Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליך מבין הבאות?  

125 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליך מבין הבאות?

    • אופל וקטרה
    • הונדה אקורד
    • טויוטה אוונסיס
    • מאזדה 6
    • ניסאן פרימרה
    • סובארו B4
    • סיטרואן C5
    • פורד מונדיאו
    • פז'ו 407
    • רנו לגונה


פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחרתי במאזדה 6 בגירסאת 2.3, מפני שאם כבר אני בוחר אוטו אז אני רוצה את החבילה הכי מאובזרת והמנוע הכי חזק, אפילו אם הוא פחות טוב משל האקורד, בגלל שהרמת איבזור היא לא הגבוהה.

נראה לי שהיא מתחת ל-200,000...אם לא, ראו את הנ"ל כמבוטל ואת בחירתי כפורד מונדאו.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני בחרתי במאזדה 6 בגירסאת 2.3, מפני שאם כבר אני בוחר אוטו אז אני רוצה את החבילה הכי מאובזרת והמנוע הכי חזק, אפילו אם הוא פחות טוב משל האקורד, בגלל שהרמת איבזור היא לא הגבוהה.

נראה לי שהיא מתחת ל-200,000...אם לא, ראו את הנ"ל כמבוטל ואת בחירתי כפורד מונדאו.

מחירה של מאזדה 6 2.3 - 174K.

בהחלט נכנסת לתקציב ונראית עסקה טובה יחסית..

פורסם

האם הניסן פרימרה היא כזו בחירה גרועה?

מה גורם לאנשים לא לבחור בה?

לא נסעתי בה מעולם, אך אותי משך העיצוב שלה ותא הנוסעים (בעיקר סביבת הנהג).

פורסם
אוונסיס.....רק בגלל שזה טויוטה....ורק בגלל שהיא מס' 1

אכן אחלה של סיבה יש לך. :roll:

 

אני אבחר בלאדה סמארה...... רק בגלל שזה לאדה.... ורק בגלל שלאדה יוצרה ברוסיה ורוסיה זה מספר 1.

 

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

רק מזדה,מכיון שיש אצלי כרגע שתי רכבי מזדה אחת זה 323F והשניה 626 שנת 2002 שנקנתה מהחנות.נסעתי כמעט בכל הרכבים הנל ורק במזדה התרשמתי מהיגוי ומהמנוע 2.3 שלה.

יש לה זמינות כוח מצויינת בכל קמש וסלד.במיוחד התרשמתי מהנגן דיוידי והמסכים שמותקנים במשענות ראש קדמיות לנוסעים מאחור.

הבחירה השניה שלי זה סובארו כמובן,גם כן רכב מצויין שמתאים כמעט לכל תנאי כביש.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
בחרתי ב B4 בגלל שהיא הכי אוטו מבין המשתתפות.

בקרוב מאוד אצלי והעיקר שתהיה -ידנית .

מה ז''א ''הכי אוטו''

מה לשאר המכוניות פה אין שילדה,גלגלים,מנוע,גיר ועוד כל מיני דברים

סליחה על הבורות אבל אם אתה יכול תסביר לי מה הכוונה ''הכי אוטו''

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

romer- כתב:

האם הניסן פרימרה היא כזו בחירה גרועה?

מה גורם לאנשים לא לבחור בה?

לא נסעתי בה מעולם, אך אותי משך העיצוב שלה ותא הנוסעים (בעיקר סביבת הנהג).

אני ערכתי נסיעת מבחן בפרימרה, ומצאתי שהרכב בסה"כ רכב טוב, שימשוך את רוכשיו הפוטנציאלים המחפשים רכב מרווח, נעים ובעיקר מיוחד.

תא הנוסעים של הפרימרה מיוחד למדי, אני אהבתי. היה קצת קשה להתרגל ללוח המחוונים שהועבר למרכס, אך כנראה שזה יהיה יתרון במשך הזמן. הפעלת מחשב הדרך\בקרת אקלים\רדיו דיסק כמעט בלתי אפשרית בהתחלה, אך לאט לאט מתחיילים להתרגל.

המנוע עצמו בסדר, 140 סוסים, אך התיבה הרציפה מעט מפריעה. לא אהבתי בכלל את הפיתוח הזה, בכל האצה מד הסל"ד יקפוץ למעל 4000 סל"ד(תלוי בעוצמת הלחיצה), אבל בפועל אתה לא מרגיש כ"כ בהתקדות המהירות.

נוחות הנסיעה טובה, יותר משל ה-6, אבל על זה משלמים בהתנהגות כביש לא טובה, בעיקר מצד ההגה. ההגה רך מדי ולא מתקשר, ולמרות השלדה בעלת האחיזה הגבוהה, הפרימרה מסרבת לשינויי כיוון ומעדיפה את הכביש הישר.

בסה"כ אם אתה מחפש מכונית מיוחדת ושונה מהעדר, הפרימרה היא אופצייה מצויינת.

פורסם

התלבטות קשה בין המונדיאו לאוונסיס, אך לבסוף טויוטה אוונסיס

הסיבות: אמינות חסרת הפשרות של טויוטה, נוחות וגם ביצועים

 

האוונסיס עונה על כל הדרישות ממשפחתית גדולה.

SENA לשעבר

פורסם
- :

 

בסה"כ אם אתה מחפש מכונית מיוחדת ושונה מהעדר, הפרימרה היא אופצייה מצויינת.

 

 

תודה, mazda626.

בקשר לשורה האחרונה..הלוואי שתהיה לי האפשרות לחפש רכבים בסגמנט הזה בעוד כמה שנים..

מקסימום איזו פרימרה יד 3 בת 8..

פורסם
התלבטות קשה בין המונדיאו לאוונסיס, אך לבסוף טויוטה אוונסיס

הסיבות: אמינות חסרת הפשרות של טויוטה, נוחות וגם ביצועים

 

האוונסיס עונה על כל הדרישות ממשפחתית גדולה.

 

הנוחות של האוונסיס היא מבין הגרועות בקבוצה. המרווח סביר ותו לא. הביצועים לא מרשימים משמעותית משל המתחרות בעלות ההספק הנמוך במעט. מה שכן - היא מאוד איכותית ומאובזרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הנוחות של האוונסיס היא מבין הגרועות בקבוצה. המרווח סביר ותו לא. הביצועים לא מרשימים משמעותית משל המתחרות בעלות ההספק הנמוך במעט. מה שכן - היא מאוד איכותית ומאובזרת.

 

רוני

 

הדברים שרשמתי הם על סמך ניסיון, נסעתי על האווסיס כמעט יום שלם עם שלושה אנשים באוטו

(חלק קצר מהזמן ישבתי מאחור).

אולי הרכב לא נוח כמו צרפתייה, אך בהחלט ניתן לנסוע בו קילומטרים רבים ללא תחושת אי נוחות קיצונית.

מיד כשהתיישבתי מאחורי ההגה, העפתי מבט לכיוון הדש-בורד והקונסולה, מיד ניתן לראות איכות חומרים גבוהה.

כמו שכבר הזכרת (איכות ואיבזור), האוונסיס מכילה את כל מה שצריך.

SENA לשעבר


×
×
  • תוכן חדש...