Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, ממש אתמול היא קיבלה אותה. אני בתקופת מבחנים אז לא יכולתי לקפוץ לראות ולנהוג ברכב.

ממה שהבנתי הרכב מצויד במצלמת רוורס, מסך מולטימדיה בקונסולה המרכזית, פנסי ערפל, מגנזיום...

 

אני אקפוץ בקרוב, אני רוצה לוודא שוב בעיקר שהלוח שעונים לא מפריע יותר מידי בגלל המיקום שלו, ה- GTI קורצת לי.

ד"א מפורסם בקטלוג שיש שם מד טמפ' שמן ועל הלוח אני לא רואה כזה. אז איפה המד הזה?

פורסם

צירפתי את הלוח של ה- GTI שלהבנתי דומה לדגמים הרגילים (לא מצאתי תמונה של הלוח של הדגם הרגיל).

משמאל למד הסל"ד אני רואה מד טמפ' חום מנוע (נוזל קירור). מימין למד מהירות אני רואה מד דלק.

בקטלוג רשום שיש מד טמפ' שמן מנוע - האם זה באופן דיגיטלי או שלא ידוע לך על דבר כזה?

Peugeot-208_GTi_2014_1024x768_wallpaper_23.jpg

לוח עריכה02.jpg

פורסם

צודק טעות שלי, לא ידוע לי על דבר כזה, מה שכן ידוע לי זה שהקטלוג שמפרסמים לא כל כך מדויק. אם תשים לב אז ליבואן אין גרסת פרימיום כמו שרשום בקטלוג, גרסה זו אמורה נראה לי היתה להגיע עם גיר ידני ו-1.6 ולהוסיף עוד חיישנים למיניהם ובקרת אקלים מפוצלת שמשום מה לא מגיעה לארץ, ובנוסף על כך היה צריך להיות כאן חניה מקבילה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז אחרי זמן מה, החלטתי לעדכן את השרשור הזה אז ככה:

 

קודם כל אתחיל ואומר שהרכב עבר עד היום: 4760 ק"מ (50/50 עירוני-בינעירוני)

מבחינת צריכת דלק: בין 11 ל-12 ק"מ לליטר, בהתחשב בסוסים ובזה שיש רק 4 הילוכים, גורם לי לחשוב מה היה קורה אם היו מוסיפים עוד שני הילוכים...

מבחינת התנהגות: היום נסעתי כבר פעם שניה דרך רמת רזיאל והרכב הזה פשוט תענוג- TURN IN ממש טוב ואם באים בנחישות אז אפשר גם לתת לזנב קצת לצאת לשחק. סה"כ פעם שלישית שאני נוהג בכבישים ההררים של ארצינו, ובאמת שזה תענוג לנהוג במכונית כזו, עם שלדה והגה כאלו אפילו שהתיבה אוטומטית ורק 4 הילוכים ויש לציין שהיא כן מסרסת קצת את המנוע ה-1.6 המעולה.

מעבר לכך, כל בני המשפחה מאוד מבסוטים מהמכונית ואם היא גם תפגין את האמינות של קודמתה (C4) אז אוכל לומר בלב שלם לחלוטין שזו היתה עסקה משתלמת ביותר, פשוט תענוג להתעורר ולנהוג במכונית הזו כל יום:)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם זה עדין מעניין משהו אז אני ממשיך לעדכן ואם לא אז לא... בכל אופן צריכת דלק אחרי 5250 ק"מ בערך 12.5 ק"מ לליטר ובנוסף לזה התחלנו להשתמש במצב ספורט ויש לציין שזה משפר את המעבר של ההילוכים פלאות, אפילו שזה AL4 משהו עוד יכול לחשוב שזו סתם אוטומטית רגילה עם 4 הילוכים, משפר את הביצועים (בזכות יחסי העברה טובים יותר של התיבה-לא מנוע שגם ככה עובד מצוין).

פורסם

אני שמח לקרוא ולהחכים.

גם אני מחזיק רכב שכזה (עבור האישה), עם נסועה דומה.

אצלי צריכת הדלק גבוהה במעט (אולי בגלל העליות בירושלים? אולי בגלל המזגן שלא מפסיק לעבוד?) אבל בהחלט הורגשה עלייה בצריכה. לפי המחשב אני עומד על 11.5-10.5 ק"מ לליטר, והרכב בקושי גומר 3 שבועות ללא תדלוק כאשר בחודשי החורף הייתי מבקר אחת לחודש.

 

הגיר? בהחלט העוקץ ברכב שפוגם בשלמות החבילה, אני עדיין לא מבסוט - גם לא ממצב הספורט וגם לא מהרעש בטורים גבוהים בנסיעות בין עירוניות. עוד הילוך או 2 היו גורמים לרכב להיות שונה לחלוטין. אני לא מרגיש שיפור משמעותי מהגיר שהיה בC3 של אחותי לפני כמה שנים.

 

מבחינת הנאה? הרכב אכן מרגיש זריז, ההגה קל מידי לטעמי (רגיל לבימר), אך השלדה ובסיס הגלגלים הקצר בהחלט תורמים באור חיובי לחוויה.

M-TECH E46

פורסם
אני שמח לקרוא ולהחכים.

גם אני מחזיק רכב שכזה (עבור האישה), עם נסועה דומה.

אצלי צריכת הדלק גבוהה במעט (אולי בגלל העליות בירושלים? אולי בגלל המזגן שלא מפסיק לעבוד?) אבל בהחלט הורגשה עלייה בצריכה. לפי המחשב אני עומד על 11.5-10.5 ק"מ לליטר, והרכב בקושי גומר 3 שבועות ללא תדלוק כאשר בחודשי החורף הייתי מבקר אחת לחודש.

 

הגיר? בהחלט העוקץ ברכב שפוגם בשלמות החבילה, אני עדיין לא מבסוט - גם לא ממצב הספורט וגם לא מהרעש בטורים גבוהים בנסיעות בין עירוניות. עוד הילוך או 2 היו גורמים לרכב להיות שונה לחלוטין. אני לא מרגיש שיפור משמעותי מהגיר שהיה בC3 של אחותי לפני כמה שנים.

 

מבחינת הנאה? הרכב אכן מרגיש זריז, ההגה קל מידי לטעמי (רגיל לבימר), אך השלדה ובסיס הגלגלים הקצר בהחלט תורמים באור חיובי לחוויה.

 

כן אני בטוח שאם היה לגיר עוד 2 הילוכים זה היה תורם מצד שני אתה יודע מה, איכות הדלק כאן כל כך גרועה שאם היא היתה משתפרת אז אולי לא היינו מתלוננים על זה כל כך. אני מוכן להשבע שאם היינו נמצאים עם אותו רכב בחו"ל הוא היה גומע פחות..

פורסם
אגב

האם ידוע לך על פיתרון למערכת ניווט במולטימדיה המקורי?

 

עוד דבר שחסכו מאיתנו ומגיע בחו"ל...

כן אצלינו התקינו (התקנה מקומית-גיל קאר) וכן לצערי גם את זה חוסכים מחו"ל...

לפחות התקינו חינם


×
×
  • תוכן חדש...