Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצד הבהמות יש לנו את שלושת המופלאים: פורד F350, דודג' ראם ושברולט סילבראדו.

היתרונות: שווי שימוש 0 (הכרה מלאה בהוצאות), עלות סולר נמוכה יותר (לא משלמים בלו), כושר העמסה, 6 נוסעים (לפחות במקרה של הדודג').

חסרונות: רישיון ג', גודל, צריכת דלק, עלות רכישה.

 

בצד החמורים יש לנו: טויטה היילקס, איסוזו DMAX, מיצובישי האנטר ועוד כמה.

יתרונות: עלות רכישה (ביחס לבהמה כמובן), צריכת דלק, כושר תמרון.

חסרונות: אין שווי שימוש 0 (להבנתי רשויות המס מתייחסות אליהם כאל אחרוני הפרייבטים), עלות סולר מלאה, כושר העמסה קטן יותר.

 

מצד אחד, לא אמורה להיות כאן התלבטות עקב היתרונות הברורים של הבהמה המצויה. מצד שני, אני רואה לא מעט רכבי עבודה (אשר מתפקדים ככאלו) והם שייכים לקבוצת החמורים.

 

מה דעתכם?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לאיזו מטרה?

חדש? משומש?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לפעמים מבצעים על הבהמות, קנה בהמה קבל שיעורים לרישיון ג' במתנה.

 

בכל אופן, אני ממליץ לך לעשות חושבים עם עצמך, לגבי מחירי הדלק והכמות שאתה נוסע.

יכול להיות שההפרש במחירי הדלק יהיה מאוד קרוב להפרש במחיר הרכישה. ואם כך אז אין לך על מה לחשוב בכלל.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
לאיזו מטרה?

חדש? משומש?

שינוע עובדים וכלי עבודה (החברה עוסקת בייצור קונסטרוקציות מתכת).

אגב, דבר שלא ציינתי בפוסט הראשון - עקרונית, מבחינת כושר שינוע/העמסה ניתן להסתפק בחמור.

קיימת העדפה לחדש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם (נערך)

מבחינת עלות הרכישה המחירים של הטנדרים הגדולים (סילברדו וכו') מאוד דומה לעלות הרכישה של הטנדרים הקטנים יותר (220 אלף ש"ח בממוצע)

 

היתרונות של הטנדרים הגדולים ברורים למדי, הרבה יותר חזקים (חזקים גם אבסולטית ליד רכבים אחרים, הם מאיצים כמו איזה הוט האץ' זריזה) , כושר גרירה והעמסה גדול משמעותית וכמובן נותנים סביבת עבודה הרבה יותר מעניינת ונוחה (חווית שימוש שיותר קרובה ל-SUV מאשר לרכב עבודה). כמובן שיש לקחת בחשבון את תוואי הדרך היומי שהכלים האלו אמור לעבור, לא הייתי ממליץ למשל למי שמתנהל בדרכים צפופות \ עירוניות עם חניה מוגבלת, יהיה מעייף למצוא איתם חניה או להתנהל. הצריכת דלק היא באזור 5-6 קמ"ל בממוצע לכלים האלו, מה שכן יש החזר על המס BLU ככה שהדלק יוצא הרבה יותר זול, או במילים אחרות תאורטית כאילו הרכב לוגם יותר לכיוון 10 קמ"ל (אם אני זוכר את החישוב הנכון) ואז זה מאוד דומה לצריכת דלק של הטנדרים הקטנים אשר אינם זכאים להטבה. יש לשים לב שההטבה הזאת מוגבלת עד לק"מ מסוים.

 

לטעמי הכיוון הוא יותר לטנדרים הגדולים אם זה מסתדר מבחינת תוואי הדרך, תברר קצת יותר לעומק לגבי ההטבה על ה-BLU ומחירי טיפול לעומת טנדרים קטנים.

ככל הנראה שהפרש במחירי הדלק והאחזקה לא יצאו כאלו גבוהים אם בכלל מטנדרים קטנים.

עריכה אחרונה על ידי PorSche-911
פורסם

פורשה - BLU זה כל מיני דברים, מס על דלק אינו ביניהם.

בלו - בחולם מלא - היא מילה ארמית שפירושה מס (או סוג מסויים שלו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי חבר שמוכר האנטר 2011 . האוטו משמש אותו כפרייבט/רכב שטח, והוא לא מעמיס אותו בכלום.

רכב שמור מאוד, עדיין באחריות שנוסע כמו שד.

הבחור פדנט חולה, וכך שומר על האוטו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אז מסתבר שאני ממש לא מעודכן וטנדרים קטנים (חמורים) עולים 200,000 ש"ח וצפונה. לאור הנתון הזה תמוהה בעיניי אף יותר כמותם על הכביש.

למה לא לרכוש בהמה אמריקאית ולהנות מכל הטבות המס?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כי רוב הטכנאים עובדים בעיר - ולך תתנייד עם ראם בעיר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למה לא לרכוש בהמה אמריקאית ולהנות מכל הטבות המס?

 

זה מאחר ובדרך כלל כשקונים רכב עבודה גדול מעל 3.5 טון, קונים מסחרית אירופאית כדוגמת מרצדס ספרינטר או פיאט דוקאטו. יש להן נפח העמסה גדול הרבה יותר, וצריכת דלק נמוכה יותר בהשואה לטנדר אמריקאי גדול. אלה הדברים החשובים כשבאים לעבוד, 350 כ"ס, תא נוסעים מפואר ויכולת לרדת לשטח לא באמת מעניינים את רואה החשבון של החברה שמזמינה את הרכב.

 

 

לקוחות פרטים/עצמאים שבאמת צריכים את היכולת של סילברדו ודומיו - מעטים יחסית. לדעתי בחלק גדול מהמקרים הם נקנים מטעמי פוזה בלבד. ובחיי היום יום, בשימוש כרכב פרטי למשפחה מחוץ לעבודה טנדר כזה בעייתי מאוד. קשה (או בכלל אי אפשר מבחינת גובה) להכנס לחניה של הקניון, קשה לחנות ליד הבית ברחוב אם אין חניה פרטית בגודל כפול, קשה לנהוג ברחובות צפופים ובמרכזי ערים.

 

 

פורסם (נערך)

הרכב לא ישמש כרכב פרטי/משפחתי באופן סדיר. הצורך העיקרי בו הוא שינוע עובדים וציוד.

 

הרעיון של מסחרית אירופאית מעניין, תודה. בעניין זה, האם מישהו יכול לשתף רשמים על כלים רלוונטיים?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איזה ציוד? מה משקל ונפח הציוד? צריך ארגז פתוח או סגור?

 

הרכב יסע רק על הכביש או יכנס לאתרי בניה, לשטח וכו'?

כמה פועלים יסעו בו?

 

ועוד נקודה - יש מסחריות עם משקל כולל 3501-3999 קילו. המשקל הזה נקבע בכוונה.

כך הרכב נהנה משווי שימוש 0 וכל שאר ההטבות שצוינו למעלה, אבל בעל רישיון נהיגה B שקיבל אותו לפני שנת 2007 (יש לו הייתר עד 4 טון) יכול לנהוג ללא צורך ברישיון C.

 

 

פורסם

החברה עוסקת בבניית קונסטרוקציות מתכת. מבחינת ציוד מדובר על כלי עבודה רלוונטיים וכמות הפועלים משתנה.

להבנתי במסחריות אירופאיות יש יותר אפשרויות של התאמה אישית ולכן צריך ללכת להכין ש"ב.

 

לגבי הנקודה האחרונה שלך, זה נשמע לי מעט בעייתי במקרה שחורגים מעל ל-4 טון ונעצרים לשקילה ע"י שוטר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

חבר טוב מחזיק 2 מסחריות (נקנו חדשות)

ספרינטר (רשיון ב') נפח העמסה גדול מאוד נוחה לנהג עשרות תאי איכסון, הותקן שורת ספסלים אחת אחורית (סה"כ 7 נוסעים) אחזקה לא זולה הרכב עם 230K ק"מ ולא מעט בעיות) סוחבת מצויין.

פיאט (חצי שנה על הכביש) נפח העמסה גדול יותר סוחבת מעולה! חסכונית יותר בסולר נראה שהאחזקה זולה יותר (עברה 60K ק"מ)

שורה תחתונה הם הרבה יותר מרוצים מהפיאט.

 

סתם להשכלה המכוניות החליפו 2 ג'אמפים שגמאו 450K ק"מ ועדיין נוסעות.

×
×
  • תוכן חדש...