Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אחי בן 25 אך יש לו רישיון נהיגה רק כשנה וחצי אם אני לא טועה. זאת העבירה הראשונה שלו כל חייו. אני לא מעוניין להפוך את הדיון הזה לדיון מוסרי כי איני חושב שיש צורך בכך... מה שהוא עשה פסול ביותר! חוסר אחריות מהרמה הכי גבוהה שיש, אך אני אישית לא חושב שמגיע לו מאסר בפועל. בכל מקרה תודה רבה על האינפורמציה, אני אעדכן את אחי בנאמר כאן.

פורסם

שלום לך.

 

הסבר לאחיך שמדובר בעבירה חמורה ועליו לפנות לקבלת יצוג משפטי מעורך דין העוסק

בתחום דיני התעבורה.

 

חלק מהדברים שנכתבו על ידי החברים נכונים וחלק לא, אבל מה שצריך לעניין אותכם

הוא איך לטפל בנושא בדרך הטובה והמקצועית ביותר.

 

וזה תפקידו של עורך הדין

 

בהצלחה

פורסם
שלום לכולם. אחי בן 25 אך יש לו רישיון נהיגה רק כשנה וחצי אם אני לא טועה. זאת העבירה הראשונה שלו כל חייו. אני לא מעוניין להפוך את הדיון הזה לדיון מוסרי כי איני חושב שיש צורך בכך... מה שהוא עשה פסול ביותר! חוסר אחריות מהרמה הכי גבוהה שיש, אך אני אישית לא חושב שמגיע לו מאסר בפועל. בכל מקרה תודה רבה על האינפורמציה, אני אעדכן את אחי בנאמר כאן.

 

זאת אומרת שהוא נהג חדש !

העונש הולך להיות כואב, מאוד !

×
×
  • תוכן חדש...