Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:-)

לפני כשבוע שמתי את הרכב שלי (כותרת) במוסך לטיפול 10,000 במצב פיקס, והוא חזר אלי עם נזילה של מי קירור (שמתי לב אחרי כמה שעות שחניתי, נוצרה שלולית קטנה מתחת לרכב - באיזור הפנס הימני)

מקור הנזילה הוא לא מהרדיאטור, נראה כאילו הוא בא מאיזשהו צינור שקרוב לפנס הימני. אין לי הרבה הבנה בעניין, חשבתי אולי מישהו כאן יידע להגיד לי איפה יכולה להיות הבעיה. יכול להיות שיש נזילה מהטרמוסטט ? שמתי לב שהרכב מתחמם נורא מהר , 2-3 דקות של עמידה בניוטרל והוא כבר מגיע לטמפרטורת עבודה. אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון מה יכול להיות מקור הנזילה . היום אני נוסע חזרה למוסך ואני מעדיף לדעת מראש מה מקור התקלה כדי למנוע מצב שינפיצו לי איזה משהו.

 

תודה מראש:wink:

פורסם
שלום לכולם:-)

לפני כשבוע שמתי את הרכב שלי (כותרת) במוסך לטיפול 10,000 במצב פיקס, והוא חזר אלי עם נזילה של מי קירור (שמתי לב אחרי כמה שעות שחניתי, נוצרה שלולית קטנה מתחת לרכב - באיזור הפנס הימני)

מקור הנזילה הוא לא מהרדיאטור, נראה כאילו הוא בא מאיזשהו צינור שקרוב לפנס הימני. אין לי הרבה הבנה בעניין, חשבתי אולי מישהו כאן יידע להגיד לי איפה יכולה להיות הבעיה. יכול להיות שיש נזילה מהטרמוסטט ? שמתי לב שהרכב מתחמם נורא מהר , 2-3 דקות של עמידה בניוטרל והוא כבר מגיע לטמפרטורת עבודה. אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון מה יכול להיות מקור הנזילה . היום אני נוסע חזרה למוסך ואני מעדיף לדעת מראש מה מקור התקלה כדי למנוע מצב שינפיצו לי איזה משהו.

 

תודה מראש:wink:

 

אני יכול להגיד לך על המצב שקרה לי..

יש לי פיג'ו 307 וגם לי האוטו התחיל לאבד מי קירור..

המוסך בדק את הצינורות עם צינור לחץ,כל הצינורות היו תקינים!

הם החליפו לי את המשאבת מים כי רק משם יכול לדלוף מים אם הצינורות במצב טוב.

על הדרך עשיתי טיימינג וטיפול לרכב. היום זה היה..

יש מצב גדול שזה המשאבת מים.

תעדכן אותנו! חג שמח!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם (נערך)
אני יכול להגיד לך על המצב שקרה לי..

יש לי פיג'ו 307 וגם לי האוטו התחיל לאבד מי קירור..

המוסך בדק את הצינורות עם צינור לחץ,כל הצינורות היו תקינים!

הם החליפו לי את המשאבת מים כי רק משם יכול לדלוף מים אם הצינורות במצב טוב.

על הדרך עשיתי טיימינג וטיפול לרכב. היום זה היה..

יש מצב גדול שזה המשאבת מים.

תעדכן אותנו! חג שמח!

 

הלכתי לבדוק את זה. זה לא מהמשאבה, מסתבר שיש סדק קטן בפלסטיק שעל הרדיאטור.

אמרו לי שיש נוזל כלשהו שאני יכול להוסיף למי הקירור, והוא יימנע את המשך הנזילה.

מישהו התנסה , מכיר , להמליץ/לגרוע ?

 

עריכה אחרונה על ידי Daniel.B
פורסם

אתה יכול להעלות צילום מקרוב של הסדק? באיזה אזור של הרדיאטור נמצא הסדק (עליון, תחתון, צד)? יש סיכוי שהוא נגרם במוסך ואם זה כך, האחריות על התיקון אמורה להיות על המוסך.

×
×
  • תוכן חדש...