Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב focal utopia


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי לא שמעתי אותו.. אבל מהתגובות ברוסיה נחשב לאחד הסאבים הטובים ומומלצים. כמו גם האח שלו kx33

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה סאב SQ איכותי ,מאוד מדוייק מאוד דינמי בנוי לעבודה עם תיבה פורט

שמכוונת לאזור 40HZ ,אישית לא מצאתי אותו שווה את המחיר הגבוהה מאוד שבו הוא מתומחר.

פורסם
זה סאב SQ איכותי ,מאוד מדוייק מאוד דינמי בנוי לעבודה עם תיבה פורט

שמכוונת לאזור 40HZ ,אישית לא מצאתי אותו שווה את המחיר הגבוהה מאוד שבו הוא מתומחר.

אני יכול להזמין אותו מחול ב2500 ש"ח שווה?

פורסם (נערך)

בחירה של סאב אינה שונה מבחירה של כל רמקול אחר זה עניין של טעם אישי

וזה לפני שאתה מכניס בחישוב את סוג התיבה כיוונים והגברה.

 

אני לא יכול להגיד לך אם שווה ,במחיר הנ"ל ניתן להביא מגוון רחב של סאבים SQ מהטובים ביותר שיש

זה עניין של טעם אישי ,וברמת המחיר הנ"ל הייתי ממליץ לך להגיע למפגש

ולהתרשם ממספר אופציות לפני שאתה סתם זורק 2500 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

ה-utopia 33 wx הוא סאב 13 אינצ

אני יכול לתת לך רשימה של מספר סאבים במחיר הנ"ל אבל זה לא מה שאני ממליץ

אני ממליץ לך לשמוע מספר סאבים ולהחליט למה אתה יותר מתחבר ,את זה אתה יכול לעשות במפגש פורום.

פורסם
ה-utopia 33 wx הוא סאב 13 אינצ

אני יכול לתת לך רשימה של מספר סאבים במחיר הנ"ל אבל זה לא מה שאני ממליץ

אני ממליץ לך לשמוע מספר סאבים ולהחליט למה אתה יותר מתחבר ,את זה אתה יכול לעשות במפגש פורום.

אני יודע מה אני מחפש ,סאב מדויק נטו לא מחפש spl בכלל ,הייתי כבר בכמה מפגשים היה לכמה סאב של dc

Audison ועוד...,מה אתה יכול להמליץ בתקציב? וגם לא בתקציב אין לי בעיה עם זה.

יש לי היום סאב של dls 10 rwi שהוא נהדר,אבל אני צריך סאב יותר גדול. בגלל זה אני מחפש 12 אינץ או 13 כמו הפוקל יש לי פשוט הזדמנות להזמין אותו מצרפת.

פורסם

יש בפורום בחור שמוכר סאב מעוד דומה.

תנסה לשמוע אותו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נו?

 

לשמוע את הסאב לבדיקה לא יפריע הקרע.

 

המחיר בהתאם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא שמעתי את הפוקאל המדובר כך שאני לא יכול להגיד עליו משהו, עם זאת, אשמח להציע לך לשמוע את הסאב שלי (סיז לוטוס), אוליי יעזור לך בלגבש כיוון לסאב.

פורסם

יורי, לטעמי סיז לשך פשוט מצויין!!! אני ממש אוהב איך הוא נשמע, אבל אתה גם יודע שרוב האנשים לא ממש מרגישים אותו.

אבל לשמוע זה תמיד טוב. אני זוכר כמה אני שמעתי סאבים וכמה החלפתי עד שמצאתי מה אני אוהב.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

תודה על המחמאה.

 

ובגלל שהסאב לא מורגש, והותאם כך שישלים את התחום התחתון ויתחום את הבמה הקדמית, הצעתי למר בחור לשמוע אותו, כי לפי התיאור שלו יש מצב שהוא יתאים לו, מה גם, שלשמוע אותו לא עולה כסף, אז למה לא.

×
×
  • תוכן חדש...