Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EVO 8 vs STi (DCCD) 2005 - קרב חוזר


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכבוד

sronis

חבריי פורום.

 

1.מתחתי אתכם מספיק, רק רציתי לומר, כי לאחר מבחן מתיש ב ירחון הגה

זכתה ה - תופים בבקשה, חצוצרות.... מחולות..... SUBARU IMPREZA STI DCCD

בקרב מול ה EVO 8 , ולא רק בזכות ה DCCD.

 

2.ובאם נחזור לכתבתו של ב.ברק, ולאחר כי אין ספור ילדים מתבגרים, תולים פוסטרים בחדריהם של אותן אימפרזה STI (כחולה כמובן), ו ...EVO 8 (אדומה כמובן), ומחתירים אותן כ אמת מידה, למכונית חזקה, מהירה ושלל כתרים "ממש לא להן". אני שמח שאותו ב.ברק זרק את הפצצה בפנים.

לאאא האימפרזה STI , חובבי ההאצות והדראג לאאאאאאאאאאאאאא היא ממש לא מבצעת את המיאוץ הקלאסי ל 100 ב 5 וקצת שניות, - ציטוט " אגב, בנסיעת המבחן הצלחנו להזניק את האימפרזה מעמידה ל-100 קמ"ש רק ב 6.4 שניות. עם האיוו עשינו זאת בזמנו ב 6.2 שניות" למען כלללללללל אלהההההההה ש"תופסים" מהשניים האלה , מכוניות ביצועיסטיות בנתוני מהירות. אך מצד שני כן ,בל נזלזל בהן הן תחת הילה, ותרבות שהתפתחה סביבן לרמות של אגדות ו"סיפוריי המזרח-אלף לילה ולילה".

רק לשם השוואה באם ניקח למשל FIAT COUPE 20 V TURBO, אלו יתקשו עד מאוד להתקרב לזנבה המ-ת-ר-ח-ק אל האופק.... ואכן רק בעיקולים הן תצבורנה את הנקודות, אך עד שהן יגיעו לעיקול הראשון אותה קופה כבר לא תהיה שם ...... :wink:

גם ובטח ובטח בהאצות ביניים אין להן סיכוי.... רק בכדי להחזיר אחדים לקרקע המציאות.

הוכחה לכך היא , ה "קופה" נבחנה בעבר מול ה M3 (אחת לפני הדור הנוכחי) זו עם 321 כ"ס, והכתה אותה שוק על ירך בעיקר בהאצות ביניים.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, אתה בחור אופטימי. הסיכוי שפיאט קופה תעמוד מול M3 E36 בתאוצות ביניים אם בעצם בכל סוג של תאוצות הוא ככמו הסיכוי ש-WRX רגילה תעמוד מול STI DCCD WR1 PPP SPEC-C CM EDITION TURBO ULTRA SUPER DUPER POWER RANGERS (עם צ'יפ אגזוז ופילטר).

 

אתה מוזמן להביא לי הוכחה אחרת, בינתיים אני יכול לומר שיצא לי לשבת בפיאט קופה והיא בהחלט הרגישה חזקה, אבל יצא לי גם לשבת ב-M3 E36... אין שום השוואה.

 

בנוגע לנתוני האפס למאה - אתה הרי יודע שהם מושפעים מאוד מהמכונית והנהג. לא פשוט כ"כ להאיץ את האימפרזה הזאת מאפס למאה כמו שנדמה לך (אני יודע, ניסיתי). אני משוכנע שבידיים מתאימות, שמכירות את הרכב, זה אפשרי להאיץ בפחות מ-6 שניות. בנוסף, בכל קטע כביש שתיקח, הן יבחרו לפיאט קופה כ"כ מהר שאפילו לא יהיה לה זמן להתפרק ולהחלד בצידי הדרך. (זה קורה מהר באיטלקיות :wink: )

 

חוצמזה - מי תולה תמונות של אימפרזה או איוו בחדר? אלו שתי מפלצות מכוערות. לילדים מתלהבים נורמלים יש פוסטר של פרארי בחדר (כמוני).

 

ודבר אחרון - יש ב"הארץ" כתבה גרועה ביותר של יואב קווה על ה-STI DCCD. זו כתבה קצרצרה, לא אינפורמטיבית. מלאה בטעויות. ממש עצוב. בין השאר הוא כותב שההבדל המרכזי בין ה-STI שעולה 265 אלף לזו שעולה 285 אלף הוא ה-DCCD. זה פשוט לא נכון - מדובר ברכב אחר, עם הגה שונה, מתלים שונים ועוד שלל שינויים מתחת לפני השטח. (ראה כתבה ב"אוטו")

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, אתה בחור אופטימי. הסיכוי שפיאט קופה תעמוד מול M3 E36 בתאוצות ביניים אם בעצם בכל סוג של תאוצות הוא ככמו הסיכוי ש-WRX רגילה תעמוד מול STI DCCD WR1 PPP SPEC-C CM EDITION TURBO ULTRA SUPER DUPER POWER RANGERS (עם צ'יפ אגזוז ופילטר).

 

אתה מוזמן להביא לי הוכחה אחרת, בינתיים אני יכול לומר שיצא לי לשבת בפיאט קופה והיא בהחלט הרגישה חזקה, אבל יצא לי גם לשבת ב-M3 E36... אין שום השוואה.

 

בנוגע לנתוני האפס למאה - אתה הרי יודע שהם מושפעים מאוד מהמכונית והנהג. לא פשוט כ"כ להאיץ את האימפרזה הזאת מאפס למאה כמו שנדמה לך (אני יודע, ניסיתי). אני משוכנע שבידיים מתאימות, שמכירות את הרכב, זה אפשרי להאיץ בפחות מ-6 שניות. בנוסף, בכל קטע כביש שתיקח, הן יבחרו לפיאט קופה כ"כ מהר שאפילו לא יהיה לה זמן להתפרק ולהחלד בצידי הדרך. (זה קורה מהר באיטלקיות :wink: )

 

חוצמזה - מי תולה תמונות של אימפרזה או איוו בחדר? אלו שתי מפלצות מכוערות. לילדים מתלהבים נורמלים יש פוסטר של פרארי בחדר (כמוני).

 

ודבר אחרון - יש ב"הארץ" כתבה גרועה ביותר של יואב קווה על ה-STI DCCD. זו כתבה קצרצרה, לא אינפורמטיבית. מלאה בטעויות. ממש עצוב. בין השאר הוא כותב שההבדל המרכזי בין ה-STI שעולה 265 אלף לזו שעולה 285 אלף הוא ה-DCCD. זה פשוט לא נכון - מדובר ברכב אחר, עם הגה שונה, מתלים שונים ועוד שלל שינויים מתחת לפני השטח. (ראה כתבה ב"אוטו")

 

רוני

 

________________________________________________________________

 

לכבוד

sronis

 

ידידי היקר

 

 

1. אני לא בדיוק עוסק בהשערות, אני מדבר על עובדות, וכן מהחומר שקראתי על ה STI DCCD, ומהיכרותי האישית את הפיאט קופה, כן אני מכיר שניים שמורות ומטופלות במצב תצוגה, שניהם שייכות לחבר שלי, אחת 16V TURBO, והשניה 20V TURBO.

הן פשוט חזקות במיוחד- ומה שקיבע זאת הוא אותו מבחן פיאט קופה 20V TURBOמול ה M3 בירחון קומפליט קאר ז"ל. רוני כנראה ,נהגת/נסעת בקופה 16V TURBO, ולא ב - 20V TURBO. הבדל משמעותי. דווקא בעיר מגוריי (במקרה) ישנה M3 שנת 95' שמורה במיוחד, אך זו עם 286 כ"ס, תאמין לי כי בעליה קיבל את הצבע של האוטו (כחול בימר), בכל הילוך

בו התמודד מול הקופה.... הקופה פשוט עפה קדימה.... לא לא כוונתי רק ל 100-0 :wink:

ומניסיון אין חכם כבעל ניסיון ב- כ-ב-י-ש, הוא ממש לא מ-ש-ק-ר, ונכון יש כאן מן ההיבט על יכולתו , היכרותו,ניסיונו של נהג. אותן פיאט קופה שאני מכיר ממש לא מחלידות ההפך הן יפות ונשתמרו כפי שהיו חדשות, וכך גם כל החבילה כולל הביצועים. אני ממש לא נהנה להתנצח בפורום על מי יותר חזקה ,אך אציין כי היו כבר מספר בעליי STI, שפשוט קיפלו את הזנב בין הרגליים וסימנו ל חבר שלי עם האגודל כאות אתה ניצחת כל הכבוד....

רבים מודים בכך. פשוט ישנם שעקב ההילה תרבות סביב רפליקות הראלי עושים מהן מה שהן ממש לא. מה שכן הן מענגות את החושים וכל נהיגה בהן היא תענוג רצוף זה אכן נכון.ואף אחד לא יכול לקחת מהן את השילדה, היגוי, אחיזה. אך כוח? הכל יחסי ידידי, והכביש לא משקר.

 

 

2.בקשר לפוסטרים- כל אחד והסטיה שלו - ואתה יודע אתה הרי מכיר את החולשה שלי ל FERRARI.

 

 

 

3.אתה מוזמן לעיר מגוריי ה"צנועה" להתרשמות.

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן. אני לא מתווכח איתך שהקופה הספציפית הזאת מהירה יותר מכל STI או M3, ותכלס זה גם לא כ"כ מעניין אותי. מן הסתם לפיאט קופה משופרת (ואל תגיד שהיא סטנדרטית) יש בהחלט סיכוי לנצח אותן. אני אשמח לסריקה של המבחן בין השתיים, זה מעניין. דרך אגב בשנת 98 לפי CAR הקופה עלתה 22000 פאונד, ה-M3 עלתה 38000. הקופה עשתה 6.5 שניות למאה וה-M3 עשתה 5.5. לא הבדל קטן, הייתי אומר. במיוחד אם תוסיף למשוואה את העובדה שיש לב.מ.וו 100 כ"ס על הפיאט...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. רוני אכן ה TURBO 16V, משופרת וחזקה עד מאוד...ובנתיים גרסה כל מה שעמד בדרכה :wink: , אך הייתי יותר בכיוון של גרסת ה 20V TURBO, זו סטנדרטית ל-ח-ל-ו-ט-י-ן.

 

2.אין בעיה בהזדמנות אפשפש בסיפריה ואשתדל לסרוק...

באותה כתבה כזכור לי לא רק שכתוב שהקופה 20V TURBO ניצחה את הM3

היה כתוב היא ה-ב-י-ס-ה אותה....

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2.אין בעיה בהזדמנות אפשפש בסיפריה ואשתדל לסרוק...

באותה כתבה כזכור לי לא רק שכתוב שהקופה 20V TURBO ניצחה את הM3

היה כתוב היא ה-ב-י-ס-ה אותה....

 

 

עכשיו זה נעשה כבר ממש מעניין... אני מחכה לתוצאות... עד אז אני לא מאמין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...