Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני דיי חדש פה ואני חייב לפתוח בפניכם איזה בעיה שצצה לי ברנו,

ליפניי שבועיים בערך שמתי תוסף K44 לדלק,

מאז מה שקרה כול פעם בנסיעה בין עירונית יש רעש מאוד מוזר בתא הנוסעים

עמום כזה מעל למהירות 80 קמ"ש כאילו בהאצה שומעים אותו טוב כמו "מטוס שממריא"...

בדקתי את העיניין הזה כאשר הייתי בירידה במהירות 90 שמתי N הסל"ד ירד אבל עדיין

הרעש נשאר מה שמבטל את הגיר האוטומטי או המנוע עצמו -:|

השקעתי על הרכב הזה המון כסף כמה אלפים ... ולא מזמן רצועה טיימינג קיט חדש+משאבת מים

לא באלי להשקיע על עוד משהו יקר :x

יש למישהו מושג ממה נובע הרעש המרגיז הזה?

פורסם
צמיגים , מיסבי גלגלים , רעשי רוח.

 

רוח זה בטוח לא סגרתי חלונות ועדיין הרעש היה קיים

ואפשר לדעת מייסבים של מה למשל יכולים לגרום לרעש כזה?

פורסם

מסבי גלגלים, אבל למה "מחלה ידועה במגאן"? בכל רכב מסבי גלגלים עשויים "ללכת", בעיקר אם מישהו הוריד והרכיב גלגלים מבלי לשמור על ניקיון וכללי הידוק נכונים, לא?

 

מכיר הרבה מגאנים, לא שמעתי מאף אחד על בעיה אקוטית בתחום. זה גם לא הרבה כסף, לא תמיד בשני הצדדים... מכונאי יכול לבדוק ולאתר את המסב הפגום בקלות.

 

זה, דרך אגב, יכול להיות גם ציריה, היה לי סיפור כזה פעם, בפיג'ו 104, לא יודע אם יכול לקרות במגאן...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

עשיתי בדיקה העלאתי את הרכב עם ג'ק ב-4 כיוונים (כול פעם גלגל),

סובבתי אותם ידנית הם הסתובבו בצורה לא חלקה כאילו הם נעצרים דיי מהר

עם רעש של חיכוך כזה חשוב לציין שהגלגל האחורי בצד של הנוסע הסתובב-

בצורה חלקה ושאר הגלגים היו כמו תקועים קצת, האחורי שבצד של הנהג היה עם

שמיניות ממש בקטנה כזה, כשתפסתי כול גלגל בנפרד בפעולה של נענוע הוא לא היה

רופף או משוחרר רק בסיבוב מעגלי הוא נעצר כזה מהר ולא מסתובב חלק.

האם לדעתכם זאת הבעיה אולי שימון או תוף גמור?

אם זה היה מייסב הגלגלים היו "רוקדים" בפעולה של נענוע עם הידיים?

 

תודה לעוזרים:-)

פורסם

כך לא בודקים מיסבים

שם את היד על הבולם בזמן שאתה מסובב את הגלגל הכי חזק שאפשר אם אתה מרגיש ויברציה ביד זה אומר שהמיסב של אותו גלגל לא תקין

פורסם
כך לא בודקים מיסבים

שם את היד על הבולם בזמן שאתה מסובב את הגלגל הכי חזק שאפשר אם אתה מרגיש ויברציה ביד זה אומר שהמיסב של אותו גלגל לא תקין

 

איזה בלם היד או דוושת הבלם?

פורסם

למען האמת זה חידוש בשבילי שבודקים מיסבי גלגל ע"י נגיעה בקפיץ או בבולם. מאז ומעולם הייתי בודק ע"י החזקה של הגלגל ב 2 קצוות וניענוע או ע"י סיבוב של הגלגל כמו שניכתב וכך גם עושים בכל המוסכים. כמו כן מיסבים עלולים להרעיש וזה גם יכול להעיד על הצורך בהחלפתם. בפיאט למשל זה מחלה שהם פשוט מתחילים להרעיש בלי שום חופש בהם.

פורסם

אז הנה, אמרת בעצמך - מייסב יכול להרעיש בלי שום חופש.

 

מייסב מרעיש מעביר ויברציות למתלה ואפשר להרגיש את זה בקלות גם ללא ניסיון בבדיקה שדן תאר.

 

 

 

אתה תרגיש רעידות בתדר גבוה במתלה, משהו שגלגל עם מייסב תקין לא עושה.

 

הרעידות דומות נגיד לרעידות של מכונת תספורת שמחזיקים אותה ביד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...