Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני רוצה לציין שהמאוורר פועל כשמפעילים מזגן.

הרכב אצלי כשבוע ושמתי לב שבנסיעה עם הרכב ללא מזגן החום עולה עד כמעט 100 מעלות והמאורר לא נכנס לפעולה,

מבדיקה שעשיתי שהרכב עומד החום עולה ואז שניה לפני שהוא נוגע ב100 מעלות הוא יורד במכה ל90 מעלות (כנראה כתוצאה של הטרמוסטט שנפתח) ועדין המאוורר לא נכנס לפעולה.

עברתי על הפיוזים והם תקינים,מפלס המים נשאר מלא וקבוע ואין נזילות.

שנוסעים עם מזגן דלוק המאוורר פועל קבוע והחום עומד קבוע על 82 מעלות,

משהו יכול להגיד לי מניסיון איך אמור לעבוד רכב כזה במצב תקין?

הרכב סיטרואן ברלינגו 2008 1.6 טורבו דיזל.

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

האם המאוורר עובד במהירות גבוהה כאשר מדליקים את המזגן?

אם כן, יש צורך להחליף את הנגד של המאוורר שאחראי

על הפעלת המהירות הנמוכה של המאוורר.

פורסם

אסי, נניח המהירות הנמוכה אצלו לא עובדת. איך זה מסתדר עם מה שהוא תיאר - טמפ' נופלת במכה מ 100 ל 90 בלי שהמאוורר פעל?

 

 

במצב תקין מהירות ראשונה מופעלת ב 97 מעלות שזה מילימטר לפני קו 100 בשעון.

כשהרכב עומד במקום בסרק ללא מזגן, מאוורר לא נכנס לפעולה כמעט אף פעם. אחרי דקות ארוכות נכנס פעולה לכמה שניות בלבד ומוריד את הטמפ' לאיזור 92-93 מעלות.

 

אולי אתה מפספס והוא בכל זאת פועל.

את המהירות הנמוכה לא שומעים, צריך להסתכל על המאוורר.

 

 

 

 

82 מעלות עם מזגן - מצב תקין לחלוטין.

 

 

פורסם
אסי, נניח המהירות הנמוכה אצלו לא עובדת. איך זה מסתדר עם מה שהוא תיאר - טמפ' נופלת במכה מ 100 ל 90 בלי שהמאוורר פעל? יש מצב שזה טרמוסטט שמזייף, למרות שלא נתקלתי אף פעם שהטמפ' יורדת במכה אחת. אנרגית חום צריכה לעבור לאנשהוא וזה לא קורה בשניה אחת

 

 

במצב תקין מהירות ראשונה מופעלת ב 97 מעלות שזה מילימטר לפני קו 100 בשעון.

כשהרכב עומד במקום בסרק ללא מזגן, מאוורר לא נכנס לפעולה כמעט אף פעם. אחרי דקות ארוכות נכנס פעולה לכמה שניות בלבד ומוריד את הטמפ' לאיזור 92-93 מעלות.

 

אולי אתה מפספס והוא בכל זאת פועל.

את המהירות הנמוכה לא שומעים, צריך להסתכל על המאוורר. הבדיקה הכי פשוטה שלא עולה כסף זה לבדוק את המאוורר

 

 

 

 

82 מעלות עם מזגן - מצב תקין לחלוטין.

 

התשובות מסומנות באדום

פורסם

בוקי,

כתבת שבמצבתקין המהירות הראשונה פועלת ב97-‏ מעלות,מתי אמורה לפעות המירות השניה?‏

ולגביי זה שאולי פיספסתי את המאוורר שהוא נידלק,זה לא יתכן כי הסתכלתי עליו כל הזמן.

 

אסי,

איך יודעים באיזה מהירות הוא עובד?‏

ואם יתברר שהוא עובד במיהרות הגבוהה אז הנגד יתקלקל?‏

ואיך אתה ממליץ בדרך הכי פשוטה לבדוק את המאוורר? פשוט לחבר לו מתח ישיר?‏

 

ד"א אחד מהבדיקות שעשיתי היו לנתק את היוניט מאוורר וזה גרם למחוג הטמפ'‏ לעמוד על החלק הכי גבוהה,ומיד הדליק את המאוורר,אפילו שהרכב היה ממש קר,‏(זה קרה שהוא עמד דומם כמה שעות)‏.

 

תודה מראש לכל אלו שמגיבים ועוזרים.

פורסם

מהירות שניה מופעלת ב 102 מעלות.

 

הבדל בין מהירות ראשונה לשניה - במהירות ראשונה המאוורר לא נשמע, לא מתגבר על רעש המנוע.

 

במהירות שניה שומעים הייטב את המאוורר.

 

 

 

ניתוק יוניט מפעיל תוכנית גיבוי - מאוורר למהירות שניה ותצוגה של טמפ' גבוהה לנהג, בלי קשר לטמפ' בפועל.

 

 

פורסם

לפי נתוני היצרן מה הטמפ' עבודה התקינה צריכה להיות בפועל?‏

במידה והכל תקין הפעלה של המזגן אמורה להפעיל את המהירות הגבוהה או הנמוכה?‏

פורסם

אין טפמרטורת עבודה מסויימת לפי נצוני היצרן.

 

התחום התקין הוא בין 82 מעלות לבין 97, תלוי אם המזגן פועל או לא, הרכב בעמידה או בהסיעה וכו'.

 

בעמס גבוה בעליה אפשר לראות גם 105-110 מעלות.

 

 

מהירות פעולת המאוורר, כשהמזגן דולק מבוקרת על ידי לחץ במערכת מיזוג.

 

עד לחץ מסויים - לא פועל בכלל, מעליו מהירות ראשונה, ועוד מעליו - מהירות שניה.

 

לא זוכר את הלחצים המדוייקים.

 

במזג אוויר לא חם כמו עכשיו ברוב המוחלט של הזמן המהירות הראשונה פועלת עם מזגן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...