Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בארצנו לא לומדים - גשם ראשון=החלקה!+הגשם הראשון-היה מפחיד (מיזוג הודעות)


Aדי
שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמעו, גשם, אצלי = מפחיד. :| אימפרזה טורבו+בולמי קוני 75% קשיחות+גאנט 17 חתך נמוך=החלקה על 20 קמ"ש על מים.

זה בלתי אפשרי לנהוג ככה. אני לא בטוח אם זה בגלל צמיגי DUNLOPSP9000 שע"פ חול עם

"MAX SUMMER PERFORMANCE" או בגלל החתך הנמוך שפשוט גורם לכל תנועה להיות קיצונית, או כנראה בגלל שילוב של הכל ביחד.

 

צריך עוד להתעייץ מה לעשות... מצב קשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנשים פשוט לא יודעים לנסוע על רטוב. במקום לתכנן בלימה, אני רואה עשרות אנשים בולמים בחריקות גלגלים ובהחלקות, כאילו הם באמצע סטייג ב30 קמ"ש :roll: . לפי דעתי חלק מתנאי מתן רישיון הנהיגה צריך להיות קורס לנהיגה בתנאי גשם, כולל תרגול החלקות וכ"ו.

 

פליקס

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פשוט לא יודעים לנסוע על רטוב. במקום לתכנן בלימה, אני רואה עשרות אנשים בולמים בחריקות גלגלים ובהחלקות, כאילו הם באמצע סטייג ב30 קמ"ש :roll: . לפי דעתי חלק מתנאי מתן רישיון הנהיגה צריך להיות קורס לנהיגה בתנאי גשם, כולל תרגול החלקות וכ"ו.

 

פליקס

 

אני זוכר דיבורים על זה מלא מזמן, על זה שבנוסף לטסט או במקום הטסט יהיו מבחני שליטה על הרכב בזמני החלקה ובין קונוסים וכד'.

 

כנראה שלא הלך..

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הכביש הוא באמת מקום די מסוכן, במיוחד בתנאים קיצוניים כמו כביש חלק, ובאמת יש הרבה מפגרים שלא יודעים מה הם עושים על כביש יבש, שלא לדבר על כביש רטוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת לאן ממהרים ??????.למפגש...:-D :-D :-D

 

כולם רוצים להגיע לשם ולהספיק להחנות את האוטו לפני שבאים כל הילדים עם ההונדות והפיאטים שחושבים שיש להם למבורגיני או פרארי וגומרים שם את הקלאץ' על הכביש היותר ראשי של החניה.:?

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פשוט לא יודעים לנסוע על רטוב. במקום לתכנן בלימה, אני רואה עשרות אנשים בולמים בחריקות גלגלים ובהחלקות, כאילו הם באמצע סטייג ב30 קמ"ש :roll: . לפי דעתי חלק מתנאי מתן רישיון הנהיגה צריך להיות קורס לנהיגה בתנאי גשם, כולל תרגול החלקות וכ"ו.

 

פליקס

"נהיגת טסט" באוטו שלי בגשם, בלתי אפשרית. אין אחיזה על מים זה כמו תערובת של שמן קרח ומשטח החלקה, טירוף.

 

אני לא יודע לסוע על רטוב? שומר פי 2 מרחק מאשר על יבש, סיבובים וכיכרות כמו צב!, אני בולם 50 מטר מהרמזור ובולם לאט יותר, בעדינות ונעצר כ 5 מטר לפני הקו כדאי שבאם מישהו מאחורי מחליק יהיה לי מקום קצת לברוח.

 

בכל מקרה, אם יש למישהו תשובה מקצועית בקשר לחוסר אחיזה שלי על מים אז בבקשה, תתעורר!

זה בגלל קשיחות הבולמים? או לא קשור?

זה בגלל הצמיגים עצמם (חדשים לגמרי!) אשר נועדו לאחוז בעיקר על יבש או אולי יותר בגלל החתך הנמוך?

בכל אופן, זה לא קשור להנעה הכפולה כי גם בלי גז אני מאבד אחיזה ב-טירוף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"נהיגת טסט" באוטו שלי בגשם, בלתי אפשרית. אין אחיזה על מים זה כמו תערובת של שמן קרח ומשטח החלקה, טירוף.

 

אני לא יודע לסוע על רטוב? שומר פי 2 מרחק מאשר על יבש, סיבובים וכיכרות כמו צב!, אני בולם 50 מטר מהרמזור ובולם לאט יותר, בעדינות ונעצר כ 5 מטר לפני הקו כדאי שבאם מישהו מאחורי מחליק יהיה לי מקום קצת לברוח.

איפה ראית שהתכוונתי ספציפית אליך?

 

פליקס

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, אם יש למישהו תשובה מקצועית בקשר לחוסר אחיזה שלי על מים אז בבקשה, תתעורר!

זה בגלל קשיחות הבולמים? או לא קשור?

זה בגלל הצמיגים עצמם (חדשים לגמרי!) אשר נועדו לאחוז בעיקר על יבש או אולי יותר בגלל החתך הנמוך?

בכל אופן, זה לא קשור להנעה הכפולה כי גם בלי גז אני מאבד אחיזה ב-טירוף!

 

רוב הסיכויים שזה בגלל הגשם הראשון ומצב הכביש. חכה כמה ימים ותראה אם זה עדיין קורה על כביש רטוב. אם כן - זה כמעט בטוח הצמיגים. למרות שבדיקה ב-tirerack מראה שהם אמורים להיות טובים על רטוב - http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=SP+Sport+9000

 

פשוט, לרוב צמיגי קיץ הם "לא משהו", בלשון המעטה, על כביש רטוב. ככה זה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעצר כ 5 מטר לפני הקו כדאי שבאם מישהו מאחורי מחליק יהיה לי מקום קצת לברוח.

:idea: תודה על העצה, משהו שבאמת לא חשבתי עליו :-)

מקווה שכולם פה יסעו בזהירות יתרה בימים הקרובים, כמו שנאמר פה וכפי שרובנו יודעים השמן שנספג במהלך הקיץ באספלט עולה וצף עם הגשמים הראשונים, כיכרות ופניות חדות מחליקות ברמה לא מובנת.

וכשאני אומר לא מובנת זה אומר שגם האדונים הנכבדים שומאכר ובאריקלו ורייקונן, קולת'ארד וכל שאר הנהגים המוכשים ביותר שיש בעולם, לא מבינים איפה בדיוק נמצאת נקודת ההחלקה של הרכב. פשוט צריך לסוע ב 5-10 קמ"ש בכיכרות ופניות חדות. אפילו 20 קמש היא מהירות גבוהה מדי.

 

סעו בזהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:idea: תודה על העצה, משהו שבאמת לא חשבתי עליו :-)

מקווה שכולם פה יסעו בזהירות יתרה בימים הקרובים, כמו שנאמר פה וכפי שרובנו יודעים השמן שנספג במהלך הקיץ באספלט עולה וצף עם הגשמים הראשונים, כיכרות ופניות חדות מחליקות ברמה לא מובנת.

וכשאני אומר לא מובנת זה אומר שגם האדונים הנכבדים שומאכר ובאריקלו ורייקונן, קולת'ארד וכל שאר הנהגים המוכשים ביותר שיש בעולם, לא מבינים איפה בדיוק נמצאת נקודת ההחלקה של הרכב. פשוט צריך לסוע ב 5-10 קמ"ש בכיכרות ופניות חדות. אפילו 20 קמש היא מהירות גבוהה מדי.

 

סעו בזהירות.

הרעיון של ה5 מטר מצוין, טוב לזכור אותו בגשמים ובכבישים רטובים.

 

לי אין כ"כ נסיון בנסיעה בכבישים רטובים ובחורף חוץ מחורף שעבר שבו למדתי נהיגה, חוץ מהזהירות הרגילה בנסיעה בכביש רטוב צריך להיות אקסטרא זהיר רק בתקופה הזו שהשמנים והלכלוך עלו מהגשם אל פני הקרקע וצריך לנסוע כמו עגלות (פניות ב5\10 קמ"ש)? או שאפשר קצת להגביר מהירות למהירות יותר סבירה בשאר החורף?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאפשר למדוד את זה ע"פ קמ"ש, צריך לנהוג בחורף ברגש, הרבה רגש.

הבעיה היא שאנשים רגילים לנהיגת קיץ. כבישים יבשים.

תסע בכיכר על 15 קמ"ש, ולא תהיה רגיש עם ההגה אתה יכול להיכנס לתת היגוי לתוך המדרכה.

 

קרה לי, לא נעים.

למזלי לא קרה כלום , היה לי קצת ניסיון ובלמתי בעדינות!, רוב הנהגים היו נלחצים ונועלים את הגלגלים לתוך המדרכה.

 

תסעו לאט ובעדינות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"נהיגת טסט" באוטו שלי בגשם, בלתי אפשרית. אין אחיזה על מים זה כמו תערובת של שמן קרח ומשטח החלקה, טירוף.

 

אני לא יודע לסוע על רטוב? שומר פי 2 מרחק מאשר על יבש, סיבובים וכיכרות כמו צב!, אני בולם 50 מטר מהרמזור ובולם לאט יותר, בעדינות ונעצר כ 5 מטר לפני הקו כדאי שבאם מישהו מאחורי מחליק יהיה לי מקום קצת לברוח.

 

בכל מקרה, אם יש למישהו תשובה מקצועית בקשר לחוסר אחיזה שלי על מים אז בבקשה, תתעורר!

זה בגלל קשיחות הבולמים? או לא קשור?

זה בגלל הצמיגים עצמם (חדשים לגמרי!) אשר נועדו לאחוז בעיקר על יבש או אולי יותר בגלל החתך הנמוך?

בכל אופן, זה לא קשור להנעה הכפולה כי גם בלי גז אני מאבד אחיזה ב-טירוף!

אם הצמיגים שלך חדשים ל-ג-מ-ר-י אז עוד לא ירדה שכבת ההגנה (ששומרת על הצמיג מהזמן שהוא מיוצר עד שהוא מורכב על רכב) שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאפשר למדוד את זה ע"פ קמ"ש, צריך לנהוג בחורף ברגש, הרבה רגש.

הבעיה היא שאנשים רגילים לנהיגת קיץ. כבישים יבשים.

תסע בכיכר על 15 קמ"ש, ולא תהיה רגיש עם ההגה אתה יכול להיכנס לתת היגוי לתוך המדרכה.

 

קרה לי, לא נעים.

למזלי לא קרה כלום , היה לי קצת ניסיון ובלמתי בעדינות!, רוב הנהגים היו נלחצים ונועלים את הגלגלים לתוך המדרכה.

 

תסעו לאט ובעדינות!

 

מממ... זה נשמע קצת כאילו סתם לא סובבת את ההגה , בכיכר קצת קשה להיכנס לתת היגוי בחורף

(בדרך כלל נכנסים להיגוי יתר - כי כל ברקס הוא "חזק מדי" , או שזה רק אני? :-P )

וואלק אתתתתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה אצלי בכיכרות היא שאני לא אוהב לתת ברקסים אם הכביש פנוי, אין דבר שלא נפתר עם קצת יותר גז וסיבוב יותר מסיבי של ההגה בקיץ (אני מדבר על כיכרות בינוניים ב40 בערך).

 

בחורף בהחלט ראוי ומומלץ להזהר. אני בחור עם ראש על הכתפיים אני לא אעשה שטויות בכיכרות כמו לתת יותר מדיי גז או לבלום בפתאומיות ובחוזקה, אסור לנהוג כאשר רדומים מדיי ואסור לרחף.

 

וזו קצת בעיה אצלי בבקרים בדרך לבית ספר, רגע אחד אני מתעורר ולאחר 10 דקות אני כבר צריך לקבל על עצמי את השיקול מתי לעצור לאנשים במעבר חציה או מתי לבלום לפני מכוניות ואנשים.

 

אבל עדיין אני מעדיף לאחר ואפילו לא להגיע לבית הספר מאשר לנסוע כמו משוגע בדרך ולדרוס מישהו חס ושלום. אם אני לא מרגיש שאני כשיר לנהיגה אני לא יורד להתניע את הרכב.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...