Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EVO 8 vs STi (DCCD) 2005 - קרב חוזר


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחבריי הפורום

 

מי שקורא ו/או קרא (במקרה) את אותו גיליון -הגה בו עומתו ה EVO 8 vs STi .

בו יצאה ה EVO 8, כשידה על העליונה.

הפעם עומתה גרסתה ה"משודרגת" של הSTi, זו עם גרסת DCCD,והמסקנות.....

 

נו תנחשו

 

 

*אינני מעוניין בדיון "פלצפני" אלא בדיון מנומס, תרבותי, ומעמיק, בנושא

כל כך טכנולוגי וממוקד הקשור בנישה המצומצמת של רפליקות ראלי לכביש

שבמקרה הן מייובאות ארצה בייבוא סדיר.ובתרבות כל כך מתפתחת/מפותחת

של אותו צמד צמד הנ"ל.

 

 

* אנא מי שרוצה לפתח את הדיון, ערכו נא ש"ב ,לפני התגובה .ולא לשפוך לפורום כל מיני דעות ומסקנות מוטעות ומטעות .

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, ממש אין טעם להשאיר אותנו סתם במתח.

 

דבר שני - מוזר לי שהם עימתו בין השתיים. לפי מה שידוע לי סובארו מתנגדים לעימות כזה (ולא נותנים רכב למבחן למי שרוצה לעמת ביניהן)

 

ועוד משהו - יצא לי לעשות עליה סיבוב (על ה-DCCD), קצת קשה להתרשם מהמערכת אבל מהאוטו קל מאוד להתרשם. על הכוח כבר אין צורך שארחיב. מה שמדהים הוא כמה יכולת יש למכונית הזאת. היא פשוט מסוגלת לעשות הכל. והאחיזה פשוט לא נגמרת במהירויות של מעל 50 קמ"ש. זה באמת שם לצחוק כמעט כל מה שאנחנו (פשוטי העם) מכירים..

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בידיעות אחרונות, מופיע במגזין ממון (עמ' 16) נהיגת בכורה מאת בני ברק

על ה STI DCCD -

 

בני ברק קבע - "הפער נסגר".

 

 

 

כתבה מומלצת

 

בכבוד רב

 

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה מה סובארו יעשו, משפט שפעם קלארקסון אמר אומר הכל.

"where the impretza under steers the evo just FLIESSSS!!!"

 

כן, רק חבל שהוא אמר את זה על אימפרזה מאוד ספציפית ואיוו מאוד ספציפית. יש כל כך הרבה דגמים שונים של המכוניות הללו ולכל אחד מהם ספציפיקציות שונות ויכולות שונות, כך שהפער בהחלט יכול להסגר מדגם לדגם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושיבו את קלארקסון הסנוב באימפרזה

:shock:SPEC. C

אחרי זה נראה מי עף ומי לא...:twisted:

 

http://www.1999hobbysearch.com/dbimages/user/hobby/itbig/10034006.jpg

 

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את הכתבה היום בבוקר (יום קשה בצבא :wink: )

 

בני ברק אכן אמר שהפער נסגר, הוא הוסיף ואמר שהמערכת של האיפרזה יותר מתקדמת מזאת של האיוו.

מעבר לזה באימפרזה DCCD אפשר לשלוט ידנית בכמות הכוח המועבר לסרנים, החל ממצב -0- שהוא 50\50 ועד למצב של 65\35 ל"טובת" האחוריים, ישנם 4 מצבים בדרך.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיעשו גם סיבוב על ה Evo VIII FQ-400
האוטו הנ"ל הוא לא פונקציה בכלל מכיוון שהוא לא בייצור סידרתי.

סתם תצוגת יכולות...

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה באימפרזה DCCD אפשר לשלוט ידנית בכמות הכוח המועבר לסרנים, החל ממצב -0- שהוא 50\50 ועד למצב של 65\35 ל"טובת" האחוריים, ישנם 4 מצבים בדרך.

 

דניאל.

 

זהו, שת'כלס, אני לא רואה עד כמה זה משפיע. צריך להיות נהג סופר-דופר מקצועי בשביל להיות מסוגל לא רק להבחין בדקויות אלא גם לנצל אותן במצבים שונים. אפשרות השליטה די משעשעת, האמת. יש לך כפתור שאתה לוחץ עליו והוא מוציא ומכניס את המערכת למצב אוטומטי, ואם אתה רוצה ידני אתה מסובב גלגלת קטנה ליד הכפתור ורואה על לוח השעונים מין אורגן אורות כזה שיורד ועולה, החל מ-50/50 ועד 35/65. מה שנותן לך בדיוק ארבעה מצבים אם אני זוכר נכון (45/55, 40/60...). עכשיו תביא לי נהג אחד שידע להבחין בשינוי שנותנים חמישה אחוזים לכאן או לכאן... (בטח יש, אבל עדיין... גם בני ברק אמר שהוא שיחק קצת עם המערכת ואז שם אותה על אוטומטי ופשוט נהג)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, שת'כלס, אני לא רואה עד כמה זה משפיע. צריך להיות נהג סופר-דופר מקצועי בשביל להיות מסוגל לא רק להבחין בדקויות אלא גם לנצל אותן במצבים שונים. אפשרות השליטה די משעשעת, האמת. יש לך כפתור שאתה לוחץ עליו והוא מוציא ומכניס את המערכת למצב אוטומטי, ואם אתה רוצה ידני אתה מסובב גלגלת קטנה ליד הכפתור ורואה על לוח השעונים מין אורגן אורות כזה שיורד ועולה, החל מ-50/50 ועד 35/65. מה שנותן לך בדיוק ארבעה מצבים אם אני זוכר נכון (45/55, 40/60...). עכשיו תביא לי נהג אחד שידע להבחין בשינוי שנותנים חמישה אחוזים לכאן או לכאן... (בטח יש, אבל עדיין... גם בני ברק אמר שהוא שיחק קצת עם המערכת ואז שם אותה על אוטומטי ופשוט נהג)

 

רוני

ברור ! אף אחד לא מרגיש בהבדלים. למרות שאם האוטו הזה שלך, אני מניח שאתה תלמד להבחין בין המצבים.

 

אבל לא עושים את הדברים האלו בשביל שישימו לב אליהם, לפחות לא תוך כדי נהיגה.

שמים את זה בשביל שכתב רכב כמו בני ברק יסתכל שוב על האימפרזה ואולי יאהב אותה אולי אפילו יותר מהאיוו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר שני - מוזר לי שהם עימתו בין השתיים. לפי מה שידוע לי סובארו מתנגדים לעימות כזה (ולא נותנים רכב למבחן למי שרוצה לעמת ביניהן)

רוני

ברצינות? סובארו לא יראו טוב ככה..

הם עושים כל מיני תצוגות עם הרכבים,

למה שיתנגדו ספציפית לעימות עם האיבו?

האיבו כל כך מפחידה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצינות? סובארו לא יראו טוב ככה..

הם עושים כל מיני תצוגות עם הרכבים,

למה שיתנגדו ספציפית לעימות עם האיבו?

האיבו כל כך מפחידה?

גם ככה "הגה" גרמו לאימפרזה להראות רע מאוד במבחן מול EVO..

הם כינו אותה "רכה" "ספוגית" ובעוד כמה שמות גנאי. :roll:

כנראה יפנאוטו לא רוצים שהאימפרזה עוד הפעם תוצג ככה..

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותיי

 

 

 

1.כל אחד מסגל לעצמו אופי נהיגה שונה המשולבת עם תפיסת עולמו.

בין רוכשי רפליקות הראלי הנ"ל, ישנם שאוהבים את שניהם, אך כל אחד/ת

נוטה למצוא את היתרונות והעמק השווה שמתאים לאופי נהיגתו (הספורטיבית)

ומה שהוא כנהג וחובב ספורטיסיות/רפליקות ראלי/ נהיגה/ מחפש ספציפית

באותו רכב.

 

 

2.drugstore- לא כוונתי היתה ליחס משפט זה כאוטוריטה המוחלטת למכוניות ספורט,

פשוט ציטטתי את דעתו, של כתב רכב .

 

3.עדיין לא נהגתי ב STI DCCD, אך מהתרשמות בקריאה, אכן רוני צודק.

וכן נאמר בכתבה כי זו מכונית למקצוענים של ממש, שידעו לדלג בין

הדקויות, שאותן לחיצי ה"קסם" מאפשרות לנהג- וכפי שהבינו זאת רוב נהגי

המבחן - הם מיהרו ללחוץ על אוטו'...

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...