Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנסיעה הייתה עירונית? בין עירונית? משולבת 80-20%? 50-50%?

 

200 ק"מ פעמיים לירושלים הלוך וחזור ומה שנותר עירוני

פורסם

אז לדעתי צריכה הגיונית,עירוני זאת לא נסיעה חסכונית וירושלים גם לא עיר מישורית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום ה-208 נמצאת אצלינו חודש ואחרי מספר נסיעות, מצאתי תנוחת נהיגה נוחה יותר אך עדין לא אידיאלית, כבר התרגלתי להגה הקטן ולמעשה אחרי זמן מה מתרגלים וקשה לחזור אחורה. הצבע עדין נראה טוב, הכל עדין נראה טוב. צריכת דלק בפעם האחרונה עמדה על 11.42 ק"מ לליטר אחרי 300 ומשהו קילומטר מהתדלוק האחרון וקילומטרז' סה"כ 830 ק"מ. דבר נוסף שאפשר לציין זה התגובה המאוד רגישה של ההגה ולא צריך להתאמץ בכלל בשביל שהרכב יסתובב או יפנה. הנוחות מאוד טובה, הכסאות מאוד תומכים ומעניקים תמיכה טובה לגב. פנסי הלד עושים עבודה כל כך טובה שכשמתניעים בלילה אפשר לשכוח שלא הדלקת פנסים והראות שניתנת ע"י הפנסים כולם מאוד טובים. מעבר לכך יש לציין את השטח המת, שביחס לפולו הקודמת, יש הרבה פחות ממנו, והראות לאחור טובה וכף גם החיישנים לרוורס. את מסך המגע רואים טוב גם בשעות היום וגם בלילה, לוח המחוונים רואים טוב מאוד כל הזמן גם מכיוון הנוסע שליד הנהג. הדבר היחידי שיש לציין זה הרמקולים שמשום מה לפני כמה זמן התחילו לעשות בעיות בגלל בעיה במגעים כנראה, אז כשבולמים מעל פסי האטה או פונים ימינה וגם שמאלה אז השמע הולך לכיוון הנהג-בעיה שאנו מתכוונים לפתור במוסך בזמן הקרוב. באמת שחוץ מזה אין תלונות עליה ושזה תענוג לצאת איתה לנסיעה כל פעם.

פורסם

אומנם אני לא חסיד של צרפתיות, אך הרכב הזה נכנס אלי לבית כדי לשרת את אשתי. הוא אצלנו כחצי שנה באותה הגרסה כמו שלך.

 

אכן, לוקח זמן להתרגל לרכב, להגה הקטן והמוזר, תנוחת הנהיגה הגבוהה שמזכירה ישיבה בc3 למי שיצא לחוות.

 

סהכ? אין לי טרוניות נגד הרכב, קטן, זריז וחסכוני יחסית.

הלוואי והוא היה מגיע גם בגרסה ידנית, הייתי שמח הרבה יותר. בעצם, כל דבר יתקבל בברכה אחרי הal4.

מה שאני לא סובל ברכב, ואפילו הפך למכה בקנה מידה גדול בהרבה יותר הוא קורה A,

היא מגושמת, רחבה, ומשתרעת לעבר חזית הרכב בזווית כה גדולה שבסיבובים אני צריך להזיז את הראש לא מעט בשל השטח המת שנוצר, ממש מרגיז.

 

מערכת המולטימדיה דווקא אחלה, מישהו יודע אם ניתן לשלב בה תוכנת ניווט כלשהיא? רק בארץ חוסכים עלינו לצערי.

 

העיקר שהאישה מרוצה. ואכן נחמד לראות רכב שאינו נפוץ בכבישים יותר מידי.

M-TECH E46

פורסם
אומנם אני לא חסיד של צרפתיות, אך הרכב הזה נכנס אלי לבית כדי לשרת את אשתי. הוא אצלנו כחצי שנה באותה הגרסה כמו שלך.

 

אכן, לוקח זמן להתרגל לרכב, להגה הקטן והמוזר, תנוחת הנהיגה הגבוהה שמזכירה ישיבה בc3 למי שיצא לחוות.

 

סהכ? אין לי טרוניות נגד הרכב, קטן, זריז וחסכוני יחסית.

הלוואי והוא היה מגיע גם בגרסה ידנית, הייתי שמח הרבה יותר. בעצם, כל דבר יתקבל בברכה אחרי הal4.

מה שאני לא סובל ברכב, ואפילו הפך למכה בקנה מידה גדול בהרבה יותר הוא קורה A,

היא מגושמת, רחבה, ומשתרעת לעבר חזית הרכב בזווית כה גדולה שבסיבובים אני צריך להזיז את הראש לא מעט בשל השטח המת שנוצר, ממש מרגיז.

 

מערכת המולטימדיה דווקא אחלה, מישהו יודע אם ניתן לשלב בה תוכנת ניווט כלשהיא? רק בארץ חוסכים עלינו לצערי.

 

העיקר שהאישה מרוצה. ואכן נחמד לראות רכב שאינו נפוץ בכבישים יותר מידי.

זה מוזר אצלינו יש GPS שהתקינו של igo...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרי הרבה זמן שלא עדכנתי אני יכול לומר שהיתה תקלה במגעים של הרמקולים לשמחתי הגיעו (לפני הרבה זמן זה כבר קרה) וטיפלו בבעיה מאז (טפו טפו) חוץ מפאנצ'ר שגם בו טיפלו האוטו עושה את העבודה. צריכת הדלק נעה בין 11-12.6 ק"מ לליטר שזה סביר בהתחשב בתיבה. מעבר לכך ניתן לספר שהרכב עבר כבר יותר מ-2000 ק"מ ועדין לוקח קצת זמן להתרגל שהוא יכול לקחת איתו פחות דברים (בכל זאת היתה C4 לפני) אני מקווה להוסיף עוד תמונות וזהו בעיקרון.

פורסם (נערך)

קורא את התגובות פה ולא מאמין, אותו האוטו אבל עם השילוב הנכון- דיזל+גיר ידני, 70% בינעירוני 30% עירוני בטיול חו"ל האחרון וזה עוד עם רגל כבדה על הגז בתור רכב השכרה.

 

אישית, לא אהבתי בכלל את הרכב, ההגה קל בצורה מפחידה, לא מרגישים כל קשר בין מיקום ההגה למיקום הגלגלים, רדיוס סיבוב של סמי-טריילר, תיבה ידנית גדולה מגושמת כבדה ובכללי לא נעימה להפעלה, ובנוסף להכל קורות A ו-C עבות במיוחד - הרבה שדות ראיה מתים בצדדים, צריך להתפלל לפני כל פניה חדה לא להתנגש ברכב חולף, כי לראות אותו אי אפשר כמעט. :?

ובנוסף לכל המגרעות הקש ששבר אותי היא העובדה שחלקו העליון של גלגל ההגה פשוט מסתיר לגמרי את לוח המכוונים (!),

צריך פשוט לנחש באיזה מהירות נוהגים, ממש ככה. מה שכן המושבים נוחים בטירוף והמתלים סופגים פשוט כל מהמורה בכביש.

 

לא נגעתי: :-P

10380095_297524960425275_4605004465814379336_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
קורא את התגובות פה ולא מאמין, אותו האוטו אבל עם השילוב המנצח - דיזל וגיר ידני, 70% בינעירוני 30% וזה עוד עם רגל כבדה על הגז בתור רכב השכרה-

לא נגעתי: :-P

[ATTACH=CONFIG]385988[/ATTACH]

 

דיזל,הגיוני מאוד,סחתיין

פורסם

הוזמנה 208 חדשה לקרובי משפחה, מנוע 1.6 אוט' ב- 106K ש"ח על הכביש. תחליף 207 שהחליפה 307 שהחליפה 307 אחרת. אם יהיה לי זמן לאחר תקופת המבחנים, אנהג בה, אצלם אותה ואעלה התרשמות לפה :)

פורסם
הוזמנה 208 חדשה לקרובי משפחה, מנוע 1.6 אוט' ב- 106K ש"ח על הכביש. תחליף 207 שהחליפה 307 שהחליפה 307 אחרת. אם יהיה לי זמן לאחר תקופת המבחנים, אנהג בה, אצלם אותה ואעלה התרשמות לפה :)

 

איזה יופי, שמח לשמוע ובאיזה צבע אם אפשר לשאול? ומאיזה סוכנות?

פורסם

תתחדש!

נהקתי בGTI והייתי בעיקר מופתע משילוב ההגה-לוח מכוונים

איך זה אצלך? אפשר תמונת פנים?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
איזה יופי, שמח לשמוע ובאיזה צבע אם אפשר לשאול? ומאיזה סוכנות?

 

בצבע כסף מטאלי (כדי לא למשוך עיני קנאים) והוזמנה מסוכנות מונזה (פיג'ו סיטרואן) בעפולה. אחלה שירות יש להם שם. תגיע עד סוף החודש :)

פורסם
תתחדש!

נהקתי בGTI והייתי בעיקר מופתע משילוב ההגה-לוח מכוונים

איך זה אצלך? אפשר תמונת פנים?

 

כן, אני רק לא זוכר איפה אני מוסיף תמונות בהודעה.


×
×
  • תוכן חדש...