Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 600 מולטיפלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט 600 מולטיפלה

 

אחד הרכבים שלא ראיתי מנעורי בכבישי ארצנו .

בהיותי בביה"ס התיכון חנתה ללא תזוזה אחת כזו בקרית חיים .

כבר אז זה שידר משהו של איזה "עוף מוזר" ותמיד משך את העין.

 

חבר טייל ברומא בשבוע שעבר וצילם את זו.

 

מישהו יודע על אחת כזו בארץ ששרדה ?

 

 

דרור .

Fiat 600 MU.jpg

Fiat 600 MU2.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הפיאט 600 מולטיפלה שהוצגה ב 56' היתה פשוט מכונית גאונית.

מכונית באורך 3.5 מטר שהצליחה לאכלס 6 מבוגרים בנוחות סבירה.

פיאט השקיעו מחשבה רבה בתכנון המכונית, מה שהתבטא במיקום המצבר למשל (מלפנים) או במיתלים המחוזקים.

המולטיפלה היתה נפוצה מאד ברומא כמונית, עד סוף שנות ה 70'.

אני זוכר כמה מכוניות כאלו, ספק אם מישהי שרדה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המצבר (וגם מיכל הדלק) היו מקדימה גם ב-600 הרגילה.

 

אכן מכונית גאונית, האמא של כל המיקרוואנים.

 

האחרונה שראיתי היתה בשנות ה-80 במגרש גרוטאות ליד צומת הסירה בהרצליה, שגם הוא כבר מזמן איננו.

:turn-l:
פורסם
האחרונה שראיתי היתה בשנות ה-80 במגרש גרוטאות ליד צומת הסירה בהרצליה, שגם הוא כבר מזמן איננו.

 

את הפיאט הזו, ככל הנראה, גם אני זוכר. בתור הרצליני מתבגר איתרנו את המכונית הזרוקה הזו, בשדה ליד צומת הסירה. חשבנו לאמץ את המנוע שלה למטרת בניית ״באגי״. אני זוכר שהפכנו אותה על הצד וניסינו לפרק את המנוע - אבל לא הצלחנו ונטשנו אותה ואת הרעיון.

כן, זה נשמע נורא, אבל להגנתנו אכתוב שהיינו ילדים, זה היה באמצע שנות השמונים, הגרוטאה הזו ושכמותה שכבו כאבן שאין לה הופכין ואיש לא רצה בהן. מי היה יכול לדעת שבבוא היום המכונית המוזרה הזו תיהפך לפריט נחשק...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

בוודאי. לסבא של היתה אחת כזאת כנראה שנת 1960 - נמכרה שבועיים לפני שנולדתי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מולטיפלה! איזה יופי של אוטו.

 

והנה אחת הראשונות - שימשה כמונית או כמסחרית וצולמה ב- 1965-66 בתל-אביב, והוריאנט המאוחר שלה, הפיאט 850T האחרונה (לא היו הרבה) שיובאה לישראל, אוגוסט 1973.

 

וכן, ידוע לי על מולטיפלה מוקדמת מאוד (דומה לזו שבתמונה התל-אביבית) ששרדה אצל אספן מקומי.

Fiat Multipla 1965 Tel Aviv.jpg

Ashdod 14-8-73 Iris.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
מולטיפלה! איזה יופי של אוטו.

 

והנה אחת הראשונות - שימשה כמונית או כמסחרית וצולמה ב- 1965-66 בתל-אביב, והוריאנט המאוחר שלה, הפיאט 850T האחרונה (לא היו הרבה) שיובאה לישראל, אוגוסט 1973.

 

וכן, ידוע לי על מולטיפלה מוקדמת מאוד (דומה לזו שבתמונה התל-אביבית) ששרדה אצל אספן מקומי.

 

חבל שלא שרדו כאלה כמעט!

 

מישהו מזהה מה הרכב המסחרי בתמונה ליד הדופין ומאחורי הסוסיתא קובייה? זה נראה משהו מעניין.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

 

הרכב המסחרי בתמונה ליד הדופין ומאחורי הסוסיתא קובייה? זה נראה משהו מעניין.

 

מוריס מסחרי מסדרה Z, להערכתי. הרכב הזה קדם למוריס מיינור והתבסס על המוריס 8. בארץ - למיטב זכרוני - רק מנדטוריים (למרות שיוצרו עד 1953), בד"כ דואר הוד מלכותו לשעבר.

 

הנה תמונה, השוו בעצמכם...

Morris Z Van.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
בערך לפני שנתיים ראיתי אחת כזאת בכביש 461 ליד המוסכים מול אור יהודה נוסעת

 

חיפה, עת גרתי שם, לפני 6 שנים, ראיתי אחת כזאת צהובה במרכז הכרמל , משופצת עם טסט, נעלמה משם אחרי זה כך שברור שהייתה במצב נסיעה. בהתחלה לא הבנתי מה אני רואה, במקרה הייתי עם אבי (שהרכב הראשון שלו היה פיאט 600רגילה שנת 59 עת היה סטודנט בטכניון..) שאמר לי ישר... "פיאט 600 6 מקומות! , ברור...היו מוניות כאלה פעם..."

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

פורסם

היתה אחת כזאת במרתף של בית ההארחה של התזמורת הפילהרמונית בצומת רמת אביב. ראיתי אותה לפני כעשר שני. מאז הרסו את הבניין ואין לי מושג מה עלה בגורלה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני,

כאשר נשאלת שאלה כזאת "האם קיימת ...." האם לא כדאי שמועדון ה-5 יתן תשובה לגבי כמות המכוניות מהדגם הזה הרשומות במועדון ?

×
×
  • תוכן חדש...