Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס e קלאס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום מרצדס e קלאס 2008 יד 1 מונית לשעבר עם 430000 ק"מ הרכב נראה טוב מבחינה חיצונית ומכנית נסיעה חלקה בקושי שומעים שהמנוע דיזל הבחור רוצה 78000 אחרי מיסים כדאי ?

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדאי או לא - השיקול שלך.

 

סה"כ נשמע טוב. מרצדס E מדגם הזה מוצלח מאוד, הייתה לי כזאת מונית עם 530K - אחל'ה רכב. כמובן הרכב דורש בדיקה מעמיקה במוסך שמבין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צריך לקחת את הרכב לבדיקה במוסך שמבין. מכון בדיקה 80% יהיו כסת"חים.

 

מאיפה אתה בארץ?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב שאתה מכיר, גם אני מחזיק ב-C קלאס מונית לשעבר.

אני ציני כי אתה לא מציין איזה רכב אתה מחפש, מה התקציב?

אתה יודע מהם עלויות האחזקה? מה מחלות הדגם? אתה מחפש בכלל מרצדס?

פורסם

היתה לי כזו (מונית) 2005

רכב אמין מאד אני קניתי אותה עם 500 אלף מכרתי אותה עם 980 אלף והרכב עדיין עובד כמונית.

 

בדיקה לרכב כזה כדאי לעשות במוסך שמטפל בעיקר במוניות. יש כמה כאלה בתל אביב. הם ידעו בדיוק מה לבדוק.

 

הטיפולים לא יקרים במיוחד, אך חלקים די יקרים

 

בהצלחה

פורסם

חבר שלי החזיק כזו מונית לשעבר שנקנתה עם 400 אלף פלוס ק"מ.

קח בחשבון שכל חלק שהולך עולה המון!! פי 3 מחלק של יפני.

המנוע אמנם יעשה עוד 400 אבל שאר החלקים לא יעמדו בכך ועליך יהיה להחליפם!

אך אם בכל זאת תלך על זה אני ממליץ להכניס לצבע כללי ולעשות שינוי לשחור שיוריד ממנה את הגועל של המונית ותראה

כמו רכב של 350 אלף שח.

בהצלחה

פורסם

אתה מדבר שטויות.

לא כל חלק עולה המון ולא פי 3 מיפנית. הכל תלוי באיזה חלק מדובר ויש גם הרבה חלקים שיעלו ביפניות יותר מאשר במרצדס.

לשנות צבע זה טיפ טיפשי. מי שיודע שהרכב היה מונית יזהה אחת גם בצבע סגול. מדובר על הוצאה גבוהה ומיותרת והכל בשביל מה? שחלילה לא ידעו שהיא היתה מונית?

שלי לבנה ולא עברה צביעה מעולם. עד כמה דפוק אני צריך להיות כדי לצבוע אותה בצבע אחר?

מעניין לי את התחת שיודעים שהרכב היה מונית.


×
×
  • תוכן חדש...