Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי בצבע אפור עכבר ואתמול מישהו, שכפי הנראה חנה לידי, החליט שלפתוח דלת צריך בכח.

כמובן שהדלת שלו פגשה את שלי וכעת יש לי פנס קטן ולבן של מזכרת ממנו.

זה מאוד בולט על הצבע הכהה והייתי מעוניין לדעת מה ניתן לעשות?

יש לי צבע שקיבלתי בפחחות המוסך המרכזי, המתאים לאוטו.

מה הלאה?

אגב, את החוצפן לא מצאתי ואולי טוב שכך...

פורסם
הרכב שלי בצבע אפור עכבר ואתמול מישהו, שכפי הנראה חנה לידי, החליט שלפתוח דלת צריך בכח.

כמובן שהדלת שלו פגשה את שלי וכעת יש לי פנס קטן ולבן של מזכרת ממנו.

זה מאוד בולט על הצבע הכהה והייתי מעוניין לדעת מה ניתן לעשות?

יש לי צבע שקיבלתי בפחחות המוסך המרכזי, המתאים לאוטו.

מה הלאה?

אגב, את החוצפן לא מצאתי ואולי טוב שכך...

מין לק כזה אם צבע הרכב ?

 

האם זאת מכה או רק שריטה של הצבע?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
מין לק כזה אם צבע הרכב ?

 

האם זאת מכה או רק שריטה של הצבע?

יש לי מקום אחר עם שקע (אנשים ברברים) והבנתי שאין מה לעשות עם זה.

במקרה הנוכחי מדובר על שריטה של מס' מילימטרים שתחתיה נחשף צבע לבן.

פורסם

אם שכבת הצבע העליונה של הרכב שלך גורדה - אין הרבה מה לעשות

 

 

אם הצבע הלבן הוא מהרכב הפוגע, אז שפשוף בריא ועיקש עם וקס טוב יוריד אותו

פורסם
אם שכבת הצבע העליונה של הרכב שלך גורדה - אין הרבה מה לעשות

 

 

אם הצבע הלבן הוא מהרכב הפוגע, אז שפשוף בריא ועיקש עם וקס טוב יוריד אותו

אולי כשיזדמן לי לעבור אצל פחח אבקש ממנו להעיף מבט מבלי לצבוע את כל הדלת כמו שהם אוהבים.

תודה בכל אופן והבטחה שלי: הרכב הבא - לבן !

פורסם

גם לי זה קרה יש לי רכב לבן אבל זה ממש לא עובד נראה לי שישנם אנשים בכוונה דופקים את הדלתות , מה שניתן לעשות להבא הוא לא לחנות ליד מוכניות ואם כן תחנה באלכסון בראלי שלי לפני שנה לא הייתה שום שריטה בוא היום ותראה אותה "חטפה כמה דפיקות קטנות מהנ"ל " ולכן הפתרון הוא לחנות באלכסון אם אתה רוצה לשמור על הרכב

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
אם שכבת הצבע העליונה של הרכב שלך גורדה - אין הרבה מה לעשות

 

 

אם הצבע הלבן הוא מהרכב הפוגע, אז שפשוף בריא ועיקש עם וקס טוב יוריד אותו

ווקס טוב או לא טוב לא יעזור במקרה הזה.

תפקיד הווקס הוא לתת שכבת הגנה לרכב ולא להוריד שכבת צבע.

אתה צריך פוליש טוב.

יחי ההבדל הקטן. המחירים דומים, אבל את שניהם אתה צריך

קודם פוליש

אחרי זה ווקס.

נרשם פה על מישהו ששם ווקס ואחרי זה פוליש ואז הוא היה צריך לשים שוב ווקס

המסקנה? לא לשים ווקס לפני הפוליש.

פורסם
ווקס טוב או לא טוב לא יעזור במקרה הזה.

תפקיד הווקס הוא לתת שכבת הגנה לרכב ולא להוריד שכבת צבע.

אתה צריך פוליש טוב.

יחי ההבדל הקטן. המחירים דומים, אבל את שניהם אתה צריך

קודם פוליש

אחרי זה ווקס.

נרשם פה על מישהו ששם ווקס ואחרי זה פוליש ואז הוא היה צריך לשים שוב ווקס

המסקנה? לא לשים ווקס לפני הפוליש.

 

מנסיון מר, פוליש ווקס לא עוזר לשריטות עמוקות.

 

ואכן רכב לבן עדיף! הסובארו שלי לבנה, ולגבי השריטות שיש לה אפשר לקנות צבע לבן ופשוט עם מכחול דק לעבור על השריטות....זה לא כ"כ משנה אם אתה מיכאלנג'לו או סתם מישהו שלא יודע לצייר בית שמש ופרח בעיפרון בלאונה 89 זה אמור לעבוד:wink: אם אני אעבור עליהן אני אעדכן לגבי התוצאות....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

למה ישר לרוץ ולהאשים את הפחח שהוא צובע את כל הדלת?????!?#%$!?#@^?!#Q?^

יש כמות מינימלית בכדי להכין צבע וזה שאתם רוצים תיקון של מילימטר זה יפה אבל מה לעשות צריך להכין את הצבע הזה בכמות מסויימת!

פורסם

קרה גם לי בדיוק השבוע... דפיקה ופנס על הכנף האחורית...

גירוד של צבע לבן - כנראה מהדלת הפוגעת...

 

רציתי להביא ג'ריקן בנזין ולהדליק את הרכב הלבן שחנה לידי, למרות שאני לא יכול להוכיח שזה ממנו...

:twisted:

 

 

יש לי פוליש מיוחד לצבע מטאלי וגם ווקס של CarPlan... אבל עדיין לא יצא לי לתקן/לנסות לתקן את זה...

 

 

לצערי יש גם לחיצה קטנה על הפח כתוצאה מהמכה... אז לא משנה מה יהיה, הרכב שלי "מצולק" לנצח :roll:

 

 

מוות בייסורים לפותחי הדלתות הלא זהירים :x

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
קרה גם לי בדיוק השבוע... דפיקה ופנס על הכנף האחורית...

גירוד של צבע לבן - כנראה מהדלת הפוגעת...

 

רציתי להביא ג'ריקן בנזין ולהדליק את הרכב הלבן שחנה לידי, למרות שאני לא יכול להוכיח שזה ממנו...

:twisted:

 

 

יש לי פוליש מיוחד לצבע מטאלי וגם ווקס של CarPlan... אבל עדיין לא יצא לי לתקן/לנסות לתקן את זה...

 

 

לצערי יש גם לחיצה קטנה על הפח כתוצאה מהמכה... אז לא משנה מה יהיה, הרכב שלי "מצולק" לנצח :roll:

 

 

מוות בייסורים לפותחי הדלתות הלא זהירים :x

כן, זה ממש לא מובן! אנשים חונים לצד מכוניות אחרות אפילו אם חנו צמוד מדיי, אפשר עדיין לפתוח את הדלת באיטיות ובזהירות ואפילו אם יהיה מגע זה עוד רחוק משריטה עמוקה!

 

אנשים פשוט לא זהירים.....וחבל.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יש לי פיתרון!

להחנות את הרכב ליד מרצדס(אני רוצה לראות שבעל המרצדס יפתח את הדלת בכוח)

סתם כתבתי מרצדס... עדיף פשוט לא להחנות ליד "טאראנטוט".

נכון שאולי הרכב יסע ואז תבוא "טאראנטה" ובעל הרכב יצא וידפוק לך את הדלת,אבל לפחות זה יוריד את סיכוי הפגיעה לנמוכים יותר

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...