Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

השאלה אם זאת קוברה מקורית או רפליקה,

לאלפה הזאת ספציפית אין סיכוי מול קוברה מקורית עם המנוע המקורי המפלצתי,

יכול להיות שלנהג יש בעיות מוטוריות :lol:

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

לא מבין את הרעיון מאחורי הפרסום הזה

אם היה נתונים כמו זמנים ומפרט של כל רכב עוד הייתי מבין .

מבחינת סטנדרט ל AC יותר הספק גם עם המנוע הקטן 289 וגם המשקל שלה נמוך יותר .

אבל אם זה עשה לך את היום , תפרסם עוד כאלו .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
לא מבין את הרעיון מאחורי הפרסום הזה

אם היה נתונים כמו זמנים ומפרט של כל רכב עוד הייתי מבין .

מבחינת סטנדרט ל AC יותר הספק גם עם המנוע הקטן 289 וגם המשקל שלה נמוך יותר .

אבל אם זה עשה לך את היום , תפרסם עוד כאלו .

 

ראשית המשקל כמעט זהה - הקוברה כבדה בכמה ק"ג

ושנית - למה את לוקח כל כך קשה?! - זה לא שהיית אחראי על התכנון או משהו

פורסם

לפי קשת ההתהפכות לנהג בלבד, כנראה שהקוברה מקורית.

 

זה רק אני או שהאלפה נראית משופרת (גלגלים אחוריים למשל)?

 

דני

פורסם

עזבו שטיות מחול יש מליון סירטונים של כל דבר נותן בראש לכל דבר

 

הכי חשוב מתי נראה איזה אלפא ישנה בדראג?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ראשית המשקל כמעט זהה - הקוברה כבדה בכמה ק"ג

ושנית - למה את לוקח כל כך קשה?! - זה לא שהיית אחראי על התכנון או משהו

 

לא לוקח קשה

פשוט נראה לי מטומטם להציג כזה סרטון .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
לא לוקח קשה

פשוט נראה לי מטומטם להציג כזה סרטון .

הארוע התקיים, צולם והועלה לרשת על ידי מי שצילם (כנראה) - עד כאן הכל בסדר - לא?

הסרטון הוצג כאן - מוצא חן בעיניך או לא, מקצועי או לא, אמיתי או לא - אבל למה מטומטם? כי התוצאה לא נראית לך?

אולי דווקא פה הבעיה?!

פורסם
עזבו שטיות מחול יש מליון סירטונים של כל דבר נותן בראש לכל דבר

 

הכי חשוב מתי נראה איזה אלפא ישנה בדראג?

 

+1 .....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הארוע התקיים, צולם והועלה לרשת על ידי מי שצילם (כנראה) - עד כאן הכל בסדר - לא?

הסרטון הוצג כאן - מוצא חן בעיניך או לא, מקצועי או לא, אמיתי או לא - אבל למה מטומטם? כי התוצאה לא נראית לך?

אולי דווקא פה הבעיה?!

 

אין לי בעיה עם התוצאה , להפך שאפו לבעל האלפא .

אבל כמו שאמרתי זה סרטון מפגר שאין לך זמנים בו ולא נתונים על הרכבים שהתחרו .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
אין לי בעיה עם התוצאה , להפך שאפו לבעל האלפא .

אבל כמו שאמרתי זה סרטון מפגר שאין לך זמנים בו ולא נתונים על הרכבים שהתחרו .

 

מכיוון שאני מכיר את האלפא הספציפית, קבל נתונים:

- משקל 880 ק"ג

- הספק 186 כ"ס בגלגלים, קצת מעל 200 במנוע

- 0-100 סביב 6 שניות

- 0-400 סביב 14 שניות

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

כמו שאמר המשורר: אין סנונית אחת מבשרת את תום החורף וגו'

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...