Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

לפני שבועיים בערך עשיתי טיפול לרכב שכלל החלפת כל הפילטרים (שמן ודלק), שמן מנוע ופלאגים. אחרי הטיפול שמתי לב שכשהאוטו מונע ובסרק, הטורים גבוהים ממה שהיו בדרך כלל. אחרי מבט זריז מסביב לבית המצערת, גיליתי צינורית ואקום שנקרעה והתנתקה, העניין תוקן מיד, אבל הטורים נשארו גבוהים. חשבתי לבצע ניקוי בית מצערת ואולי תוסף דלק. יש למישהו הצעות? יכול להיות שצריך לכוון מצערת?

אגב, דגם מנוע AAM

 

תודה מראש לכל העוזרים!

Golf MK3 1997 1.8

פורסם

אם כל זה קרה מייד לאחר הטיפול היית צריך לחזור למוסך ולדווח לו על כך שייסדר זאת. זו אחריות שלו. בכל מיקרה לאחר ניקוי מצערת ככל הניראה תיאלץ לבצע איפוס וייתכן שניתוק והחזרה של אחד מקוטבי המצבר יספיק לאיפוס שכזה.

פורסם
אהלן חבר'ה,

לפני שבועיים בערך עשיתי טיפול לרכב שכלל החלפת כל הפילטרים (שמן ודלק), שמן מנוע ופלאגים. אחרי הטיפול שמתי לב שכשהאוטו מונע ובסרק, הטורים גבוהים ממה שהיו בדרך כלל. אחרי מבט זריז מסביב לבית המצערת, גיליתי צינורית ואקום שנקרעה והתנתקה, העניין תוקן מיד, אבל הטורים נשארו גבוהים. חשבתי לבצע ניקוי בית מצערת ואולי תוסף דלק. יש למישהו הצעות? יכול להיות שצריך לכוון מצערת?

אגב, דגם מנוע AAM

 

תודה מראש לכל העוזרים!

ברכבך מותקנת מערכת הזרקה/הצתה מסוג Mono Motronic עם יכולת לדיאגנוסטיקה עצמית של החיישנים וגם של מפסק סיבובי סרק ופוטנציומטר של המצערת לכן עלייך לבצע סריקת תקלות לפני שאתה מחליף חלקים.

 

ברכבך ניתוק של המצבר לא מוחק שום תקלה או מאפס את מחשב ההזרקה/הצתה.

 

מהו סל"ד הסרק ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

סל"ד סרק שנע בין 700-1000 סיבובים לדקה נחשב תקין מכיוון שמחשב הצתה/הזרקה מכוון את הסל"ד בהתאם לנתונים המתקבלים מחיישנים שונים.

 

בכדי ללמד את מחשב הצתה/הזרקה נתונים חדשים עלייך לבצע את הדברים הבאים:

 

1. סע עם הרכב בעיר/מחוץ לעיר עם מזגן+אורות בכול טווח הסל"ד.

2. לאחר מכן בסל"ד סרק למשך 10 דקות תפעיל את המאוורר של המפוח על מהירות מקסימלית וגם סובב את ההגה מספר פעמים.

 

אם לא קיימת תקלה הסל"ד אמור להתייצב.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

האם אתה יודע שקיים אצלך שקע איבחון ממוחשב ? בעזרת חיבור סורק תקלות אתה יכול לחלץ קודי תקלה במידה וקיימים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...