Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך משיגים מעט צבע לרכב, בשביל שריטות קטנות?

 

מצטרף לשאלה, איך משיגים מעט צבע לרכב לעבודה עצמית לשריטות\חריטת קטנות?

 

אפשר למרוח מעט על חלודה ולמנוע ממנה מהלתפשט?

 

מקסימום אם לא תנתן התשובה אני אולי אוכל לפנות לבעל הרכב הקודם של הסובארו שלי... אפשר להוציא דלי צבע מרוב תיקוני הצבע שעשו לה באופן חובבני.

 

(אבל אלו הצרות שלי בנוגע לכל השאר טפו טפו טפו).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מצטרף לשאלה, איך משיגים מעט צבע לרכב לעבודה עצמית לשריטות\חריטת קטנות?

 

אפשר למרוח מעט על חלודה ולמנוע ממנה מהלתפשט?

 

מקסימום אם לא תנתן התשובה אני אולי אוכל לפנות לבעל הרכב הקודם של הסובארו שלי... אפשר להוציא דלי צבע מרוב תיקוני הצבע שעשו לה באופן חובבני.

 

(אבל אלו הצרות שלי בנוגע לכל השאר טפו טפו טפו).

 

 

יוסי.

לך לפחח רכב. חלקם יסכימו למכור לך כמות צבע קטנה בתמורה לסכום מזערי....

פורסם
לך לפחח רכב. חלקם יסכימו למכור לך כמות צבע קטנה בתמורה לסכום מזערי....

 

רעיון טוב, אחרי הכל זה צבע לבן פשוט ולא צריך לערבב אותו באופן מיוחד או משהו בסגנון.

 

מה עם צבע רגיל, נאמר לגדרות ולמתכות? זה מספיק קרוב?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

העיניין הזה לא חדש, שאנשים דופקים בכוונה רכבים חדשים/נוצצים

:mad2:

 

מספיק כדי להסתכל על הרכב שלי כדי לראות כמה "ליטופים" של טמבלים שלא ניזהרו.....

מאז, אני חונה באלכסון עקום בכוונה, ככה שאף אחד כבר לא יכול לחנות צמוד וקרוב אליי,

לא בצורה שתופסת 4 מקומות חנייה, אלא קצת עקומה כדי שגם אם מישהו יפתח דלת זה יהיה די רחוק מהרכב.

 

לכל מי שמתעניין, אני לא יודע מה עם שאר הרכבים, אבל בהונדה אתה יכול להזמין בקבוקון קטן כזה עם מכחול בצבע של הרכב ולצבוע את הרכב לבד.

פורסם

העיניין הזה לא חדש, שאנשים דופקים בכוונה רכבים חדשים/נוצצים

:mad2:

 

 

מספיק כדי להסתכל על הרכב שלי כדי לראות כמה "ליטופים" של טמבלים שלא ניזהרו.....

מאז, אני חונה באלכסון עקום בכוונה, ככה שאף אחד כבר לא יכול לחנות צמוד וקרוב אליי,

לא בצורה שתופסת 4 מקומות חנייה, אלא קצת עקומה כדי שגם אם מישהו יפתח דלת זה יהיה די רחוק מהרכב.

 

לכל מי שמתעניין, אני לא יודע מה עם שאר הרכבים, אבל בהונדה אתה יכול להזמין בקבוקון קטן כזה עם מכחול בצבע של הרכב ולצבוע את הרכב לבד.



יש משהו באוטו דיפו, מין ספריי כזה לצביע הרכב...

 

זה אוכל ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...