Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת "לחיצות" עם 44K


nit_zan
שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

BG 44K Total Deposit Control Fuel Additive quickly and effectively cleans the entire fuel system, including injectors, intake valves, ports and combustion chamber. Because it provides efficient removal of upper engine deposits, BG 44K reduces problems caused by deposit build-up such as engine surge, stalling, stumble, hesitation and power loss. It is an excellent aid in tuning an enginesince BG 44K quickly restores engine performance and improves driveability. BG 44K added to diesel fuel will provide quick clean-up of coked fuel injectors. It is compatible with all fuel system materials and common fuel additives. Contains no alcohol. DIRECTIONS: Add one 11 oz. can BG 44K to fuel tank at fill-up.

 

קטע מהאתר של BG בו מתואר המוצר 44K וכן מצוין כי הוא מתאים לכל החומרים המצויים במערכת הדלק.

וכן מצוין שהוא עבור שימוש במיכל הדלק.

יש ביידי את התרגום לעברית מפיו של היבואן בישראל פטרוטק בע"מ.

ואני מצטט:..לאחר שימוש במיכל דלק אחד אתה תרגיש ותשמע את ההבדל!

44K מנקה את הפיח ביעילות רבה כזאת, שתתרגש ותהנה מהרגשה, של מנוע חדש!

סוף ציטוט! אשרי המאמין!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

BG 44K Total Deposit Control Fuel Additive quickly and effectively cleans the entire fuel system, including injectors, intake valves, ports and combustion chamber. Because it provides efficient removal of upper engine deposits, BG 44K reduces problems caused by deposit build-up such as engine surge, stalling, stumble, hesitation and power loss. It is an excellent aid in tuning an enginesince BG 44K quickly restores engine performance and improves driveability. BG 44K added to diesel fuel will provide quick clean-up of coked fuel injectors. It is compatible with all fuel system materials and common fuel additives. Contains no alcohol. DIRECTIONS: Add one 11 oz. can BG 44K to fuel tank at fill-up.

 

קטע מהאתר של BG בו מתואר המוצר 44K וכן מצוין כי הוא מתאים לכל החומרים המצויים במערכת הדלק.

וכן מצוין שהוא עבור שימוש במיכל הדלק.

זה מה שכתוב אנלוגית ,פחות או יותר, על אבקת הכביסה שלי....ואתה יודע מה... יש לי עדיין כתמים בחולצות שלא יורדים.:wink:

 

ראשית, תוסף ה 44K מומלץ לשימוש, ע"י היצרן, למיכל דלק מלא בלבד.

 

מניסוי שעשיתי בעבר, הבערתי קצת מהתוסף הנ"ל על צלחת, הבעירה הייתה איטית מאוד והייתה מלווה בעשן שחור סמיך. לאחר שריפת כל החומר, נשאר לי שכבת שמנונית ומפוייחת של בוצה על הצלחת. לאחר שהתקרר העסק היה קשה לנקות את הצלחת (תארו לכם מה תגרום בעירה כזו במנוע).

מברור עם היבואן על המקרה, נאמר לי בפרוש שהחומר הוא תרכיזי, והוא פעיל בצורה הטובה ביותר עם בנזין בכמות גדולה, של מיכל מלא לבקבוק. מיכלים גדולים של יותר מ 60 ליטר . להכפיל את כמות התוסף או למלא 3/4 מיכל.

 

למרות זאת, אל תצפו, ותפתחו ציפיות, שהרכב יהיה 'מטוס' או יתווספו 'סוסים' אחרי כל שימוש. לפעמיים המצב בתאי השריפה והשסתומים כה קשה ששום תוסף לא יעזור .

 

שימוש בתוסף דלק מוכר ואיכותי באופן רציף, אחת ל20K מספיק לדעתי, ישמור על השסתומים ותאי השריפה מהצטברות פיח ובוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.. זה שעשית בכלל..זה אדיוטי!

איך התנהג הרכב לפני, ואיך הוא מתנהג אחרי ?

חברי הפורום הנכבדים ישמחו לשמוע!

בברכה

צביקה

האמת אין הבדל ממשי מורגש.

האוטו צורך יותר דלק. הנסיעה הייתה חזקה גם קודם אז אין לי כל כך אינדיקציה מדיוקת.

 

בכל מקרה האינג'קטורים שלי ממש גדולים (450CC).

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אין הבדל ממשי מורגש.

האוטו צורך יותר דלק. הנסיעה הייתה חזקה גם קודם אז אין לי כל כך אינדיקציה מדיוקת.

 

בכל מקרה האינג'קטורים שלי ממש גדולים (450CC).

 

דניאל.[/quote

...עוד עדויות אישיות של משתמשים ....??? מישהו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..עדויות אישיות....חשוב לדעת!!

בברכה

צביקה

היום התעמקתי קצת בכל הקשור לתכשיר 44K המדובר-נכנסתי לאתרים ופורומים מחו"ל בהם מוזכר התכשיר.

 

ברוב הפורומים ואני מדבר על מספרים 90 אחוז מהאנשים שהשתמשו בתכשיר חשו שיפור עד שיפור משמעותי.

 

בנוסף וחשוב לציין(כי הרי אנו הישראלים חושבים שאנחנו הכי חכמים בעולם ויודעים יותר טוב מהיצרן). לא מצויין באף מקום שהתכשיר מתאים לאינפוזיה(וזה מחוזק ע"י הניסוי שערך דניאל בשריפת התכשיר והתוצאה שקיבל).

התכשיר הוא תרכיז הפועל עם כמות דלק גדולה(גם לדברי היבואן) (פחית אחת מטפלת בטנק מלא -עד 20 גלון) והוא פועל ע"י כך שהוא ממיס את הפיח וגורם לשריפתו(כמובן שחלק ממנו מחלחל אל השמן) בתהליך שנימשך עד

שריפת 20 גלון אמריקאי(75.7 ליטר) שאצלי זה נסיעה של 750 ק"מ בערך שזה כמעט שבועיים.(נתונים אלו מצוינים ע"י היבואן ומחוזקים ע"י הניסוי של דניאל-כמו כן מחוזקים ע"י רבים ממשתתפי הפורומים בחו"ל).

 

בסוג זה של טיפול יעילותו מקסימלית וזה סוג הטיפול שלדעתי המומלץ ביותר.

אני בכוונה קורא ל-44K תכשיר ולא תוסף כי הוא בא לטפל בתופעות הניגרמות עקב הצטברות פיח במנוע

(כאשר ניקוי מזרקים וקרבורטורים בא כבונוס אך זו לא פעולתו העיקרית ומטרתו).

 

כמובן שברכב חדיש יחסית שמטופל בקביעות ההשפעה של התכשיר תהיה מינימלית וכמעט בלתי מורגשת.

 

(זה כמו שאין לך כאב ראש אך בכל זאת לקחת אופטלגין-אתה לא תרגיש שום הבדל, אך מי שכואב לו הראש יחוש הבדל משמעותי)....איך האנלוגיה???:smile:

 

ובזאת אני מכה על חטא על אופן הטיפול בתכשיר בו בחרתי, שהיה שגוי מיסודו, ולעולם לא אחזור עליו בצורה כזו.

 

לא כל שכן אינפוזיה-איני רוצה שישארו לי שאריות על ראשי הבוכנה כמו שנישארו לדניאל בצלחת.....

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התעמקתי קצת בכל הקשור לתכשיר 44K המדובר-נכנסתי לאתרים ופורומים מחו"ל בהם מוזכר התכשיר.

 

ברוב הפורומים ואני מדבר על מספרים 90 אחוז מהאנשים שהשתמשו בתכשיר חשו שיפור עד שיפור משמעותי.

 

בנוסף וחשוב לציין(כי הרי אנו הישראלים חושבים שאנחנו הכי חכמים בעולם ויודעים יותר טוב מהיצרן). לא מצויין באף מקום שהתכשיר מתאים לאינפוזיה(וזה מחוזק ע"י הניסוי שערך דניאל בשריפת התכשיר והתוצאה שקיבל).

התכשיר הוא תרכיז הפועל עם כמות דלק גדולה(גם לדברי היבואן) (פחית אחת מטפלת בטנק מלא -עד 20 גלון) והוא פועל ע"י כך שהוא ממיס את הפיח וגורם לשריפתו(כמובן שחלק ממנו מחלחל אל השמן) בתהליך שנימשך עד

שריפת 20 גלון אמריקאי(75.7 ליטר) שאצלי זה נסיעה של 750 ק"מ בערך שזה כמעט שבועיים.(נתונים אלו מצוינים ע"י היבואן ומחוזקים ע"י הניסוי של דניאל-כמו כן מחוזקים ע"י רבים ממשתתפי הפורומים בחו"ל).

 

בסוג זה של טיפול יעילותו מקסימלית וזה סוג הטיפול שלדעתי המומלץ ביותר.

אני בכוונה קורא ל-44K תכשיר ולא תוסף כי הוא בא לטפל בתופעות הניגרמות עקב הצטברות פיח במנוע

(כאשר ניקוי מזרקים וקרבורטורים בא כבונוס אך זו לא פעולתו העיקרית ומטרתו).

 

כמובן שברכב חדיש יחסית שמטופל בקביעות ההשפעה של התכשיר תהיה מינימלית וכמעט בלתי מורגשת.

 

(זה כמו שאין לך כאב ראש אך בכל זאת לקחת אופטלגין-אתה לא תרגיש שום הבדל, אך מי שכואב לו הראש יחוש הבדל משמעותי)....איך האנלוגיה???:smile:

 

ובזאת אני מכה על חטא על אופן הטיפול בתכשיר בו בחרתי, שהיה שגוי מיסודו, ולעולם לא אחזור עליו בצורה כזו.

 

לא כל שכן אינפוזיה-איני רוצה שישארו לי שאריות על ראשי הבוכנה כמו שנישארו לדניאל בצלחת.....

 

ניצן

ניצן שלום רב!

אתה כתבתואתה התחלת להזכירך בשירשור, בו תיארת באדיקות. כל פרט,

והוא כתבת רוקנתי את הטנק עד לסופו, שפכתי לטנק הדלק, את44 K +3 ליטר דלק,

המינון עכשיו נשמע לך סביד??

עכשוו אתה כותב שהתרכיז יעילותו טובה. עם כמות דלק גדולה..

.."בסוג זה של טיפול יעילותו מקסימלית".

.."הוא פועל כך על ידי זה שהוא ממיס את הפיח

הפיח ידידי אנו יודעים נמצא בראש הבוכנה, ובראש השסתומים,

אם כך מדוע אתה חושב. שיעילותו לא תהה גבוהה

יותר אם נפזר אותו בצורה אחידה, דרך הסעפת יניקה,

במינון נמוך ואחיד, ובזאת נפיק ממנו יעילות מקסימלית, ונוריד פיח

מסעפת היניקה, השסתומים . והבוכנות גם יחד?!

,, וזאת על ידי אינפוזיה

לסעפת היניקה, או דרך המצערת?? מה דעתך כך נתפוס כמה

ציפורים בבת אחת!!

..ותחשבו על זה בסוף השבוע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניהיה לי בלאגן בראש מהשרשור הזה!

כמה שאלות:

1. מה זה ה- 44K הזה?

2. בשורה התחתונה, זה יעיל עם אני מוסיף את זה למיכל מלא? (הרכב שלי הוא איביזה 95' 1400 הזרקה)

3. קצת לא קשור- זרקו לי היום שאם אני אוסיף לחצי מיכל דלק אציטון זה ינקה את המנוע וישפר את הביצועים לטווח הקרוב, נשמע לי תמוהה, למישהו יש חוו"ד מלומדת על העניין?

מצטער על הבורות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך בה השתמש פותח השרשור ב K44 היא אידיוטית וסליחה מראש על ההעלבה...

 

שטויות במיץ.... אין שיפור על דיינו בהספק - גם לאחר מספר טיפולים.

למי שמתעקש אנחנו עושים אינפוזיה...

גם לרכב שלי עשיתי - זה שטויות...

השיפור הוא פסיכולוגי או אפסי לכל היותר...

טיפול ה"לחיצות" הוא בדיוק התירוץ לפורקן של מתלהבים... ושוב, סליחה על ההעלבה...

אתה תמים...

אתה נאיבי...

ולכן אתה פראייר...

 

אני יודע שזה יוליד תגובות ולכן לא אמשיך להגיב בנושא..

את שלי אמרתי!

אלון

 

נ.ב.

אני שוב מתנצל בפני פותח השרשור - גם אני חלמתי פעם על תכשירי פלא ותמיד, אבל תמיד - הרגשתי שיפור רב אחרי שהשתמשתי בהם. רק מה, על המכשירים המקצועיים מעולם לא ראו שיפור זה.

ועוד דבר - גם אחרי שאני רוחץ את הרכב שלי ומנקה אותו אני מרגיש שיפור בנסיעה שלו... ממש רציני..

לפחות כמו ה K44

אולי בגלל פחות חיכוך עם האוויר...

:wink:

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום רב!

אתה כתבתואתה התחלת להזכירך בשירשור, בו תיארת באדיקות. כל פרט,

והוא כתבת רוקנתי את הטנק עד לסופו, שפכתי לטנק הדלק, את44 K +3 ליטר דלק,

המינון עכשיו נשמע לך סביד??

עכשוו אתה כותב שהתרכיז יעילותו טובה. עם כמות דלק גדולה..

.."בסוג זה של טיפול יעילותו מקסימלית".

.."הוא פועל כך על ידי זה שהוא ממיס את הפיח

הפיח ידידי אנו יודעים נמצא בראש הבוכנה, ובראש השסתומים,

אם כך מדוע אתה חושב. שיעילותו לא תהה גבוהה

יותר אם נפזר אותו בצורה אחידה, דרך הסעפת יניקה,

במינון נמוך ואחיד, ובזאת נפיק ממנו יעילות מקסימלית, ונוריד פיח

מסעפת היניקה, השסתומים . והבוכנות גם יחד?!

,, וזאת על ידי אינפוזיה

לסעפת היניקה, או דרך המצערת?? מה דעתך כך נתפוס כמה

ציפורים בבת אחת!!

..ותחשבו על זה בסוף השבוע!

 

בברכה

צביקה

צביקה שוב שלום לך,

 

אני לא מיתכוון להיכנס כאן לויכוח אני פשוט חושב לאחר שהתעמקתי יותר בנושא שלמרות שביצעתי מה שביצעתי עדיין זה לא התאים לסוג התכשיר וה"מינון "שלי היה גבוה מידי.

 

(גם בתרופות במינון מסוים בלבד נרפאים ומינון גבוה מידי עלולים למות)

 

"בשיטת האינפוזיה לוקח לחומר לטפטף כ 5-6 דקות כאשר הרכב במהירות 4000 סל"ד"

 

אני מניח שבצורה זו החומר לא מתערבב יותר מאשר עם ליטר אחד של דלק,

שזה מינון גבוה מאד ופעולה שנעשית בזמן קצר מאד.

 

אך החומר אמור להתערבב עם כמות של לפחות טנק דלק(40 ליטר בערך)

 

בכל מקרה כל התערובת גם כך עוברת אותו מסלול של קרבורטור ,סעפת יניקה ,שסתומים ראשי בוכנה.הענין הוא רק המינון ...המינון.

 

בנוסף ראה את הנסוי שדניאל ערך עם החומר.-פחית מהחומר לליטר אחד נראה מינון גבוה יותר מידי ולא בטוח שפעולה בזמן כה קצר ועם כמות דלק כה קטנה תספיק לבצע ניקוי יסודי-כמו כן לדעתי אף עלולים להישאר מישקעים מהחומר עקב ריכוז גבוה מידי(שוב ראה את הניסוי שדניאל ערך)-אם היית מתעמק בפיסקה האחרונה כתבתי שלדעתי טעיתי בסוג הטיפול אותו ביצעתי.

 

פשוט הגעתי למסקנה זו לאחר המחקר שעשיתי כי עדיף להיצמד להוראות היצרן אשר מכיר בדיוק את אופן פעולת החומר.

 

שבת שלום

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום

 

אני לא יודע על איזה רכב אתה מדבר

 

כיום פיח במנועים הוא דבר נדיר ביותר. ה44K מסיר פיח תחת בעירה בצורה מאוד יעילה רק שברכבים של היום כמעט ולא נוצר פיח.

רכבים משנת 95 ומעלה חייבים להיות מצוידים בממירים ולכן הם מצוידים בחישן חמצן שדואג לתערובת אופטימאלית.

 

הבעיה הגדולה ביותר כיום שקיימת בדלק הישראלי זאת כמות הגופרית הגבוהה.

 

גופרית בשילוב עם דלק פשוט יוצר שרף (לכה) אשר פוגעת בכמות ובצורת ריסוס המזרק

יעילותו של 44K בהסרת השרף נמוכה מאוד

כך שהחומר אינו מהווה פתרון לבעיה הנפוצה.

הצילצולים שאנשים שומעים מרכבים חדשים נגרמים מתערובת עניה ולא כתוצאה מפיח.

ואין ביכולתו של החומר לטפל בבעיה.

הבנתי שאתה מעריך מאוד את דעתו של ינקו, כדאי שתשאל את מר ינקו עם איזה חומרים הוא עובד

 

 

 

למען גילוי נאות אני המנהל הטכני של יבואן של תוספים בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום

 

אני לא יודע על איזה רכב אתה מדבר

 

כיום פיח במנועים הוא דבר נדיר ביותר. ה44K מסיר פיח תחת בעירה בצורה מאוד יעילה רק שברכבים של היום כמעט ולא נוצר פיח.

רכבים משנת 95 ומעלה חייבים להיות מצוידים בממירים ולכן הם מצוידים בחישן חמצן שדואג לתערובת אופטימאלית.

 

הבעיה הגדולה ביותר כיום שקיימת בדלק הישראלי זאת כמות הגופרית הגבוהה.

 

גופרית בשילוב עם דלק פשוט יוצר שרף (לכה) אשר פוגעת בכמות ובצורת ריסוס המזרק

יעילותו של 44K בהסרת השרף נמוכה מאוד

כך שהחומר אינו מהווה פתרון לבעיה הנפוצה.

הצילצולים שאנשים שומעים מרכבים חדשים נגרמים מתערובת עניה ולא כתוצאה מפיח.

ואין ביכולתו של החומר לטפל בבעיה.

הבנתי שאתה מעריך מאוד את דעתו של ינקו, כדאי שתשאל את מר ינקו עם איזה חומרים הוא עובד

 

 

 

למען גילוי נאות אני המנהל הטכני של יבואן של תוספים בישראל

שלום FASTCAR

 

רכבי הוא לאדה סמרה1500 מודל 92 עם 191K ק"מ.

 

מזה מספר שנים אני מוסיף בקביעות 1000 ק"מ לפני טיפול את התכשיר 44K(פעמיים בשנה)

למיכל דלק מלא עד היום בתוצאות טובות מאד-(כלומר אני חש שיפור משמעותי בסחיבה לאחר הוספת התכשיר).

רכבי סבל תקופה ארוכה מתערובת עניה וקרבורטור לא במצב הכי טוב עד שהחלטתי לבצע אצל ינקו שיפוץ+ניקוי והתוצאה היתה מצוינת-כיום הרכב אכן לא מצלצל ואינו סובל מרעידות ברגע הדימום.

 

למרות זאת מצטברת כמות פיח מסוימת בראש המנוע ובראשי הבוכנות בתהליך הבעירה דבר אשר גורם עם הזמן לתופעות כירידת הספק צילצולים וסיבובי סרק לא תקינים.

 

כיוון שאני רוצה לשמור את ריכבי במצב טוב ולהפיק ממנו את המקסימום אני מבצע טיפול זה.

 

לאחרונה ראיתי שטיפול זה מבוצע במוסכים בצורת "אינפוזיה" וניסיתי "לדמות" תהליך זה כמו שציינתי בפסקאות בשירשור ע"י כך שאוסיף פחית לטנק עם כמות קטנה מאד של דלק.

 

אמנם חשתי שיפור אך לא כבפעמים הקודמות-לכן חקרתי את הנושא והגעתי למסקנה שיש להצמד להוראות היצרן.

 

לגבי ינקו-ינקו המליץ לחזור על ניקוי הקרבורטור אחת לשנה וחצי שנתיים או 30-40K.

 

בכל מקרה לשאלתי בנוגע ל44K הוא לא פסל את התכשיר ואף אמר שזה כעין בונוס-אך גם לדעתי אינו יכול להחליף ניקוי קרבורטור במכון-כמו שאכן נוכחתי לראות לאחרונה לאחר הטיפול המצוין שביצע בקרבורטור שלי.

 

לפי מה שראיתי ינקו עובד עם חומר סטנדרטי שנקרא"ניקוי חלקי אלומיניום בטבילה"-אין לטבול גומיות וכו').

בברכה

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום

 

אני לא יודע על איזה רכב אתה מדבר

 

כיום פיח במנועים הוא דבר נדיר ביותר. ה44K מסיר פיח תחת בעירה בצורה מאוד יעילה רק שברכבים של היום כמעט ולא נוצר פיח.

רכבים משנת 95 ומעלה חייבים להיות מצוידים בממירים ולכן הם מצוידים בחישן חמצן שדואג לתערובת אופטימאלית.

 

הבעיה הגדולה ביותר כיום שקיימת בדלק הישראלי זאת כמות הגופרית הגבוהה.

 

גופרית בשילוב עם דלק פשוט יוצר שרף (לכה) אשר פוגעת בכמות ובצורת ריסוס המזרק

יעילותו של 44K בהסרת השרף נמוכה מאוד

כך שהחומר אינו מהווה פתרון לבעיה הנפוצה.

הצילצולים שאנשים שומעים מרכבים חדשים נגרמים מתערובת עניה ולא כתוצאה מפיח.

ואין ביכולתו של החומר לטפל בבעיה.

הבנתי שאתה מעריך מאוד את דעתו של ינקו, כדאי שתשאל את מר ינקו עם איזה חומרים הוא עובד

 

 

 

למען גילוי נאות אני המנהל הטכני של יבואן של תוספים בישראל

ברוך הבא למצטרף החדש לפורום!

ותודה על הגילוי הנאות!

למען הגילוי הנאות, אני בעל מכון לקרבורטורים(לא הזרקות). ואני לא אנטי תוספים

למינהם , אני נגד השימוש הלא נכון בתוספים, ונגד הציפיות שאנשים תמימים,

מצפים לקבל מהתוסף!

" חסכון משמעותי בדלק, סוסים נוספים לכח סוס של הרכב"

ועוד..!

אנשים לא מטפלים בחיישן חמצן לא תקין וכאשר התערובת עשירה, ואו עניה, והרכב

מצלצל הם לא מטפלים בסימפטום, ובסיבות לצלצולי מנוע . אלא דוחפים "אקמול לפה",

תוסף לטנק . וכך נמנעים מלטפל בסימפטום ומכך באה התנגדותי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום

 

הרכב שלך מצויד בקרבורטור?

אם כן אני מניח שאתה צודק בנושא הפיח והחומר יכול להועיל לרכבך.

במערכות הזרקת דלק שעובדות בחוג סגור הבעיה היום היא הפוכה חוסר דלק

במרבית הרכבים נוצרים משקעי שרף במערכת. במיוחד בחלקים שאינם נמצאים תחת בעירה (מזרקים, צינורות, וסתים)

שטחים בעלי שטח חתך קטן נסתמים ראשונים (חרירי המזרקים והדיזות בקרבורטור)

 

 

לגבי החומר טיפול שינקו עובד כוונתי היתה תבדוק עם איזה חברת תוספים ינקו עובד במטרה לפתור בעיות.

 

 

 

 

דבר נוסף עד כמה שידוע לי יצרן ה44K אינו מציין על המוצר שהוא מתאים לעבודה במכוניות עם ממירים וחישני חמצן.

 

מכיוון שיש לך גישה לאתר היצרן אני יהיה אסיר תודה אם תבדוק אם היצרן מאפשר שימוש בחומר במערכות שמצוידות בממירים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום

 

הרכב שלך מצויד בקרבורטור?

אם כן אני מניח שאתה צודק בנושא הפיח והחומר יכול להועיל לרכבך.

במערכות הזרקת דלק שעובדות בחוג סגור הבעיה היום היא הפוכה חוסר דלק

במרבית הרכבים נוצרים משקעי שרף במערכת. במיוחד בחלקים שאינם נמצאים תחת בעירה (מזרקים, צינורות, וסתים)

שטחים בעלי שטח חתך קטן נסתמים ראשונים (חרירי המזרקים והדיזות בקרבורטור)

 

 

לגבי החומר טיפול שינקו עובד כוונתי היתה תבדוק עם איזה חברת תוספים ינקו עובד במטרה לפתור בעיות.

 

 

 

 

דבר נוסף עד כמה שידוע לי יצרן ה44K אינו מציין על המוצר שהוא מתאים לעבודה במכוניות עם ממירים וחישני חמצן.

 

מכיוון שיש לך גישה לאתר היצרן אני יהיה אסיר תודה אם תבדוק אם היצרן מאפשר שימוש בחומר במערכות שמצוידות בממירים

http://www.bgprod.com/bgprofessional/bgproducts/autofuel.html

 

The BG 908 tool provides a quick, easy method of cleaning fuel injectors. It features an on line regulator which allows you to set the working pressure consistent with the prescribed fuel rail pressure. Tapper valve (PN 908T). Handle tapper (PN 908H). The BG 908 tool is designed to be used with BG Inject-A-Flush® Injector Cleaner (PN 40 and BG 44K® Advanced Formula (PN 20. Together, these products safely and effectively remove hard, baked-on deposits from injector pintles, intake valves and other fuel system components. Oxygen sensor safe. Not harmful to any fuel system components.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - אין צורך לרשום ככה. זה נראה כאילו אתם רושמים מכתבי כופר.

 

עכשיו לנושא, אני שמתי K44 לא על ליטר 1 אלא על 5 ליטר ~. השיפור לא הורגש (מה לעשות) אבל אני בטוח שהמערכת יותר נקייה עכשיו (אולי גם בגלל הנסיעה - ת"א - אשדוד בטורים גבוהים מאוד).

 

בכל מקרה לא שמתי K44 במכוניתי בכל התקופה שהיא איתי כ 10K ק"מ ~ וחשבתי שאולי הגיעה הזמן. אני לא חושב שיש לי "ראשי בוכנות בצלחת". בכל אופן שימוש בK44 כמו "בחוברת הוראות" הוא חלש מאוד גם בשביל לשמור על התחת של BG. אף חברה לא הייתה רוצה להכנס לתביעות נזיקין במקרה של שימוש בחומר שלהם.

 

אני שמתי את החומר באופן חד פעמי באופן מרוכז, בתור טיפול ולא בתור מניעה.

 

בכל מקרה רע לא יצא מזה, הבעייה היא שגם לא טוב.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...