Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 99 אוט' (מנוע 1400)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני כעת "במסע" רכישה של הרכב הראשון.

נדלקתי נורא על הפולקסווגן פולו למרות קצת אזהרות שחלפים עלולים להיות לא זולים וכל מה שניתן להגיד על אירופאית ממוצעת.

ראיתי השבוע פולקסווגן פולו שנתון 99 גיר אוטומט (כן..יש לי רישיון רק לאוטומט) גרסת מנוע 1400 (60 כ"ס) קצת חלש.

הרכב מבחוץ ומבפנים ממש מדהים, אין שריטה אחת על האוטו (וכן - הצבע מקורי, אף פעם לא נצבע).

 

הרכב בבעלות אדם זקן 11 שנים, שכעת התחדש ברכב חדש ומוכר את הפולו (הוא אפילו הראה לי את הרכב).

הרכב פיקס, מה זה פיקס..פשוט מצב מדהים. אני לוקח אותו מחר לבדיקה (כן אני בודק רכב בכמה אלפי שקלים :roll:)

 

בבקשה חוות דעת מקצועית על הרכב,

אם אתם יודעים משהו שאני לא, על מה כדאי לשים דגש, אילו בעיות עלולות להיות לרכב וכד' נא להגיד ולהזהיר אני אשמח מאוד לדעת.

פורסם
אל תיקח את הרכב לבדיקה.

 

אתה תבזבז סתם 500 שקל על בדיקה עם מלא בלבולי מוח שלא תגיד לך כלום. קח את הרכב למוסך שניראה לך אמין, ותבקש חוות דעת.

מבחינה מכנית כמובן שאבקש חוות דעת, בין אם אני אקח לבדיקה ובין אם לא.

השאלה מבחינת בעיות נפוצות ודברים שצריך לשים עליהם דגש, לבדוק ושאני אדע איך לשמור עליו גם ;)

×
×
  • תוכן חדש...