Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי קורולה 98 (רובוטית) שעושה קצת בעיות:

 

כאשר אני מניע את האוטו, לפעמים הכל עובד באופן תקין. לאחרונה, ברוב הנסיונות יש סטרטר - אבל אין הנעה.

המצבר תקין (נבדק, וכן ניסיתי להיעזר בכבלים -- לא עוזר), הקוד נכון והסטרטר נשמע בריא.

הקודן מקורי של פוינטר.

 

שמתי לב שזה קורה בעיקר כשקר יחסית, פחות כשמתחמם.

 

התיאוריה שלי היא שמדובר במגע רופף איפשהו בין הקודן לבין המנגנון שמנתק את ההצתה. זה נשמע הגיוני?

האם יש דרך שאוכל לטפל בזה בעצמי בלי להחליף קודן? (350 שח במתקין מורשה של פויינטר בת"א...)

 

תודה!

פורסם
אהלן,

 

יש לי קורולה 98 (רובוטית) שעושה קצת בעיות:

 

כאשר אני מניע את האוטו, לפעמים הכל עובד באופן תקין. לאחרונה, ברוב הנסיונות יש סטרטר - אבל אין הנעה.

המצבר תקין (נבדק, וכן ניסיתי להיעזר בכבלים -- לא עוזר), הקוד נכון והסטרטר נשמע בריא.

הקודן מקורי של פוינטר.

 

שמתי לב שזה קורה בעיקר כשקר יחסית, פחות כשמתחמם.

 

התיאוריה שלי היא שמדובר במגע רופף איפשהו בין הקודן לבין המנגנון שמנתק את ההצתה. זה נשמע הגיוני?

האם יש דרך שאוכל לטפל בזה בעצמי בלי להחליף קודן? (350 שח במתקין מורשה של פויינטר בת"א...)

 

תודה!

 

לא שזה מהותי - אבל הרכב הוא 2008, לא 98...

פורסם

ייתכן מאוד ומדובר בקודן שמזייף אבל ייתכן שזה גם רק ניחוש. גם חיישן טמפרטורה וחיישן הצתה יכולים לגרום לתופעות אלה. בכל מיקרה מה שאני הייתי עושה פשוט מבטל את הקודן זמנית לראות אם הבעיה אכן ניפתרת. האם אתה שומע את משאבת הדלק ניכנסת לעבודה שזה קורה?

פורסם

איך מזהים את הרעש של משאבת הדלק?

 

בכל אופן - לאחר שלא הצלחתי להגיע הביתה אתמול, הזמנתי שירותי דרך... התברר שהבעיה אכן הייתה בניתוק הדלק של הקודן.

×
×
  • תוכן חדש...