Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרק 10 ידידי שלום רב !

יש לך הסבר מקצועי, על מנת להבהיר את הסוגיה, כיצד מצבר נופח את נשמתו מעכשו לעכשו ברגע אחד, מבלי שיראה סימנים מוקדמים, ושאפילו ארבעה תאים מתוך שישה לא יתפקדו, על מנת שהרכב יוכל להגיע בנסיעה עד למוסך הקרוב, ברכב מותנע, גם עם שלל אורות אזהרה אדומים, נשארים דלוקים בלוח השעונים?

במחשבה שניה, אני מצטרף להמלצה של אייל 57,לפרק את המצבר, ולבדוק אותו אצל חשמלאי, שיש לו מכשור מתאים, לבדוק האם המצבר אכן נפח את נשמתו, לקנות מצבר חדש, אצל החשמלאי, ולהרכיבו ברכב.

בברכה

צביקה

בהחלט מצבר יכול למות מבלי להראות סימנים מוקדמים או פשוט המצבר התרוקן במהלך הלילה מסיבה כולשהי.

 

ברכבים מודרנים הכול משתגע במידה והמתח נופל מתחת ל-9 וולט בזמן ניסיון התנעה.

איזה כייף לי :)

פורסם

עדכון:

הגיע הערב רכב שרותי דרך. בדק את המצבר ואמר שהוא מת, מזיע ומקצר (יש הרבה אבקה\נוזל יבש על החלק העליון של המצבר).

מדובר במצבר וולטה בן כמעט שנתיים.

בעזרת מצבר תקין הרכב הניע בלי בעיה ואין נורות דלוקות בלוח שעונים.

כמובן שהוא הציע למכור לי מצבר חדש. למרות שברור לי שהמחיר יקר העדפתי לקנות ממנו כדי לחסוך את הבלאגן של להסתדר בלי רכב בבוקר (אין אצלנו תחבורה ציבורית טובה). הוא מכר לי מצבר של וולטה 65 אמפר עם 12 חדשי אחריות ב 700 ש"ח אחרי הנחה...

מה שמוזר לי זה שהמצבר הקודם של וולטה היה 65 אמפר ו 420A והחדש הוא 65 אמפר ו 600A.

אני מניח ש 420A ו 600A זה זרם התנעה. זה לא הבדל גדול מדי? האם יגרום לבעיה?

פורסם

מה שהיה כבר מת. העיקר שהתקלה סודרה.

היית שואל את אותו מתקין על מה ולמה ההבדל. או שתתקשר למוקד של וולטה.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
עדכון:

הגיע הערב רכב שרותי דרך. בדק את המצבר ואמר שהוא מת, מזיע ומקצר (יש הרבה אבקה\נוזל יבש על החלק העליון של המצבר).

מדובר במצבר וולטה בן כמעט שנתיים.

בעזרת מצבר תקין הרכב הניע בלי בעיה ואין נורות דלוקות בלוח שעונים.

כמובן שהוא הציע למכור לי מצבר חדש. למרות שברור לי שהמחיר יקר העדפתי לקנות ממנו כדי לחסוך את הבלאגן של להסתדר בלי רכב בבוקר (אין אצלנו תחבורה ציבורית טובה). הוא מכר לי מצבר של וולטה 65 אמפר עם 12 חדשי אחריות ב 700 ש"ח אחרי הנחה...

מה שמוזר לי זה שהמצבר הקודם של וולטה היה 65 אמפר ו 420A והחדש הוא 65 אמפר ו 600A.

אני מניח ש 420A ו 600A זה זרם התנעה. זה לא הבדל גדול מדי? האם יגרום לבעיה?

 

זרם התנעה גבוה יותר=מצבר טוב יותר.

אל-חשש סע לשלום.

פורסם
מרק 10 ידידי שלום רב !

יש לך הסבר מקצועי, על מנת להבהיר את הסוגיה, כיצד מצבר נופח את נשמתו מעכשו לעכשו ברגע אחד, מבלי שיראה סימנים מוקדמים, ושאפילו ארבעה תאים מתוך שישה לא יתפקדו, על מנת שהרכב יוכל להגיע בנסיעה עד למוסך הקרוב, ברכב מותנע, גם עם שלל אורות אזהרה אדומים, נשארים דלוקים בלוח השעונים?

במחשבה שניה, אני מצטרף להמלצה של אייל 57,לפרק את המצבר, ולבדוק אותו אצל חשמלאי, שיש לו מכשור מתאים, לבדוק האם המצבר אכן נפח את נשמתו, לקנות מצבר חדש, אצל החשמלאי, ולהרכיבו ברכב.

בברכה

צביקה

 

עדכון:

הגיע הערב רכב שרותי דרך. בדק את המצבר ואמר שהוא מת, מזיע ומקצר (יש הרבה אבקה\נוזל יבש על החלק העליון של המצבר).

מדובר במצבר וולטה בן כמעט שנתיים.

בעזרת מצבר תקין הרכב הניע בלי בעיה ואין נורות דלוקות בלוח שעונים.

כמובן שהוא הציע למכור לי מצבר חדש. למרות שברור לי שהמחיר יקר העדפתי לקנות ממנו כדי לחסוך את הבלאגן של להסתדר בלי רכב בבוקר (אין אצלנו תחבורה ציבורית טובה). הוא מכר לי מצבר של וולטה 65 אמפר עם 12 חדשי אחריות ב 700 ש"ח אחרי הנחה...

מה שמוזר לי זה שהמצבר הקודם של וולטה היה 65 אמפר ו 420A והחדש הוא 65 אמפר ו 600A.

אני מניח ש 420A ו 600A זה זרם התנעה. זה לא הבדל גדול מדי? האם יגרום לבעיה?

צביקה היקר,

 

קיבלת את התשובה הכי טובה.

איזה כייף לי :)

פורסם
צביקה היקר,

 

קיבלת את התשובה הכי טובה.[/quote]

 

מרק קיבלתי בהבנה את תגובתך הקודמת, לצערי אינני בקיא בתופעות של מצברים ברכבים מודרניים, ולא הייתי מודע לכך, שמצבר הולך, ומבלי הודעה מוקדמת.

הפנמתי ,קיבלתי, ואני מודה לך כמובן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...