היה כמו חדש לאחר 3 שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

קילופים לא יהיו לך אחרי 3 שנים

מה שכן(ומאז שנכנסתי לתחום התחלתי לשים לב לדקויות בצבעי מכוניות)

רכבי ליסינג אצלנו בעבודה שחונים כל היום בשמש מראים סימני דהיה וחוסר ברק כבר לאחר שנתיים-שלוש(שלא לדבר על סווירלים ושיפשופי חניה למיניהם).

רכבים בעלי צבע עדין יכולים להתחיל להתקלף אחרי 10-7 שנים(CLEAR COAT FAILURE)

 

כדי למנוע את זה אתה צריך לטפל בצבע(שטיפות ידניות,פלסטלינה +אוטם צבע או ווקס כל מספר חודשים) או לצפות את הרכב בציפוי עמיד יותר כמו ציפוי נאנו Cquartz או אופטי קואט,ציפויים אלו מחזיקים זמן רב יותר מאוטם או ווקס אך גם יקרים יותר וישומם מורכב יותר,לשיקולך.

 

CCF.jpgCCF1.jpgdiscolored vs shiny.jpg

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם

אם אתה לא נכנס לשטיפות אוטמטיות לא יהיו שום קילופים בצבע.כל הנזק מגיע אך ורק משם

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הוא אמר שהרכב חדש, בן חודשיים, אין בעיה לעשות פלסטלינה (גם מהסוג העדין) ווקס כל כך מוקדם? זה לא יוריד ציפויים איכותיים שהגיעו על הרכב מהמפעל?

פורסם

אין בעיה.

 

ווקס נותן שכבת הגנה מעל לצבע/לכה (כמו קרם הגנה) לא רק שלא נגרם נזק

אלא אתה יכול "למרוח" אותו כל חודש אם יש לך זמן. (בעבר הייתי מורח ווקס נוזלי של "אוטו גלים" כל שבועיים שלושה)

 

 

פלסטלינה כנ"ל, רק בהבדל שאין צורך לעשות בתדירות גבוה. פלסטלינה מורידה שכבות ליכלוך/אבק/חול/מזהמים

שיושבים מעל הלכה (שיושב מעל הצבע) ומסרבים לצאת בשטיפה רגילה עם סבון

לכן צריך פלסטלינה. ( טיפול תקופתי)

×
×
  • תוכן חדש...