Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור. טענתי היא שאם זו צריכת הדלק ברכב שלי, אז הצריכה של הידני 1.2 אמורה להיות נמוכה עוד יותר.

 

לא בהכרח, גם בהתחשב לעובדה שמנוע 1.2 מתאמץ יותר מ-1600.

פורסם

מיותר להשוות צריכה בפורום.

כל אחד ואופי הנהיגה ותנאי הדרך שלו.

 

 

לדוגמא, אצלי (פיאסטה 2013 1.6) התנאים משתנים משמעותית עם המסלול.

 

משולב ק.ביאליק-צ'ק פוסט עם לא מעט נסיעות בתוך הקריות, הניב באופן קבוע צריכה של 1:13.5.

משולב ק.ביאליק-כפר ביאליק-אוניברסיטה עם פיזור ילדים בגנים, נסיעות קצרות מאוד (מאות מטרים) ופקקים, מניב באופן קבוע צריכה של 1:11.7

בנסיעה שרובה בינעירונית צ'ק פוסט-מגדל העמק-קרית ביאליק הרכב השיג צריכה של 1:16.

 

כל זה אומר, שאותו הרכב ואותו הנהג (טוב, במקרה של הנסיעות לאוניברסיטה זאת אישתי) מציג מגוון רחב של צריכת דלק כתלות בתנאי הכביש והמסלול.

ולכן, לדעתי, כל השוואה של צריכת דלק היא לא רלוונטית (אלא אם כן נעשית באותם התנאים בדיוק).

 

לפותחת השרשור,

תתחדשי, רכב מעולה (אך עסקה קצת פחות).

לא בטוח שהייתי משקיע בו 80K כאשר ב-88K ניתן היה לרכוש את ה-1.6 אוט' דרך חברת ליסינג.

פורסם
לא בהכרח, גם בהתחשב לעובדה שמנוע 1.2 מתאמץ יותר מ-1600.

 

אם רכב ידני עם מנוע קטן לא צורך פחות דלק מאוטומטי (למעשה רובוטי) עם מנוע גדול, אז משהו פה דפוק (למרות שאני מסכים איתך שזה בהחלט ייתכן).

פורסם

אני חושבת שהימים של "אוטומט זולל, ידני חיסכוני" כבר די מאחורינו ברוב המקרים.

מאז שהתיבות הרציפות והרובוטיות הופיעו ההפרשים בין דגמים ידניים לאוטומטיים הצטמנו מאוד.

בקשר לנפח מנוע, גם תלוי בתנאי דרך ובנהג.

לפותחת השרשור, תתחדשי :)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הפיאסטה היא יופי של רכב, מצויינת אמינה, מרווחת, ומאובזרת.

אחת הסופר מיני המובילות בקבוצה, ומה שמאד מורגש בה זה שהיא לא חשה או מרגישה בשום מצב כרכב קטן, או כאילו התפשרת על משהו. יציבה מאד, שקטה יחסית, אוחזת יפה מאד בכל תוואי, ובכל מז"א. קנית יופי של אוטו, ומבלי לפגוע בכודה של הפיז'ו הקשישה, באמת לא חשבת שיהיה הבדל כאילו עלית לחללית במעבר?

 

לא להתרגש גם מצריכת הדלק, ראשית צריכת הלדק תשתפר בעוד כמה אלפי ק"מ. דבר שני, לא מדובר ברכב הכי חסכוני על פני הכדור, זה נכון . שלי האוט', עושה ממוצע של 1/12 עירוני/ בין עירוני בין פקקים של איילון ות"א לבין 110 - 120 קמ"ש קבוע על כביש החוף, לא מעט, לא נורא. שלישית, קחי בערבון מוגבל מאד כל מיני סיפורי הלל וגבורה כל מיני'ס מקבילות לפיאסטה שעושות 1/16 /1/17 ועוד כהנה וכהנה. גם הכל תלוי צורת נהיגה מאד.

 

סעי בדרכים טובות. יופי של רכב.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

שוב פעם?

 

סבבה, ואצלי הפיאסטה עושה 1:17 משולב ו-1:20 בבינעירוני..

 

תפנים, באותם התנאים הפיאסטה (אפילו עתיקה כמו הסיויק שלכם) תעשה צריכת דלק טובה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...