Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כפי שאתם יודעים תמיד חששתי ממערכת החשמל ..

מדובר באימפרזה רגילה.

ואכן, מדובר ברכב מהשכרה, שעוד מעט כניראה יעזוב..

 

בכל אופן, המצב הפך להיות כבר קריטי

והגיע למצב שהמגברים מפסיקים לעבוד, פעם הפרונט, פעם האחוריים, פעם הסאבים.

(החלפות תפקידים).

בכל אופן, כל נהג שני "מהבהב" לי בחזרה, משום שהוא משוכנע שאני מהבהב לו..

הפנסים פשוט "קורצים" .

 

בזמנו פניתי לסובארו, (להקדים תרופה למכה.)

ונוכחתי לדעת, שהם טוענים שאין שום בעיה עם מערכת החשמל הנוכחית של הסובארו.

במיוחד כשאצלי מדובר ברגילה, ואפילו הWRX\STI באות עם אותו האלטרנטור.

והם ראו מספיק "רכבים כבדים", עם מערכות מולטימדיה , וכדומה, ולא באו עם שום תלונה לגבי מערכת החשמל.

 

כשהתעקשתי ושאלתי אם בכל זאת אני מעוניין לשדרג אלטרנטור, הם אמרו לי שזה לא אפשרי באימפרזה.

מאיזהושהי סיבה בגלל המחשב של האימפרזה, אי אפשר להשים אלטרנטור חזק יותר.

 

רציתי לדעת האם יש פה חבר"ה שעשו שיפוצי חשמל כל שהם ?

מה היו הפיתרונות, עליונות, מקומות, ואנשי המקצוע.. שעזרו בנושא.

 

תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

The Big 3

 

חוק השלושה - בעברית

 

לך לחנות הסטריאו הקרובה, ורכוש לך 3 מטר כבל 4 גייג', ופעל לפי הסדר:

 

1: תגבר את חיבור במתח החיובי בין האלטרנטור למגבר

2: תגבר את המתח השלילי ע"י תגבור הכבל שיוצא מהמינוס במצבר לשלדה

3: תגבר את חיבור בלוק המנוע לשלדה (מתחת לאוטו ברוב הפעמים, גם באימפרזה נראה לי)

 

מה עשינו בעצם? תחשוב שאתה רוצה להתקלח אבל לדוש שלך מחובר צינור אקווריום??? לא יהיה נעים

 

הרחבנו את כמות האמפרים שמסוגל לעבור דרך החוטים עכשיו.

 

אלה היו 60 שניות על חוק השלושה :)

 

בהצלחה :)

פורסם

שיפור ה- big 3 יעזור רק כאשר נחליף לאלטרנטור גדול יותר... 150 אמפר ומעלה.

עם אלטרנטור רגיל זה מיותר.

ודרך אגב... גם באלטרנטורים חזקים, אם שיפור ה big 3 באמת יועיל הדבר יגרום אפילו להבהובי אורות רציניים יותר.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

בערך 70 אמפר.

 

קבל רחוק מלעזור, הוא רק יהווה נטל על מערכת החשמל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שלום, כפי שאתם יודעים תמיד חששתי ממערכת החשמל ..

מדובר באימפרזה רגילה.

ואכן, מדובר ברכב מהשכרה, שעוד מעט כניראה יעזוב..

 

בכל אופן, המצב הפך להיות כבר קריטי

והגיע למצב שהמגברים מפסיקים לעבוד, פעם הפרונט, פעם האחוריים, פעם הסאבים.

(החלפות תפקידים).

בכל אופן, כל נהג שני "מהבהב" לי בחזרה, משום שהוא משוכנע שאני מהבהב לו..

הפנסים פשוט "קורצים" .

 

בזמנו פניתי לסובארו, (להקדים תרופה למכה.)

ונוכחתי לדעת, שהם טוענים שאין שום בעיה עם מערכת החשמל הנוכחית של הסובארו.

במיוחד כשאצלי מדובר ברגילה, ואפילו הWRX\STI באות עם אותו האלטרנטור.

והם ראו מספיק "רכבים כבדים", עם מערכות מולטימדיה , וכדומה, ולא באו עם שום תלונה לגבי מערכת החשמל.

 

כשהתעקשתי ושאלתי אם בכל זאת אני מעוניין לשדרג אלטרנטור, הם אמרו לי שזה לא אפשרי באימפרזה.

מאיזהושהי סיבה בגלל המחשב של האימפרזה, אי אפשר להשים אלטרנטור חזק יותר.

 

רציתי לדעת האם יש פה חבר"ה שעשו שיפוצי חשמל כל שהם ?

מה היו הפיתרונות, עליונות, מקומות, ואנשי המקצוע.. שעזרו בנושא.

 

תודה מראש.

הדיודות באלטרנטור שלך כבר מתות אחי. הם לא מסוגלות כבר להעביר את הכוח הדרוש.

ומה שהחברה אמרה לך זה שטיות. ראו הרבה מולטימדיה אבל לא ראו הרבה מגברים שמושכים הרבה.

 

בקשר לשרדוג אלטרנטור מה שהם אמרו זה גם שטויות. כי המחשב סהך הכול שולח מתח לאלטרנטור כדי להפעיל את האלקטרו מגנט. הוא לא שולט על כמה אמפר האלטנרנטור יוציא אז זה לא קשור.

 

אני החלפי אלטרנטור מ65A ל90A. ועשיתי את הBIG 3. והתוצאות מעולות.

 

מי שרושם שצריך קבל....הוא האמא של החובבנים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

עזוב אותך ממע' החשמל - מה קרה למספר ההודעות שלך שקטן לפתע?

 

הצלחת לשבור שיאים, עד כמה שזכור לי, עם מספר עצום של הודעות בפרק זמן קצר מאוד.

איך פתאום המספר קטן בצורה כה דרסטית?

פורסם

EBARI בגלל אנשים כמוך שחשבו שאני פה בשביל ההודעות שלי .. ביקשתי מאיל לאפס לי את ההודעות.

אין פה תעלומה :)

 

תמיר למה אתה כל כך סגור על המחשב באימפרזה? לי אישית אין שום ידע בנושא..

אך אם המוסך הרישמי של סובארו אומר לי דבר כזה, דיי קשה לי לערער עליו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אה, לא הבנתי אותך נכון.

חשבתי שהתכוונת להשתמש בו בשביל לפתור את אספקת החשמל ..

בכל אופן, קבל לא יעזור כשיש מערכת חשמל לקוייה .. לפי דעתי גם לא לאורות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
EBARI בגלל אנשים כמוך שחשבו שאני פה בשביל ההודעות שלי .. ביקשתי מאיל לאפס לי את ההודעות.

אין פה תעלומה :)

 

תעלומה??

לרגע לא חשבתי אחרת כי אתה ביקשת לאפס את המונה...

מעניין תוך כמה זמן מעכשיו תשבור שוב שיא...

בכול אופן, תהנה...

פורסם

אמרתי לאיל שהיתי צריך פשוט לקחת ניק חדש....

אנשים פה כניראה חיים בסרט רע.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...