Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיזם חדש - Hubanana - בית ליזמים ברעננה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום,

 

אז אחרי עשור של חברות "סמויה" בפורום, הגיע הזמן לשתף קצת.

 

רציתי להכיר לכם מיזם חברתי שאני שותף לו, ועשוי לעניין לא מעט אנשים כאן בפורום.

בשורה אחת - אנחנו מהווים בית ליזמים וסטארט-אפיסטים, מספקים את כל הכלים הדרושים לצורך הקמת עסק, ואפילו מעבר.

מעבר לכך, אנחנו מקיימים אירועים חברתיים שונים אשר פונים לכלל הקהילה וכולכם מוזמנים להשתתף - בין היתר, הרצאות פתוחות מידי שבוע!

פרטים נוספים עלינו, תוכלו למצוא בעלון המצורף כאן בתחתית השרשור.

 

אציין שהמתחם קיים כחודשיים, וכבר נמצאים בו מעל ל-25 יזמים אשר מנהלים ומפתחים את העסקים שלהם (חלקם אף בעלי משקיעים ולקוחות משלמים!) על בסיס יומי היישר מהמתחם שלנו.

 

כמו כן, המיזם כולו מתבצע בהתנדבות מלאה וללא מטרות רווח, על כן, אם קיים כאן מישהו שמעוניין לעזור, לתמוך, לתרום, לקחת חלק או אפילו מעוניין פשוט לעזור ולא יודע במה, שייצור איתי קשר, יש אינסוף דברים שאנחנו מעוניין לקדם ולעשות על מנת להעשיר את הפרויקט ולתת כמה שיותר לרווחת החברים בו.

 

קצת קישורים:

http://www.Hubanana.com - אתר המיזם

http://www.facebook.com/raanana.hub - קבוצת הפייסבוק של המיזם

- קבוצת הMeetUp של המיזם

 

עלון המידע:

 

10cp8qq.jpg

 

 

ניתן ליצור איתי קשר דרך הפורום, או דרך האימייל - [email protected]

 

 

תום :mm_yeah:

פורסם

תודה רבה! :)

 

מוזמנים תמיד לקפוץ ולראות את המתחם,

כמו כן היום מתקיימת הרצאה מרתקת של אחד היזמים שהתפתחו אצלנו במתחם, אשר מספר כיצד הוא הצליח לגייס משקיעים ואפילו לקוחות משלמים (!) עוד לפני שהוא כתב שורת קוד אחת במוצר שלו.

18:30 - היום - מתחם האבננה בתעשייה 11 רעננה

מוזמנים!

פורסם

קודם כל שיהיה בהצלחה

אבל לא הבנתי למה אנשי הייטק חייבים להתנהל באנגלית גם כשקהל היעד הוא ישראלים?

למה אתר על מיזם ישראלי צריך להיות באנגלית?

תמיד משעשע אותי לקבל מיילים באנגלית מהחברים ההיטקיסטים שלי או לדבר עם חבר'ה שעברו לחו"ל לכמה חודשים וכבר "שוכחים" מילים מסוימות בעברית...

פורסם

מכיוון שרוב היום מתנהל באנגלית -- סביבת העבודה היא באנגלית, התיעוד הוא באנגלית, הלקוחות דוברי אנגלית בד"כ, וכו' וכו'.

Leasingfahrzeug oder nichts

×
×
  • תוכן חדש...