Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתלבט מאד לגבי רכב אופל אסטרה סטיישן, כל מבחני הרכב מהללים את הרכב, אבל הגודל שלו מרתיע אותי,

האורך שלו הוא 470 ס"מ, ואני חושש מהאורך הזה שאולי יכול להקשות על מציאת חניה - ממבט חיצוני במכונית היא נראית מפחידה מבחינת הגודל....

אני חייב לציין שכיום אני נוהג במיצובישי לנסר עם אורך של 457 ס"מ.

האם צריך לקחת את האורך במסגרת השיקולים?

האם לא עדיף לקחת מכונית אחרת (מציעים לי בליסינג את היונדאי i30cw)?

 

אייל.

פורסם

אם אתה לא צריך את נפח תא המטען של האסטרה סטיישן - לך על ההאצ'בק.

ברור שעוד 20 סנטימטרים יכולים להשפיע על מציאת מקום חניה. העניין הוא שכישורי החניה שלך משפיעים הרבה יותר. נהג מיומן ידע להיכנס לחניה קטנה גם עם מכונית ארוכה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נכון שהאסטרה ארוכה מהשאר אך הדבר מתבטה גם במרחק הסרנים גדול יותר כלומר יותר מרחב פנים (268 ס"מ באסטרה לעומת 263 בלנסר או 265 ביונדאי).

סה"כ מומלץ לבצע נסיעת מבחן בשביל שתרגיש את הרכב ותראה אם הוא מתאים לך, הרכב (מנסיון) מרגיש מאוד אינטימי ולא "גדול מדי", בגלל כמות החלונות וגודלם הראות החוצה מעולה ובגלל שמדובר בסטיישן החניות קלות מאוד (איפה שנגמר החלון נגמר הרכב).

כמובן שאתה תמיד יכול לבחור את הברלינה או ההאצ'בק שהן קצרות יותר מבחינת פח אך זהות מבחינת פנים ומבחינה מכנית

 

ואל תשכח את הפנינה האמיתית של הרכב, מנוע ה1.4 טורבו, שלא רק שהוא חזק משמעותית מהמתחרות (גם מבחינת כוחות-סוס וגם מבחינת מומנט) הוא גם חסכוני ועם אופי עבודה שקט ונוח יותר.

 

אני שוב, אני ממליץ לבצע נסיעת מבחן, בכל זאת מדובר ברכב שהולך לשרת אותך בשנים הקרובות

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

×
×
  • תוכן חדש...