Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מאזדה 5 שנת 2008. היום הכל היה בסדר, הרכב הניע ונסע בלי בעיה. חניתי ל 2 דקות. כאשר ניסיתי להניע את הרכב, שמעתי נקישה אחת וזהו, אין הנעה. יש אורות, צופר, רדיו, חלונות חשמליים וכו.

בתחילה ניסיתי להניע בעזרת כבלים ישנים. לא הצלחתי. באחד הניסיונות, לרגע לוח המחוונים השתגע, כל המחוגים עברו מהמינימום למקסימום וחוזר חלילה. ואז הפסיקו.

הבאתי כבלים חדשים והצלחתי להניע. הרכב עמד עם מנוע עובד כ5 דקות ונסע בלי בעיה כ2-3 ק"מ, אבל כשנכנסתי לחניה במהירות איטית התחילו בעיות מוזרות -

ההגה נהיה קשה לרגע והסתדר

נורות נדלקו וכבו

כיביתי את המנוע ונסיון התנעה גרר שוב נקישה אחת בלבד.

יש למישהו רעיון מה הבעיה ברכב?

 

תודה רבה

פורסם

יכול להיות מצבר, או אלטרנטור או גם וגם.

בגדול עושה רושם שזה מצבר, אבל רגע שתיארת ש"נכנסת לחניה...וההגה נהיה קשה..." עושה רושם שזה אלטרנטור.

 

האם נדלקה לך נורת הטעינה בלוח שעונים? האם היא דולקת בסוויץ'?

האם אתה סוחב הרבה זמן עם המצב הזה, שהמצבר עושה בעיות?

 

אגב, התקתוקים שאתה שומע זה הסטרטר שלא מצליח להיכנס לפעולה בגלל שאין במצבר מספיק כח (אולי, כנראה זרם התנעה)

 

אני מציע לבדוק את:

1.המצבר לתקינות

2.את האלטרנטור לתקינות

3.וגם את הסטרטר לתקינות (נתקלתי במצבים שהראה שהמצבר גמור ומקצר ואחרי שהוחלף מצבר התברר שזה הסטרטר).

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

תודה.

עד אתמול הכל היה בסדר, לא דלקה שום נורה.

מה שמוזר לי זה שלא שומעים כמה תיקתוקים של הסטרטר, אלא רק תיקתוק\נקישה אחת.

גם למה הנורות פתאום נדלקו וכבו. לדוגמה בקרת יציבות, המכונית עם סימני החלקה ועוד

פורסם

יש סכוי רב, שהרכבת את כבלי ההתנעה הראשונים, מאיכות ירודה, מה שגרמו לקצר או שהרכבת אותם הפוך, ושרפת אלטרנטור, ואין כרגע טעינה לרכב.

גרור את הרכב לחשמלאי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כל התופעות הגיוניות כשאין הספק חשמל נורמלי ויציב. כנראה שאצלך ממש החשמל נמוך מאוד.

כאשר יהיה חשמל סדיר ותקין הכל יסדר מעצמו או לאחר נסיעה קצרה.

אני משער שגם החלונות לא עולים ויורדים באוטומט?

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

מה שמטריד אותי זה הנורות שפתאום נדלקות.

חוסר טעינה יכול לגרום לנורת בקרת יציבות להדלק?

יכול להיות שצריך לאפס משהוא במחשב רכב? ואז אולי עדיף לא לגרור לחשמלאי רכב אלא למוסך שיכול לטפל גם בבעיות מחשב.

 

תודה רבה על העזרה

פורסם

אל תכניס את עצמך לסרטים ולהוצאות מיותרות.

מה גם שכיום יש אפשרות לרכוש מצבר עד הבית; הבחור שמגיע אלייך אמור לבדוק את כל המערכת ולזהות את הבעיה.

מאיזה איזור אתה?

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
יש סכוי רב, שהרכבת את כבלי ההתנעה הראשונים, מאיכות ירודה, מה שגרמו לקצר או שהרכבת אותם הפוך, ושרפת אלטרנטור, ואין כרגע טעינה לרכב.

גרור את הרכב לחשמלאי.

בברכה

צביקה

אם הוא היה מרכיב אותם הפוך או שהיה נגרם קצר, הוא היה נהנה ממופע זיקוקים מרהיב עין בעוד מחשב הרכב היה שורף עצמו לדעת.

 

כל הסימפטומים שפות"ש תיאר הם של מצבר שהחזיר נשמתו לבורא. אני יותר ממאמין שעם מצבר חדש כל הבעיות הללו תיפתרנה מעצמן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שלום,

ברשותי מאזדה 5 שנת 2008. היום הכל היה בסדר, הרכב הניע ונסע בלי בעיה. חניתי ל 2 דקות. כאשר ניסיתי להניע את הרכב, שמעתי נקישה אחת וזהו, אין הנעה. יש אורות, צופר, רדיו, חלונות חשמליים וכו.

בתחילה ניסיתי להניע בעזרת כבלים ישנים. לא הצלחתי. באחד הניסיונות, לרגע לוח המחוונים השתגע, כל המחוגים עברו מהמינימום למקסימום וחוזר חלילה. ואז הפסיקו.

הבאתי כבלים חדשים והצלחתי להניע. הרכב עמד עם מנוע עובד כ5 דקות ונסע בלי בעיה כ2-3 ק"מ, אבל כשנכנסתי לחניה במהירות איטית התחילו בעיות מוזרות -

ההגה נהיה קשה לרגע והסתדר

נורות נדלקו וכבו

כיביתי את המנוע ונסיון התנעה גרר שוב נקישה אחת בלבד.

יש למישהו רעיון מה הבעיה ברכב?

 

תודה רבה

נראה על פניו שהמצבר גמור.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מאוד מקווה שמדובר רק בבעיית מצבר גמור.

מצבר גמור יכול לגרום לנורות (לא נורת טעינה) כגון בקרת יציבות להדלק?

האם כדאי להזמין גרר או שאפשר לנהוג למוסך במקום לחכות שעות לגרר?

פורסם

מרק 10 ידידי שלום רב !

יש לך הסבר מקצועי, על מנת להבהיר את הסוגיה, כיצד מצבר נופח את נשמתו מעכשו לעכשו ברגע אחד, מבלי שיראה סימנים מוקדמים, ושאפילו ארבעה תאים מתוך שישה לא יתפקדו, על מנת שהרכב יוכל להגיע בנסיעה עד למוסך הקרוב, ברכב מותנע, גם עם שלל אורות אזהרה אדומים, נשארים דלוקים בלוח השעונים?

במחשבה שניה, אני מצטרף להמלצה של אייל 57,לפרק את המצבר, ולבדוק אותו אצל חשמלאי, שיש לו מכשור מתאים, לבדוק האם המצבר אכן נפח את נשמתו, לקנות מצבר חדש, אצל החשמלאי, ולהרכיבו ברכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המצבר לא מרוקן לגמרי, אפשר להפעיל חלונות חשמל, רדיו וכו.

לאחר התנעה בכבלים הצלחתי לנסוע כ2-3 ק"מ למרות שעצרתי ברמזורים ואור בלם דלק.

האם כדאי להזמין גרר או שאפשר לנהוג למוסך במקום לחכות שעות לגרר?

פורסם

אם המצבר נטען, ניתן לנסוע, אך אם הרכב מתניע רק בעזרת כבלים, קיבול המצבר הוא נמוך ואפסי, יספיק אולי, להפעלת חלונות חשמליים ורדיו, אך ייקשה על מאוור מערכת הקירור, להסתובב, מה שיגרום לריקון המצבר, ולכבוי המנוע בנסיעה, מסוכן לוקה בחוסר נעימות, ולא מומלץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אני מאוד מקווה שמדובר רק בבעיית מצבר גמור.

מצבר גמור יכול לגרום לנורות (לא נורת טעינה) כגון בקרת יציבות להדלק?

בפירוש כן! מתח נמוך משגע את המערכות הללו וגורם לכל מיני נורות אזהרה להידלק גם כאשר לא מדובר בתקלה כלשהי.

אם המוסך אינו מרוחק יותר משניים-שלושה ק"מ, בדוק האם אחד המכונאים יוכל להחליף לך מצבר במקום שבו הרכב חונה כרגע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני רוצה רק לציין, שנסיעה מרובה עם מצבר פגום, הורס את האלטרנטור!

(פשוט האלטרנטור "טוחן מים" - עובד על ריק, ניהיה עליו עומס גבוה ומיותר סתם)

ואני לא מתכוון על 2-3 ק"מ, אלא תוך יומיים, גג שלושה הוא הולך.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...