Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל רכבי המיני מכוונים נטו לצריכת דלק נמוכה. כל יצרן שם דגש על משהו אחר.

ספציפית בפיקנטו מדובר על אבזור שבזמן ההשקה לא נראה בשום רכב אחר בסגמנט, מי שרצה לבקר כמה שפחות בתחנות דלק והיה מוכן להתפשר בשאר הסעיפים קנה פיג'ו 107 או פנדה קלאסית.

 

כל אחד וההעדפות שלו, וזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

צריכת דלק משתנה בעשרות אחוזים בין מהירות של 90 קמ"ש ל- 130 קמ"ש.

 

לצורך הדוגמה רכב שצורך ליטר ל- 18 ק"מ מחוץ לעיר במהירות 90 קמ"ש, יכול לצרוך גם 1 ל- 12 ק"מ, במהירות של 130 קמ"ש.

 

לא רק זה אלא שגם רציפות המהירות חשבוה, נהג שמאיץ ומאיט, גם בבינעירוני, גורם לבזבוז דלק עודף.

 

לכן כל הביקורת על צריכת הדלק של הפיקנטו פותח השרשור, אין לה על מה להתבסס כלל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כול הביקורות אמרו פה אחד שהמנוע שלה חלש להחריד, ואם אתה רוצה לנסוע בצורה סבירה אז אתה חייב ללחוץ על הגז.

וברגע שאתה לוחץ הגז, הרכב מתרחק מאוד מנתוני היצרן.

פורסם

אנשים שמים יותר מידי משקל על צריכת דלק. הפער בעלויות דלק בין רכב שנוסע 1/14 לרכב שנוסע 1/18 זניחות בקילומטרז שנתי ממוצע. הכסף הגדול יוצא במוסכים. מבחינה כלכלית עדיף רכב אמין מאוד ולא חסכוני (יחסית לקטגוריה) על פני רכב חסכוני מאוד ולא אמין במיוחד.



 

בתקופה שרכשתי את הפיקנטו הרכב נתן את התמורה הטובה ביותר לכסף. גם היום אין מתחרים לפיקנטו. שלישיית אפ! mii וסיטיגו ספרטניות, פנדה יקרה מאוד, אלטו מלכודת מוות על גלגלים, ספארק לא מרשימה באף קטגוריה ופיג'ו 107 מיושנת מאוד.

 

לדעתי עדיף להוסיף עוד 10K ולרכוש רכב מקטגורית הסופר מיני או להמתין ליונדאי i10 החדשה. על פי הביקורות מחו"ל יונדאי i10 החדשה מציגה איכות של סופר מיני במחיר של מיני.

פורסם

פנדה יקרה מאוד

 

על הנייר כן, בפועל לא. לא שזה ישנה ממש: באוקטובר האחרון היא נמכרה למשך שבוע ב-63K - קצת פחות מהפיקנטו כמדומני - וזה לא עורר שום תגובה כאן, אף לא באתרים המרכזיים ברשת. אתה מבין למה היבואן מתמחר גבוה? גם כשהוא מתמחר באופן שמיישר קו עם המתחרות, אין נהירה של קונים לאולמות התצוגה שלו. בגלל זה הוא מעדיף למכור מעט וביוקר ומידי פעם לצאת ב"שבוע מבצעים".

 

על פי הביקורות מחו"ל יונדאי i10 החדשה מציגה איכות של סופר מיני במחיר של מיני.

 

אתה מתכוון על פי מחלקת השיווק האגרסיבית של מטה יונדאי אירופה. בפועל, אני מהמר, שה-i10 תציג גרסא משופרת קלות של הפיקנטו, בייחוד בהיבט בידוד הרעשים וחלקות פעולת המנועים. מחסור בכוח וצריכת דלק פושרת במקרה הטוב היא עדיין תמשיך להציג, כמו גם קשיחות בריסון הכבישים המשובשים שלנו. היא לא תדיח את הפנדה מההובלה באירופה, זה בטוח, אבל כן תעלה את קרנו של המותג בקטגוריה.

:idea:
פורסם

אנשים שמים יותר מידי משקל על צריכת דלק. הפער בעלויות דלק בין רכב שנוסע 1/14 לרכב שנוסע 1/18 זניחות בקילומטרז שנתי ממוצע. הכסף הגדול יוצא במוסכים. מבחינה כלכלית עדיף רכב אמין מאוד ולא חסכוני (יחסית לקטגוריה) על פני רכב חסכוני מאוד ולא אמין במיוחד.

הכסף הגדול הוא בירידת הערך וכשהרכב חדש הוא בכלל באחריות כך שהמוסכים בכלל לא מעניינים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני חושב שהגזמתם פה עם הקטע של האמינות , האוטו 2 וחצי על הכביש למה שיהיו לו בעיות ?

זה לא הקונצרן המהולל מהפורום בעל הגירים והמנועים הבעייתים , סך הכל אוטו פשוט אין סיבה שיתקע , גם לא ב5 שנים הקרובות.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

לא הבנתי למה אגרת רישוי 1180 שח?? באיביזה שלי- יותר גדולה- שילמתי 1160 (מודל 2012) והיא בקטיגוריה יותר גבוהה מהפיקנטו לא ??

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...